Nieuwe telefoon besteld, levering “voor einde dag” vandaag door fedex, gaat vast niet meer komen…
Donderdag zou een pakketje komen maar “sorry bezorgmoment is gewijzigd, we komen morgen”. Vrijdag exact hetzelfde. En vandaag zou het dan eindelijk komen tussen 10:45 en 13:15, maar de status staat nog steeds alleen op dat het gesorteerd is…
Klantenservice kan natuurlijk ook niks. Wat een gezeik telkens. Hoop overigens ook echt niet dat het pakketje kwijt is want er zit iets limited in dus de kans dat ik dat nog ergens kan krijgen en zeker voor die prijs is heel klein
Ik heb hetzelfde met 3 pakketjes (bedrijf heeft ze opgesplitst maar dat is een andere ergernis ). Gebeld en zoals verwacht konden ze er niets mee, gaven wel aan dat ik ze ook vandaag niet meer hoefde te verwachten. Begin volgende week komt me slecht uit, maar aan hun tip om de bezorgdag te wijzigen heb ik niets want die optie staat er steeds niet bij. Zo irritant.
Poh 3 nog wel. Zalando toevallig? Daar had ik er laatst ook 5 van haha. Op het pakketpunt keken ze me echt aan alsof ik gek was.
Nee die optie komt vaak pas de avond voordat het bezorgd wordt rond een uur of 12. Echt super onhandig.
Kreeg eerst een bericht dat de bezorger onderweg was en het voor 22 uur bezorgd zou worden. 5 minuten later “sorry we halen het niet, het wordt maandag”
Blijkbaar heeft de bezorger zich bedacht ofzo.
Had het dit weekend nodig. Nu kan ik alles omgooien en zorgen dat er iemand thuis is maandag. Als het dan wel komt natuurlijk
Ja die optie komt er vaak pas laat bij te staan, maar dit x bijv donderdag alleen bij 1 vd 3 en daarna niet meer (plus ging er dus vanuit dat het vrijdag/vandaag dan alsnog zou komen dus had het toen ook niet nodig). Ik kreeg gisteravond het bericht dar de bezorger onderweg was en een minuut later dat het vandaag niet meer ging lukken wellicht dan toch ergens een storing ofzo gezien jij precies hetzelfde hebt? Dacht eerst wellicht een zieke bezorger en/of tekort eraan, maar dat wisten ze bij de klantenservice verder niet.
Nee Aboutyou, bij Zalando kan je ook selecteren dat je niet wil dat je bestelling in aparte pakketten komt ook al is dat dan sneller! Heb wel ook nog bij Zalando en een ander bedrijf besteld, hopelijk staat de bezorger uiteindelijk niet met alles tegelijk voor de (mogelijk gesloten) deur maandag ik kan met 1 afspraak namelijk niet schuiven. Hopelijk krijg jij ze dan ook alsnog!
Volgens de klantenservice was het erg druk, maar dat zeggen ze altijd dus dat is een beetje achterhaald. Storing wisten ze niet, maar die kans lijkt me inderdaad groter
Bij zalando heb ik die mogelijkheid nog nooit gekregen? Ga er in het vervolg wel op letten dan want 5 pakjes slaat nergens op natuurlijk.
Zou inderdaad wel lullig zijn als de bezorger precies dan voor de deur staat. Mja daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Moeten ze maar een beter systeem maken. Dhl is wat dat betreft veel makkelijker met wijzigen van bezorgtijd/plek
Er staat dan ergens aan het eind vh bestelproces bovenaan zo’n schuifbalkje dat automatisch op “aan” staat met daarbij een tekst in kleine letters met iets van of ze de bestelling mogen opsplitsen als dat betekent dat je hem dan sneller ontvangt. Dat kan je uitzetten
En eens, bij DHL is het wijzigen van bezorgmoment zoveel fijner!
Bij homerr de melding dat 2 pakketjes vertraagd zijn. Kunnen ze misschien ook even doorgeven wat de verwachte planning dan wél is? Kan hier heel slecht tegen, geef me enig gevoel van controle mensen!
Homerr kennende kan het een week duren maar ook een maand
Ik heb een pakketje van Vinted dat met Chronopost komt uit Frankrijk, in Belgie is dat blijkbaar DPD dus ik zag de bui al hangen… vrijdag zou het bij het pakketpunt geleverd worden. Krijg ik opeens een mail dat het niet geleverd kon worden ‘omdat er niemand thuis was’. 'S avonds een mail dat het pakket vertraagd was door overmacht.
Net gebeld met DPD, dat het niet kon dat er niemand daar was daar praatte hij overheen en toen zei hij ‘ja overmacht staat er mevrouw, dat kan vanalles zijn, euh ja, ja je pakketje komt nog wel…’ thanks joh
Nou mijn pakketje heeft weeeeer vertraging en is nu verplaatst naar morgen al geloof ik eigenlijk niet dat het morgen wel komt…
Overigens wel heel frappant dat ik de postnl bus net gewoon door de straat zag rijden. Dus er is wel gewoon een bezorger aan het werk
Hier ook weer hetzelfde
Word je toch echt moedeloos van joh
Had net ook een niet zo vriendelijk gesprek met de klantenservice die letterlijk deed alsof het mijn probleem maar was. Echt hou op hoor
Nou voor bestelling van begin april was de levering al uitgesteld naar 10 juni en nu staat er alleen nog maar levering vertraagd. Dus ik ga het maar ergens anders kopen
Ik krijg zojuist eindelijk meldingen dat m’n pakketjes onderweg zijn. Zijn er dus 4 inmiddels, lekker beschamend als de bezorger komt mgoed komt door het bedrijf dat het opsplitst. Zou eigenlijk donderdag al bezorgd worden volgens PostNL, dus nu al 5 bezorgdagen verder, hopelijk komt het nu daadwerkelijk
@BiloxiParish Jij ook eindelijk een onderweg-melding?
Oh wauw. Eindelijk! Er is nog hoop dus
Bij mij nog steeds niks helaas. Pakketje wat zo lang duurt zou vandaag moeten komen, maar staat alleen nog op gesorteerd dusja.
En inmiddels wordt mijn pakket van aboutyou en colourpop ook steeds uitgesteld. Zou gisteren komen, toen vandaag, nu weer morgen
Ben benieuwd of mijn bol bestelling wel gewoon komt. Die gaat naar een pakketpunt.
Nah je gelooft het niet. Mijn pakketje is er! Had eerst weer een mailtje met “sorry vertraging, we proberen je pakketje zo snel mogelijk te bezorgen”. Maar toen ik net thuis kwam stond de postnl bus ineens voor de deur.
Nu alleen die twee andere nog
Bezorgster zei uit zichzelf al dat het één grote puinhoop is in het sorteercentrum hier in de buurt en er tal van pakketjes blijven liggen terwijl ze vaak maar een halfvolle bus heeft. Die worden dus gewoon telkens niet ingescand maar niemand weet waarom. Als hunzelf erachter vragen krijgen ze geeneens antwoord
Oh wat fijn! En wat stom! Ik dacht juist dat het wellicht door onwijze drukte of uitval kwam, wat ik me alleen beide slecht kon voorstellen in deze tijd vh jaar. Irritant voor de bezorgers dan ook zeg, ook omdat ze dan dus eerst met halve bussen rijden en vervolgens alles nog moeten gaan inhalen bovenop de gewone aantallen. Wellicht dat onze pakketjes dan van hetzelfde sorteercentrum af komen.
Hier nog steeds niets ontvangen. Had vanochtend een afspraak en daarvan z.s.m. naar huis gegaan met het OV ipv te voet, maar zit nu nog steeds te wachten. Hopelijk komt het nog wel en zit ik niet weer voor niks binnen nu terwijl het heerlijk weer is (en ik nog naar de winkel moest eigenlijk etc)
Jeej!
Ja echt schandalig eigenlijk. Bezorgster had een megavolle bus nu omdat het dus allemaal opgestapeld lag en er extra bij is gekomen. Ze was bij mij nog geeneens op de helft en wist geeneens hoe laat ze klaar zou zijn, terwijl ze al om 8 uur was begonnen. Heb haar maar een blikje fris en een reep chocola meegegeven als “steuntje”
Mijn bol pakketje is ook binnen, die kon ik net ophalen. Alleen aboutyou en colourpop nog. Die staan nu voor morgen gepland, dus ben benieuwd.