Pakketjesirritaties

Misschien heeft de ontvanger het geweigerd en retour-afzender gestuurd?

Ik heb dit altijd als pakketjes door de brievenbus passen. Helaas heb ik een rare brievenbus die te klein is dus ik vind dit super irritant. Ik wil m’n pakketje gewoon ophalen!

2 likes

Uiteindelijk kreeg ik het geld vandaag alsnog! :smiley: Misschien kwam het omdat ze me de verkeerde maat hadden toegestuurd en moet het dan verwerkt worden door een andere afdeling of zo. Ik kreeg ter compensatie ook een 10% kortingscode, jeej.

2 likes

Mijn H&M bestelling van 19 juni staat nog steeds op ā€˜wordt verwerkt’. Iemand anders hier die ook al een eeuwigheid wacht?

3 likes

Bij mij duurde het deze keer ook 1,5 week voordat ik mijn pakket kreeg terwijl ik het normaal binnen 2-3 werkdagen krijg. Misschien ook door de sale?

4 likes

Ah thanks!

1 like

Hier wacht ik ook al een week… :face_exhaling:

1 like

Yup! 21 juni, is nu net verzonden maar nog geen t&t code staat erbij, vond het ook al lang duren

2 likes

Bij mij ook. Vorige keer moest ik ook al 2 weken wachten :exploding_head:

2 likes

Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik heb gekozen voor een dhl afhaalpunt (met van die kluisjes). Vandaag rond 12:00 zou dat daar opgehaald kunnen worden; staat er ineens in de app ā€œ We hebben elkaar gemist, we komen nog een keer langsā€

Hoe is dat überhaupt mogelijk als ik kies voor een afhaalpunt???

Ze hadden natuurlijk verwacht dat jij bij het afhaalpunt stond toen ze het daar brachten! :joy:

6 likes

Hahahah nou ik zet alvast mijn kampeertent klaar voor het terrein op de hoop dat ze me dan niet missen!!!

Echt belachelijk

1 like

Misschien geen kluisje beschikbaar met het formaat waar jouw pakketje inpast?

1 like

Het is echt een dun pakketje …dus dat kan ik me amper voorstellen

1 like

Ik zag net een dhl busje langsrijden dus ik zit nu echt te wachten. Maar de laatste tijd gooien ze het steeds beneden neer bij de brievenbussen. Dus ik ga zo maar even kijken :sweat_smile:

3 likes

H&M neemt echt weer lekker lang de tijd om je pakketje in te pakken :+1:t3: Al een week zijn ze er mee bezig

1 like

Duurde bij mij 2 weken voordat het eens de deur uitging.

Nergens hier nemen ze pakketjes aan om terug te sturen en hoewel op Zalando-pakketten staat dat ze ook via DHL kunnen weigert de Hema dat. Maandag dan maar weer naar een dorp. :joy:

2 likes

Ik kon net ook al geen verzendlabel aanmaken voor DHL, komt dus ook door de drukte blijkbaar

Krijg je er vast zelf gedrukte confetti bij in😁