Pakketjesirritaties

Ik was vandaag niet thuis toen een pakket werd bezorgd, toen ik op onze camera’s de beelden terugkeek zag ik dat de bezorger het pakket geïrriteerd door zijn autoraam weer de bus in smeet en wegreed. Vind dat echt onbeschoft? En het is ook nog een gepersonaliseerd cadeau voor iemand anders met breekbare elementen dus ben benieuwd of dit nog heel aankomt nu.

3 likes

Klacht indienen joe joe

3 likes

Als je op de site van PostNL naar die betaalpagina gaat, kun je de bijbehorende factuur zien. Er staat dan wel op wie de afzender is!

1 like

Zat er niet nog het oorspronkelijke label op?

1 like

Ik krijg soms ook zo’n mail, maar als ik dan de app open zie ik daar ook de T&T en staat het daar wel goed in. Krijg dan wel ook van die meldingen van: bezorger is onderweg, maar was dan dus wel gewoon naar het retouradres.

Heb je dat al gecheckt?

Bij mijn bestellig koos ik voor levering op een postNL ophaalpunt maar volgens de app wordt het nu wel op mijn woonadres geleverd. Halloooo dit doe ik niet voor niets…
Komt dit vaker voor?

1 like

Hebben jullie weleens gehad dat je bij een retourzending aan Zalando niet het hele bedrag in een keer retour kreeg?

Ik had 3 dingen teruggestuurd in 1 pakket (ze kwamen ook in 1 pakket) maar heb maar voor 2 artikelen een retourbetaling ontvangen. In de mail staat wel:

Houd er rekening mee dat we elk pakket apart verwerken. Als je andere artikelen in een ander pakket hebt geretourneerd, ontvang je een aparte retourbevestiging voor deze artikelen.

Maar ik heb de artikelen dus in 1 paket gertourneerd. Kan het zijn dat 1 artikel door een andere afdeling wordt verwerkt of zo? (gaat om iets van Nike, maar volgens mij wel via Zalando zelf verzonden) Of zou het product eruit gejat zijn onderweg? :open_mouth:

Ik heb dit gehad, ik had twee broeken gekocht en kreeg in eerste instantie slechts voor een het geld terug. Toen heb ik contact gezocht met de klantenservice, moest ik even wachten of ze het magischerwijs toch nog zouden verwerken. Toen kon ik een formulier invullen en ondertekenen dat ik het ECHT samen verstuurd had en heb ik het alsnog teruggekregen.

Thanks, goed om te weten! Gelukkig dat ze je wel geloofden, was daar dus bang voor omdat ik niets kan bewijzen (volgende keer maar een foto maken van het pakket… :roll_eyes:) Denk dat ik het nog een dagje afwacht en dan contact opneem met de klantenservice.

1 like

Ja ik moest wel iets van een week wachten tot ze het alsnog zouden verwerken, maar ik weet dat niet precies meer. Had de klantenservice gebeld die legden het me uit. Toen dat over was ben ik echt snel en goed geholpen hoor, zonder enig echt bewijs dat ik die beide broeken had opgestuurd. Uiteindelijk heb je alleen het bewijs dat je iets verzonden hebt en hoe zwaar dat was, je kan altijd nog iets na zo’n foto uit een pakket halen.

1 like

Misschien heeft de ontvanger het geweigerd en retour-afzender gestuurd?

Ik heb dit altijd als pakketjes door de brievenbus passen. Helaas heb ik een rare brievenbus die te klein is dus ik vind dit super irritant. Ik wil m’n pakketje gewoon ophalen!

2 likes

Uiteindelijk kreeg ik het geld vandaag alsnog! :smiley: Misschien kwam het omdat ze me de verkeerde maat hadden toegestuurd en moet het dan verwerkt worden door een andere afdeling of zo. Ik kreeg ter compensatie ook een 10% kortingscode, jeej.

2 likes

Mijn H&M bestelling van 19 juni staat nog steeds op ‘wordt verwerkt’. Iemand anders hier die ook al een eeuwigheid wacht?

3 likes

Bij mij duurde het deze keer ook 1,5 week voordat ik mijn pakket kreeg terwijl ik het normaal binnen 2-3 werkdagen krijg. Misschien ook door de sale?

4 likes

Ah thanks!

1 like

Hier wacht ik ook al een week… :face_exhaling:

1 like

Yup! 21 juni, is nu net verzonden maar nog geen t&t code staat erbij, vond het ook al lang duren

2 likes

Bij mij ook. Vorige keer moest ik ook al 2 weken wachten :exploding_head:

2 likes

Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik heb gekozen voor een dhl afhaalpunt (met van die kluisjes). Vandaag rond 12:00 zou dat daar opgehaald kunnen worden; staat er ineens in de app “ We hebben elkaar gemist, we komen nog een keer langs”

Hoe is dat überhaupt mogelijk als ik kies voor een afhaalpunt???