Ik had laatst dat mijn H&M bestelling ineens thuis geleverd werd ipv in de winkel? De bel ging letterlijk ineens en terwijl ik naar de voordeur liep werd het pakket tegen de voordeur aan gegooid en was de bezorger al onderweg naar z’n waggie, hij had het vast druk… maar wel ehh bijzondere manier van bezorgen. Dadelijk was het iets breekbaars van H&M home?
Nog gecheckt, maar op de order bevestiging stond ook echt ‘ophalen in winkel’ met adres van de H&M vestiging erbij.
Nu heb ik zaterdag weer wat dingen besteld, weer gekozen voor ophalen in de winkel. Dat 100x gecheckt. Krijg ik nu WEER bericht van budbee dat mijn pakket vanavond op mijn thuis adres bezorgd wordt?!? Ben dan ook helemaal niet thuis, kan kiezen voor een ander moment maar dat zou dan alleen morgen avond kunnen, en ja DAN BEN IK OOK NIET THUIS. Zoooo hinderlijk dit. Klantenservice is mega slecht bereikbaar, uiteindelijk maar gekozen voor de Engelstalige klanten service… Zegt die medewerker doodleuk gewoon ja nou het is erg druk ivm sale dus daardoor gaat het vaak mis. Je kunt beter aanvinken ‘ophalen bij DHL punt’ en niet ophalen in de winkel.
Hahaha echt sorry hoor maar bied een service gewoon niet aan als je het blijkbaar niet waar kunt maken??