Pakketjesirritaties

Budbee bezorgd bij mij ook niet. Ik wilde HM bellen maar ze hebben een dramatisch lange wachttijd.

Oh nu rustig. Ze zijn het ermee eens dat het te lang duurt.

Ja ik wilde na het weekend anders ook contact opnemen. Bij Budbee krijg ik wel een melding dat het 1 a 2 dagen langer kan duren, maar nu duurt het al veel langer. Maar goed het zal uiteindelijk wel bezorgd worden…

Edit: ik heb een aantal keer met H&M contact gezocht via de mail en daar reageerden ze altijd heel snel!

1 like

Als je nu belt wordt je gelijk geholpen. Zij kunnen de bestelling ook meer zien, schijnbaar moet de mijne morgen komen.

3 likes

Ohh thanks! Ga gelijk ff bellen

3 likes

Hier stuurt H&M met instabox, maar die site van instabox werkt niet mee waardoor ik niets kan zien over mijn pakketje :face_with_diagonal_mouth:

1 like

Ik zou een pakketje verwachten tussen 8 en 12 via Dynalogic en ik moet daarvoor aanwezig zijn want ik moet ook wat tekenen. Vanuit vodafone gecommuniceerd dat ik updates zou krijgen wanneer die komt, maar via de site van dynalogic gewoon nul informatie, die site lijkt ook gewoon niet te werken D:

En nu krijg ik een sms dat het uitgesteld is naar maandag :+1:

Dit heb ik dus ook… echt rete slecht sinds ze hiernaar zijn overgestapt.

Pakketje besteld bij bol.com. Ben zelf meer van de plaatselijke ondernemers steunen maar moest het echt gister hebben omdat wij zo naar Frankrijk vertrekken. Als je op vrijdag bedenkt dat je iets moet hebben, is Bol toch je beste vriend.

Bol misschien wel maar Postnl niet. Eind van de middag hebben ze de verzendtijd verplaatst naar maandag😲 word daar onredelijk boos vanšŸ˜…

Nou, zeg dat. Hier is mijn pakketje teruggestuurd want afleveren is vannacht om 4 uur niet gelukt. En vanmorgen een mail dat het vanavond afgeleverd zou worden :woman_shrugging:t2:

Serieus?! Ik heb nu precies hetzelfde! Wauw, echt wat een slecht bedrijf dat instabox. Ik heb geprobeerd te bellen, 19 wachtenden voor u… H&M zelf ook niet te bereiken.

Hoe weet je dat het is teruggestuurd? Want dat staat er bij mij niet bij?

Mijn bestelling van de h&m is niet volledig geleverd. En ik krijg geen contact met ze… en het kledingstuk staat wel op de pakbon :face_exhaling:

Stond in een mailtje en in mijn account bij H&M! Eerder had ik trouwens geen problemen ermee, nu dus wel.

1 like

Ik werk in de H&M en hoor echt altijd over gezeik met instabox :confounded:

Ah oke, ik heb uiteindelijk na 45min in de chat gewacht te hebben contact gehad (met H&M), pakketje kwijt… wist ze ook direct te benoemen. Wel direct gecrediteerd dus dat is dan wel weer netjes van H&M… maar volgens mij hebben ze echt verschrikkelijk veel problemen idd met dat instabox als ik zo het internet lees :sweat_smile: Ging met postnl altijd prima.

1 like

Budbee is ook kut.
Ik had 2/7 besteld en 19/7 pas binnen gekregen door Budbee :sweat_smile:

Ja, volgens mij ook inderdaad. Ik heb achteraf betalen gedaan, dus ik ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.

1 like

Die lambal van een bezorger van DHL (of De Hoeren Loper, zoals het ook wel noemen) had mijn pakket dus weer in de tuin achter gelaten terwijl niemand thuis was, het regende en iedereen had het zo mee kunnen nemen. Dat terwijl er een briefje hing met: bij geen gehoor graag bezorgen op nr … of nr … maar blijkbaar is lezen moeilijk.

Nou, het is een wonder, maar Instabox is gisterenavond gekomen met mijn pakketje. Helaas niet het eerst bestelde pakketje, maar het opnieuw bestelde. Vanavond komen ze een retour ophalen, ben benieuwd of ze nu ook komen. En of de bezorger nu niet te lui is/te gestresst en overwerkt is om een trap op te komen. Maar ik hoop echt dat H&M heel snel afstapt van Instabox. Ik wil gewoon PostNL of DHL en het pakketje dan zelf ophalen :frowning:

Vlakbij mijn huis zit een De Buren muur waar je pakketjes kunt laten bezorgen. Kennelijk werken DHL en DB sinds kort samen.
Nu heeft dhl de vorige keer, toen ik niet thuis uit zichzelf was daar een pakketje van Decathlon bezorgd, heel handig. Alleen bij de pakketjes van deze week krijg ik deze optie niet, zowel niet in de dhl app, en ook bij een pakket die gewoon geretourneerd is omdat ik niet thuis was.

Wie weet waar dat aan ligt, bepaalt de afzender dus of DB een optie is? Betalen zij daarvoor?