Pakketjesirritaties

Pakje van H&M van Budbee gehad. Doos was aan de zijkant open. Hoe dan. Gelukkig zat alles er nog in. Retourneren doe ik via PostNL mbv het normale antwoordnummer. Echt klaar met die Budbee-lui.

1 like

Dpd. Zou gisteren een pakket krijgen, kwam niet uit, dus heb de bezorgdatum kunnen wijzigen naar vandaag. Hebben ze het gisteren alsnog naar een pakketpunt gebracht en die man aan de telefoon zegt dat t standaard is??? Dus ik zo joe waarvoor wijzig ik de datum dan als het dan niet alsnog op de aangegeven dag wordt geleverd? Dus nu mag ik een fucking luifel gaan afhalen in een straat waar ik niet kan parkeren en die vent aan de telefoon gaf aan dat het mijn eigen schuld was en dat ik het eerder had moeten wijzigen. Wat niet kon.

Budbee heeft mijn pakketje van H&M in het trappenhuis gepleurd en ik woon in een grote flat :rage: ik kwam gisteren terug van vakantie en pakketje is natuurlijk spoorloos. Echt zo kut dit het werd sws al 2 weken later pas bezorgd en nu is t gestolen ook

Ik kreeg een groot pakket van Ikea en die bezorger zei: wil je voor de buren ook iets aannemen aub. Ik dacht priemel, maar wat bleek? Is van 300 huizen verderop. Ik moest ook direct weg dus had verder niet goed naar de naam gekeken, maar toen ik weer thuis was paar dagen later zag ik dat het een vriend van een vriend van me is. Volgde hem op instagram toevallig en schreef dat ik z’n pakje had. Had hij er geen melding van gekregen dat ie bij mij was bezorgd?! Hij dacht dat t kwijt was. Ughhh gelukkig kennen we elkaar, maar een total stranger had het kunnen houden.
(Was via PostNL, maar de bezorger was niet in bedrijfskleding/auto)

1 like

Een pakketje waar ik al heel lang op wacht is net aangekomen in Nederland maar gaat vandaag niet meer mee met de bezorger, en UPS bezorgt niet op zaterdag dus nu moet ik tot maandag wachten :sob:

1 like

Sowieso Budbee. Echt bizar hoe lang het duurt.

1 like

Ja gadver echt nog nooit een snelle en goede bezorging gehad

2 likes

Je hebt hier niks aan, maar ik heb de 24e een bestelling bij H&M geplaatst. En de 27e werd die bezorgd met Budbee. Na alle negatieve verhalen hier, was ik blij verrast dat ik zo snel mijn bestelling binnen had.

2 likes

Ik deze week wel! De 27e besteld, gisteren binnen. Was echt in shock :joy:

Bij mij ook

Bij mij niet, zelfs mijn retour ophalen werd de eerste keer overgeslagen.
Volgens mij heeft het te maken met Rotterdam, vriendin heeft er ook last van dat het vanuit daar niet verzonden word.

2 likes

Ah klote zeg, zal idd met locatie te maken hebben. Maar retourneren doe ik trouwens via het antwoordnummer op de H&m site om retourneren met Budbee te vermijden. Dan kan je het gewoon naar je postkantoor naar keuze brengen!

1 like

Ik heb ook de 24e besteld, maar mijn pakket ligt al sinds de 26e bij Budbee in Vianen :smiling_face_with_tear:

1 like

Mijn pakket was er met 2 dagen, maar er zat maar 1 artikel in ipv 6. De klantenservice was bizar druk en met veel gemopper ā€œgeloofdeā€ ze dat er artikelen miste. Ik heb denk ik meer dan 50 pakketjes met mijn account besteld, vroeger zelfs nog via de post; nog nooit missende artikelen. Maar nu ben ik ineens de schuldige :sweat_smile:

Ik wacht ondertussen ook al 2 weken op mijn H&M bestelling. Het lag de volgende dag al bij Budbee en nu bijna 2 weken later zit er nog steeds geen beweging in…

:rage: Budbee :rage:

1 like

Ik vind het echt irritant als een webshop beloftes doet over verzending en het dan niet waar maakt. Mijn pakketje word gewoon 48 uur te laat verzonden door een reden. Heb er zelfs voor moeten mailen. Ik wil het nu eigenlijk weigeren aan de deur, gaat het dan gewoon terug?

1 like

Ik heb gister contact gehad. Als ze na 10 dagen niet leveren annuleert h&M te bestelen en krijg je je geld terug.
Ze gaan er dan vanuit dat de bestelling kwijt is.

Schijnbaar geeft Budbee nu ook andere bedrijven opdrachten voor het leveren.

Nou, ik ben benieuwd, heb nog niks van beide partijen gehoord.

1 like

Haha hoe is dit een oplossing in je bedrijfsvoering? Je levert gewoon je goederen uit en zoveel procent raakt totaal kwijt bij de vervoerder en dat accepteer je dan gewoon? Hoeveel goedkoper is budbee dan ten opzichte van DHL/PostNL dat je dat zo kunt doen?

Mijn pakketje ligt nog steeds in Vianen, nu een week, dus ik ben benieuwd :expressionless:

2 likes