Pakketjesirritaties

Wij hebben een geboortebord in de tuin staan en hierdoor kloppen veel bezorgers ipv aanbellen, heel lief bedoeld maar hierdoor hoor ik het niet altijd en moet ik steeds bij de buurvrouw ophalen.

Die kan er wel om lachen gelukkig, zeker als ze dan even de baby kan zien.

2 likes

Volgens mij krijgen die gewoon een uurloon. In elk geval: een oud-collega is naar Picnic gegaan. Van post bezorgen naar boodschappen bezorgen.

Postbezorgers (van PostNL dan) krijgen trouwens ook een uurloon (over loon van verschillende bezorgers gesproken) :slight_smile:

1 like

Oh dat kloppen vind ik wel echt heel liefđŸ„ș

Is het ook zeker, alleen niet nodig haha.
Als de baby slaapt, slaapt ze overal doorheen. Maar ja, ik vind t ook lief dat zo’n jonge gast daaraan denkt haha.

Pakketje van dpd zou bij een pick up point worden afgeleverd, maar nu staat er dat het is mislukt en dat de ontvanger niet thuis was :smiling_face_with_tear: ja oke en nu? dat is juist het idee van een pick up point vrienden

Ooh echt heel lief ja, maar idd ook vervelend :rofl: Ik heb zelf een SUPER harde bel die heel lang doorgaat met lawaai maken, ook al drukt iemand maar één keer. En ik heb wel eens gehad dat m’n baby in de reiswieg lag te slapen bij de voordeur en dat van die wervers gingen aanbellen
. Nou kind meteen krijsen :triumph::triumph::triumph: Toen was ik wel echt geĂ«rgerd, maar voor een Cult Beauty pakketje mogen ze altijd m’n baby wakker bellen haha

2 likes

Ik wil iets via Vinted bestellen, wat is beter Mondial Relay of Homerr
Heb het 25 juli echt nodig

Mondial!!! homerr kan wel een maand duren tegenwoordig.

3 likes

Mondial is best snel. Homer kun je niet van uit gaan, duurt altijd lang.

2 likes

Ik kijk de documentaire reeks ‘Bezorgd’ op NPO. Ondanks dat ik wel wist dat bezorgers het niet makkelijk hebben is het wel interessant om een inkijkje te krijgen en wat meer begrip te krijgen.

6 likes

Ik heb begin juli wat besteld bij h&m en toen had ik 8 juli een bevestiging dat het bij Budbee is aangekomen. Nu is het een week later en ik heb niks meer gehoord. Echt irritant!

1 like

Budbee bezorgd bij mij ook niet. Ik wilde HM bellen maar ze hebben een dramatisch lange wachttijd.

Oh nu rustig. Ze zijn het ermee eens dat het te lang duurt.

Ja ik wilde na het weekend anders ook contact opnemen. Bij Budbee krijg ik wel een melding dat het 1 a 2 dagen langer kan duren, maar nu duurt het al veel langer. Maar goed het zal uiteindelijk wel bezorgd worden

Edit: ik heb een aantal keer met H&M contact gezocht via de mail en daar reageerden ze altijd heel snel!

1 like

Als je nu belt wordt je gelijk geholpen. Zij kunnen de bestelling ook meer zien, schijnbaar moet de mijne morgen komen.

3 likes

Ohh thanks! Ga gelijk ff bellen

3 likes

Hier stuurt H&M met instabox, maar die site van instabox werkt niet mee waardoor ik niets kan zien over mijn pakketje :face_with_diagonal_mouth:

1 like

Ik zou een pakketje verwachten tussen 8 en 12 via Dynalogic en ik moet daarvoor aanwezig zijn want ik moet ook wat tekenen. Vanuit vodafone gecommuniceerd dat ik updates zou krijgen wanneer die komt, maar via de site van dynalogic gewoon nul informatie, die site lijkt ook gewoon niet te werken D:

En nu krijg ik een sms dat het uitgesteld is naar maandag :+1:

Dit heb ik dus ook
 echt rete slecht sinds ze hiernaar zijn overgestapt.

Pakketje besteld bij bol.com. Ben zelf meer van de plaatselijke ondernemers steunen maar moest het echt gister hebben omdat wij zo naar Frankrijk vertrekken. Als je op vrijdag bedenkt dat je iets moet hebben, is Bol toch je beste vriend.

Bol misschien wel maar Postnl niet. Eind van de middag hebben ze de verzendtijd verplaatst naar maandagđŸ˜Č word daar onredelijk boos vanđŸ˜