PostNL: pakket is bezorgd.
Pakket is nergens te bekennen
PostNL: pakket is bezorgd.
Pakket is nergens te bekennen
Hier wel, alleen briefpost niet. Maar er staat nu opeens dat het toch vandaag komt gelukkig
Mijn pakje wat gisteren al geleverd zou worden staat nog steeds alleen op zending bij PostNL, nog niet eens op gesorteerd.
Zal vandaag ook wel niet komen
Staat er al een afmeting en gewicht bij? Als dat er nog niet bij staat heeft postnl hem sowieso nog niet
Bij mij springen pakketjes altijd tussen 12 en 1 uur âs middags opeens op gesorteerd en vlak daarna op mee met de bezorger, misschien bij jou ook
Dit gebeurde dus idd haha,zelfs eerder.
Blijft apart hoe snel die soms uit het niks verspringt nadat het zelfs eerst op maandag zelfs stond.
@ lantaarnpaal ja dit stond er zelfs allemaal al bij en dat het bij PostNL al was.
Ik nam twee weken geleden een pakketje voor een van de buren in ontvangst (ik woon in een winkelstraatje met lokale ondernemers, de meeste winkels openen om 10 uur, maar soms zijn ze ook wat later). Bezorgen is heel chill en vraag altijd of ik het wil aannemen en heb ook wel eens nee gezegd omdat ik naar werk zou vertrekken en de rest van de week niet (veel) thuis zou zijn, was geen probleem brengt ie het naar de supermarkt in de buurt. Anyway ik het aannemen want ik was toch wel thuis en prima. Leg het op de trap en denk die komen vanzelf wel.
Ik vandaag naar buiten, zie het pakketje liggen en denk, gek nog niemand langs geweest. Loop ik langs de winkel (om het even zelf te brengen, misschien weten ze niet waar het bezorgd is) hangt er een briefje op de deur dat ze vakantie hebben sinds de datum van de bezorging va het pakketje tot 2 september
Het pakket is niet groot en ik neem mijn bezorger ook niets kwalijk en ik kan bedenken dat de buren verwacht hadden dat het pakket eerder zou komen maar als ik zelf wist dat mijn pakket ergens lag had ik er toch wel echt even een bekende langs gestuurd
Ik had dus in het weekend iets besteld wat ik eigenlijk vandaag echt nodig heb. Was zondag voor 23:45 uur besteld, maandag in huis.
Nou mooi niet dus. Eerst komen ze met een lulverhaal dat ik voor 22 uur had moeten bestellen, maar ik had al voor 16 uur besteld dus die vlieger ging sowieso niet op. Toen werd het vervolgens op een âsToRiNgâ gegooid waardoor alleen mijn bestelling is blijven hangen. Tuurlijk man. Klantenservice doet ook geen ene moer verder om te helpen of whatever. Dus nu heb ik niks
Ik had laatst dat mijn H&M bestelling ineens thuis geleverd werd ipv in de winkel? De bel ging letterlijk ineens en terwijl ik naar de voordeur liep werd het pakket tegen de voordeur aan gegooid en was de bezorger al onderweg naar zân waggie, hij had het vast druk⊠maar wel ehh bijzondere manier van bezorgen. Dadelijk was het iets breekbaars van H&M home?
Nog gecheckt, maar op de order bevestiging stond ook echt âophalen in winkelâ met adres van de H&M vestiging erbij.
Nu heb ik zaterdag weer wat dingen besteld, weer gekozen voor ophalen in de winkel. Dat 100x gecheckt. Krijg ik nu WEER bericht van budbee dat mijn pakket vanavond op mijn thuis adres bezorgd wordt?!? Ben dan ook helemaal niet thuis, kan kiezen voor een ander moment maar dat zou dan alleen morgen avond kunnen, en ja DAN BEN IK OOK NIET THUIS. Zoooo hinderlijk dit. Klantenservice is mega slecht bereikbaar, uiteindelijk maar gekozen voor de Engelstalige klanten service⊠Zegt die medewerker doodleuk gewoon ja nou het is erg druk ivm sale dus daardoor gaat het vaak mis. Je kunt beter aanvinken âophalen bij DHL puntâ en niet ophalen in de winkel.
Hahaha echt sorry hoor maar bied een service gewoon niet aan als je het blijkbaar niet waar kunt maken??
Ik zou iets algemeens als een vvv cadeaubon doen met een bedankbriefje denk ik. Ik zou wegblijven van etenswaren, tenzij het een koud flesje water/blikje drinken of waterijsje is met warm weer.
Zo hallo had me toch een dpd eikel aan de intercom net. Ben echt de beroerdste niet hoor om even naar beneden te komen voor een pakket als je superveel hebt voor t hele gebouw, echt geen probleem. Maar na het aanbellen zei ik âhoi deur is open!â wantja woon hier net, weet ik veel wat die vent makkelijk vindt. Nou wat een agressieve idioot zeg. Begon keihard en op agressieve toon âCOME. DOWN. STAAAAAIRSâ te krijsen. Echt kut toch op zeg. Het is dat het een vloerkleed was van 2,30 meter, anders had ik hem laten staan en had hij maar naar een pakketpunt gereden hoor. Toen ik beneden aankwam was het in de gang neergeflikkerd en was ie nergens meer te bekennen
Dus⊠ik bestel bij ikea en dan kan je de bezorgdatum aangeven. Super handig want heb het zo gepland dat ik dan thuiswerk.
Vervolgens krijg ik de mail met volg je pakket. Komt het morgen. En morgen werk ik op kantoor. ZO handig dit. Tis ook een enorm pakket die niet in onze auto past dus nu maar hopen dat ze het niet bij een afhaalpunt gaan droppen đ«
Neee dit is echt mân nachtmerrie. Ik hoop overmorgen iets groots af te laten leveren maar als het eerder komt ben ik echt de sjaak. Hoe laat van tevoren kreeg je dat bericht? (Ben helemaal para nu )
H&M kan je toch gewoon bij PostNL retouren? Die tip kreeg ik hier een keer! Retouradres staat op de website en het is een antwoordnummer dus gratis.
Ja dit had ik laatst ook met een levering, hij was vlakbij zag ik op het kaartje, en ik was aan het bellen met iemand en stond al een tijdje voor het raam om te kijken of hij er aan kwam. Zie ik ineens in mân scherm een gemist gesprek en in de budbee app de melding dat ze me geprobeerd hadden te bellen en het niet konden afleveren. Als ze me echt hadden proberen te bellen had ik gewoon een piepje van een wisselgesprek gehoord dus die gast heeft gewoon gebeld en direct opgehangen en is niet eens bij mân huis geweest. Klantenservice zei dat ze van de bezorger terugkregen dat er niemand opendeed, echt zoân bullshit. Eerste keer wel zoân slechte ervaring met budbee, vind het normaal heel chill omdat je ze kunt volgen op een kaartje enzo.
Ja gewoon dat antwoordnummer gebruiken scheelt zoveel gezeikđđŸ
Nu is het wachten op H&m die het antwoordnummer zelf ongedaan maakt -,-
Het is weer zover: gisteren zou een pakketje komen met postnl. Maar ineens stond er âwe hebben de bezorgtijd niet gehaald, we proberen het nog voor 22 uur te bezorgenâ. Om 18 uur wisten ze blijkbaar al dat dat ook niet zou lukken dus moest ik de track en trace maar in de gaten houden voor een nieuwe dag/tijd. Maar dat staat er al sinds gisteren en ee gebeurd dus gewoon niks verderâŠ
Is ook nog een pakketje uit Amerika waarvoor ik al inklaringskosten heb betaald en daardoor ook al dagen vertraagd was omdat vrijgeven blijkbaar kei langzaam gaat daar dus wil het nu gewoon ook hebben en niet weer dagen moeten wachten
Is instabox een betrouwbare bezorger (als in: niet onbetrouwbaarder dan de andere reguliere pakketbezorgers zoals postnl, dhl etc.)?
Ik wil een ikea bestelling laten leveren en je kan via hen een avondslot kiezen dus dat lijkt handig op zich.