Wij krijgen toevallig voor die maandagen wel ietsjes extra betaald, ik geloof per gewerkt uur, 25 minuten extra. Maar ik ben zelf bijvoorbeeld vandaag maar voor 40 minuten ingepland haha
@Whoopdidoo
Ja sinds begin deze maand is er een nieuw systeem, eerst scande we alle pakketjes die we in de brievenbus deden handmatig maar nu is het zo dat je je wijk start (volgens mij krijg je dan een melding van âbezorger is onderwegâ en zodra de wijk wordt afgesloten wordt automatisch alles op bezorgd gezet (tenzij het bij de buren of retail oid is afgeleverd) dus ook pakketjes die er helemaal niet tussen zitten. Het idee is dat een collega al eerder in het traject het pakket dan nog gaat scannen en het herstelt (omdat het bijvoorbeeld in een verkeerde loop zit of ergens anders is blijven hangen). Als bezorger is het wel chill want als het regent hoef ik niet elke keer mân telefoon uit mân zak te halen maar er zitten wel wat flaws aan want soms staat er dan dat een pakket bezorgd is, terwijl ik dat hele pakket nog nooit gezien heb (haha sorry beetje lang antwoord)