Heb er nooit problemen mee gehad! Volgens mij kan je ze ook helemaal volgen en zien hoeveel adressen nog voor je zijn.
Ja, wij gebruiken het op mn werk veel en pas 1x is het later bezorgd
Ik heb 3 keer instabox als bezorgdienst gehad en 3 keer gezeur.
1 keer een pakket dat om 22:30 geleverd zou worden. We zaten met een newborn dus wilden niet dat er aangebeld werd. We horen het busje stoppen voor ons huis, we gaan snel naar beneden (Max 10 sec), het busje rijdt weer weg en via de mail kreeg ik dat het pakket bezorgd was. Nergens te vinden, niet bij de buren afgeleverd. Het pakket is nog altijd zoek en de bezorger is blijven beweren dat hij het heeft afgeleverd dus dat heeft nog lang geduurd voordat het probleem opgelost was.
En 2 keer dat ze een retour van H&M zouden ophalen en dan een mail krijgen dat ze het pakket niet konden vinden (stond naast de voordeur).
Ik heb er wel goede ervaringen mee
Ben gewoon thuis, pakketje zou komen ben daarom ook thuisgebleven.
Krijg ik een âU was niet thuis meldingâ, tien min geleden blijkbaar aangebeld. Bij welk adres dan?
En het zou dan ook nog gelijk naar een ServicePoint gebracht.
Net gebeld met DHL en wordt nu maandag geleverd bij ons thuis. Mevrouw heeft er een melding van gemaakt, want die chauffeur had aangegeven dat hij een paar keer had aangebeld.
Maar echt, wat is dit? Ben gewend dat ze aanbellen en dan niet eens wachten en weglopen, of nog erger bij de deur pleuren zonder dat er iemand thuis is, maar heb dit nog nooit meegemaakt?
Het was een luieremmer, dus geen mega pakket ofzo.
PostNL heeft een pakketje bij een punt afgeleverd dat 3,5 verderop is (woon middenin een stad, er zijn er genoeg veel dichterbij) en dat punt is alleen open op werkdagen van 10 tot 17 hoe verwachten ze dat mensen die kantoortijden werken dat ooit ophalen?
De klantenservice van postnl is ook echt weer totaal nutteloos. De ene persoon zegt dat ik contact moest opnemen als het pakketje er nu nog niet is want dan klopt er iets niet. Dus dat doe ik. Vervolgens krijg ik als antwoord dat het, omdat het een buitenlands pakketje is waar inklaringskosten voor betaald moesten worden, het tot 30 dagen mag duren voordat het bezorgd wordt. Tuurlijk man, tis elke keer iets, maar aan postnl ligt het zelf nooit hoor.
De zending is gewoon gesorteerd volgens de app en alle andere pakketjes worden meestal de dag na sorteren geleverd. Straks is het kwijt en zijn de spullen die ik had besteld uitverkocht en kan ik ze dus ook niet meer opnieuw bestellen. En daarbij ik heb er al genoeg voor betaald dus geef gewoon mijn pakketje man
Heb laatst bij Lidl een bestelling geplaatst en deze is (ongevraagd) opgesplitst in 2 bezorgingen. Guess what? Beide pakjes komen met DHeL op dezelfde dag in 2 verschillende tijdvakken. Hoe onnodig. -.-
Weer zoân aso van dhl die niet snapt wat een deurbel is, echt hoe moeilijk is het zeg. Word echt niet goed van die mensen
En dan zoân klantenservice medewerker die zegt âoepsie ik denk dat de bezorger het briefje in je brievenbus is vergeten huehueheueâ nee vriendin, die bezorger vertikt het gewoon om aan te bellen. Heb je toch helemaal niks aan
Nah wat een grap. Had eindelijk iemand van de klantenservice die wél een onderzoek heeft opgestart, want volgens diegene was er dus wel degelijk iets wat niet klopt. Krijg ik nog geen 24 uur later bericht dat het onderzoek is opgeheven want er is vErTrAgInG (tuuuuurlijk daarom komt de rest wel gewoon aan) en als ik niks heb ontvangen voor de 17e dan moet ik met het bedrijf in Amerika contact opnemen en moeten zij een onderzoek starten.
En om het helemaal mooi te maken heb ik geen enkel recht op vergoeding en krijg ik zelf de inklaringskosten die ik al heb betaald niet terug?!
Echt rot toch op joh, wat een bedrijf daar. Echt koekoek hoor. Dat kan toch niet?
Dus jij betaalt voor inklaringskosten, zij leveren het pakket niet en naar de kosten kan je fluiten? Echt belachelijk! Ik zou nogmaals bellen⊠echt super raar
Ja blijkbaar. Ze hadden mij gisteren gebeld maar was aan het werk dus kon niet opnemen. Toen kreeg vrijwel direct een mailtje vol typfouten dat het onderzoek dus is gestopt en dat ik geen enkel recht heb op terugbetaling door postnl. Ook niet wat betreft inklaringskosten.
Dus ga straks inderdaad maar bellen want dit is echt belachelijk. Sowieso dat ze me eerst al een week lang van de ene naar de ander sturen en letterlijk geen ene reet doen en dan ook nog geen geld teruggeven. Volgens mij mag dat geeneens? Betalen voor niks?
Al mijn pakketjes van postnl worden al vanaf maandag uitgesteld. Zo vervelend
Door de NS-staking
Ik dacht door Poetin?
Dpd strikes again! Mijn pakket wordt bij een pakketpunt afgegooid, welke in Nederland dat dan is dat staat er niet bij voor het extra verrassingseffect. Oh en ze doen dat omdat ik niet thuis was. Nou excuse me maar ik zit al de hele ochtend weg te rotten op mân grijze hoekbank. Heb ze gebeld dat ik het niet ga afhalen en dat ze er maar lekker een bezorger naartoe sturen. Echt kom nou, je steekt maar een keer je wijsvinger uit om op mijn bel te drukken hoor, dat ding zit er niet voor niks
Hoe is dit verder afgelopen?
Nog steeds niks. Bedrijf in Amerika wat dus de verzender is heeft een onderzoek gestart, maar ook die krijgen niet veel antwoorden verder
Wauw, dat PostNL hier misschien nog eens gewoon mee kan wegkomen, belachelijk!
Ja inderdaad. Lekker cashen voor hun ook