Bij mij ook
Bij mij niet, zelfs mijn retour ophalen werd de eerste keer overgeslagen.
Volgens mij heeft het te maken met Rotterdam, vriendin heeft er ook last van dat het vanuit daar niet verzonden word.
Ah klote zeg, zal idd met locatie te maken hebben. Maar retourneren doe ik trouwens via het antwoordnummer op de H&m site om retourneren met Budbee te vermijden. Dan kan je het gewoon naar je postkantoor naar keuze brengen!
Ik heb ook de 24e besteld, maar mijn pakket ligt al sinds de 26e bij Budbee in Vianen
Mijn pakket was er met 2 dagen, maar er zat maar 1 artikel in ipv 6. De klantenservice was bizar druk en met veel gemopper “geloofde” ze dat er artikelen miste. Ik heb denk ik meer dan 50 pakketjes met mijn account besteld, vroeger zelfs nog via de post; nog nooit missende artikelen. Maar nu ben ik ineens de schuldige
Ik wacht ondertussen ook al 2 weken op mijn H&M bestelling. Het lag de volgende dag al bij Budbee en nu bijna 2 weken later zit er nog steeds geen beweging in…
Budbee
Ik vind het echt irritant als een webshop beloftes doet over verzending en het dan niet waar maakt. Mijn pakketje word gewoon 48 uur te laat verzonden door een reden. Heb er zelfs voor moeten mailen. Ik wil het nu eigenlijk weigeren aan de deur, gaat het dan gewoon terug?
Ik heb gister contact gehad. Als ze na 10 dagen niet leveren annuleert h&M te bestelen en krijg je je geld terug.
Ze gaan er dan vanuit dat de bestelling kwijt is.
Schijnbaar geeft Budbee nu ook andere bedrijven opdrachten voor het leveren.
Nou, ik ben benieuwd, heb nog niks van beide partijen gehoord.
Haha hoe is dit een oplossing in je bedrijfsvoering? Je levert gewoon je goederen uit en zoveel procent raakt totaal kwijt bij de vervoerder en dat accepteer je dan gewoon? Hoeveel goedkoper is budbee dan ten opzichte van DHL/PostNL dat je dat zo kunt doen?
Mijn pakketje ligt nog steeds in Vianen, nu een week, dus ik ben benieuwd
Ugh vroeger was DHL een reden om ergens niet meer te bestellen, nu is dat Budbee.
Ik wil even een rondje gaan lopen buiten maar DPD is al een uur te laat. Ik mis die functie dat je kunt zien hoeveel stops er nog voor je zijn echt
In mijn ervaring is bol daar niet zo moeilijk mee! Ooit een emmer verf besteld die helemaal was uitgelopen (doos stond ondersteboven). Meteen gebeld, en zonder om foto’s of bewijs te moeten geven, mijn geld terug gekregen.
Gister kreeg ik ineens een melding van H&M dat het pakketje afgeleverd zou worden, ik zie een busje ons hofje in rijden en het pakket van mij dus veel verder in de straat bij iemand voor de deur zetten. Niet eens aanbellen of iets. Dus ik vraag, ben jij van Budbee? Ja, ik zeg is dat dan mijn pakketje daar? Ja mevrouw, wij doen precies wat jij zelf hebt aangegeven in de app. Ik had indd gezegd dat ze het voor de deur mochten zetten, maar dan wel mijn eigen deur. Ze kwamen namelijk in een tijd dat ik mijn dochter naar bed breng. Snapte hij niet, maar goed, het is binnen.
Ik heb iets besteld en krijg constant updates van de verwerking, verzending, vertraging van levering etc. En dan niet per onderdeel 1 mailtje maar van Bol.com. de winkel zelf en DHL. Doe rustig vrienden.
Had iets bij MW besteld en 3 stuks teruggestuurd. Krijg ik van 1 geen geld terug omdat er vlekken op zitten?? Ze stuurden een foto, maar no way dat die vlekken er in zitten door mij
Snap dat t voor hun ook lastig is maar dit is zo kut
Een pakketje dat PostNL vandaag heeft ontvangen (echt ontvangen, niet alleen aangemeld) heeft dinsdag als verwachte bezorgdatum. Wat is er met morgen en maandag gebeurd?
Twee bezorgingen vanavond. 1 x budbee en de ander was instabox en beide hadden ze geen zin om de bus uit te komen en te lopen
Bij mij komt postnl nooit op maandag iig