Pakketjesirritaties

Ik krijg iets bezorgd in zo’n pakketautomaat van Budbee maar dat lukt telkens niet omdat dat ding de HELE TIJD vol is. Eerste en laatste keer.

Ik vind budbee echt een verschrikkelijk. Er zou een pakket worden bezorgd en in de app stond dat ie was bezorgd. Kom ik thuis, is er helemaal niks. En nu weet ik dus niet waar dat pakket is

2 likes

Haha nou dat beloofd niets goeds. Mijn budbee levering wordt al een week steeds met een dag verschoven. Gisteren kreeg ik dan eindelijk een sms dat ze onderweg waren en toen werd de levering weer aangepast naar vandaag. Dus misschien ligt het bij mij daar ook wel aan.

Echt er is van postnl bijna geen enkele locatie meer beschikbaar voor afhalen van pakketjes. Ik moet helemaal naar andere wijken en naar winkels met hele korte openingstijden

Dat heb ik dus idd ook! Heel irritant
Er zitten 2 PostNL punten nog geen 5 minuten van mijn huis. Maar kan alleen PostNL punten in andere wijken kiezen.
Ook lullig voor de bezorger, want nu staat hij als ik niet thuis ben voor een dichte deur, want dan weet ik dat hij het automatisch wel naar een PostNL dichtbij brengt zelfs vaak dezelfde dag nog.

1 like

Als pakketleveraar is mijn frustratie dat ik één huis heb in mijn wijk wat bijna elke dag een pakketje krijgt maar deze mensen hebben echt een brievenbus waar NIKS inpast (zelfs geen gewone brief) en dan stuur ik dat pakket door richting de pakketdienst, krijg ik het elke keer weer terug en ze zijn nooit thuis en elke keer als ik dat adres weer in m’n lijst zie staan kan ik niet anders dan zuchten en met m’n ogen rollen

2 likes

Is H&M afgestapt van Budbee? Kreeg het nu met DHL. Nooit verwacht dat ik ooit blij zou zijn met DHL. Wat is Budbee een kutbedrijf. Boutbee

3 likes

Ze werken nog steeds met verschillende bedrijven waaronder Budbee
Ik kies eigenlijk standaard voor een DHL punt dan weet ik dat het goed gaat :sweat_smile:

2 likes

Als Budbee het te druk heeft besteden ze pakketjes uit volgens de klantenservice :sweat_smile::joy:

3 likes

Kan je hier geen klacht over indienen? Is men het niet verplicht een brievenbus te hebben waar een brief doorheen past?!

@punaise er is wel wetgeving omtrent formaat van de brievenbus

3 likes

Ik heb dit weekend gechat met de klantenservice en toen hebben ze aangeboden om het gratis naar thuislevering aan te passen. Mijn pakketje is gisteren afgeleverd! Dus ik denk dat het echt aan de locker lag bij mij.

Nou, als het goed is heeft ons Sergio 'm gratis omgezet naar thuisbezorging. Het zal me benieuwen.

2 likes

Dat is een regeling voor Bonaire, Sint Eustatius en Saba (de BES-eilanden)

3 likes

Dat ik iets bestel en het in drie delen door drie verschillende leveranciers wordt geleverd, zonder dat ik het naar een pakketpunt kan laten brengen. Betekent dat mijn buren drie keer naar beneden hebben moeten lopen.

Echt wtf ik nou net weer voor bezorger aan de deur had??
Belt 2x aan in 10 seconden, gaat vervolgens keihard op de deur lopen bonken terwijl hij ook al bij de buren aanbelt. Doe ik open (na 30 seconden oid) en vraagt hij: slaap je ofzo dat je zo traag bent?

Doe normaal?? Ik kan er niks aan doen dat je een kutleven hebt, ga dat lekker even op iemand anders botvieren. Ben bijna aan het twijfelen of ik hier een klacht over ga indienen. Maarja dat zal wel weer zoiets zijn wat mij frustratie en tijd kost en waar niks mee gedaan gaat worden.

9 likes

Fucking instabox met we komen het midden in de nacht brengen.

@Rose_Gold wow jeetje stel dat je slecht ter been bent of iets anders hebt waardoor je niet zo snel bent. Word je daardoor nog uitgescholden ook.

2 likes

Als je aan het einde van de avond gepland bent, is er grote kans dat ze gewoon doorzetten naar de volgende dag als het uitloopt. Zonder melding. Zit je dan te wachten tot half elf

4 likes

Volgens mij heb ik dit idd een keer gehad zelfs. Joepie.

1 like

Ja ik ook deze week, echt heel irritante bezorgdienst. De volgende dag stond ik ingepland rond een uur of zeven; ze waren er uiteindelijk rond half tien pas.

2 likes