Zaterdag een nieuwe koel/vries combi besteld. Zou vandaag bezorgd worden met Dynalogics. Gisteren gechat met medewerker van Mediamarkt of het ook echt vandaag wordt. Jup, volgens de planning echt vandaag.
Dus gisteravond inhoud van mijn vriezer (gelukkig niet zoveel) in koelbox gedaan met koelelementen en de inhoud van mijn koelkast in tassen en dat ook buiten gezet, was koud genoeg.
Hele nacht vriezer open laten staan, vanmorgen meeste gelukkig ontdooid, rest was vanmorgen weg.
Vanmorgen track and trace, tussen 12.30 uur en 15.30 uur, o.i.d. Krijg ik net na de lunch een mail dat de bezorging helaas niet gaat lukken en een linkje waarmee ik de bezorging opnieuw in kan plannenā¦
Kwaaier kun je me niet krijgen
Was gelukkig thuis aan het werk, en geen vrij genomen. Gebeld, Dynalogics zegt dat ze de koelkast te laat ontvangen hebben. Mediamarkt zegt dat ze het gisteravond al hebben afgeleverd om 21.18 volgens de track and trace. Dynalogics weer gebeld, maar zoān ongeĆÆnteresseerde reactie, bah.
Nieuwe afspraak gemaakt, morgen tussen 8.00 en 12.00 uur. Maar kan ook niet gegarandeerd worden
Zit je dan met al je zooi buiten. Kan straks alles weggooien. Nu 7 graden buiten, hangt er net om.
Ga een nette, maar wel dringende, mail sturen naar Mediamarkt en een klacht indienen.