Als ze je bellen kan je ze toch ook vertellen waar je voordeur zit zodat ze daar zelf heen kunnen? Sowieso kan de bezorger je op zijn minst tegemoet lopen want dat is voor beide sneller.
Ik zou er wel een melding van maken want als het duidelijker in het systeem komt te staan help je de bezorgers alleen maar mee lijkt mij.
Ja dat doe ik ook, maar meestal snappen ze niet wat im bedoel. Ze spreken over het algemeen gebrekkig Zweeds en geen Engels. En mijn Zweeds is wel ok maar ik kan niet zeggen dat ik vloeiend Zweeds spreek. Naar de goede straat lopen lukt meestal nog wel na mijn uitleg, maar soms moet ik echt naar die andere straat lopen omdat ze gewoon blijven staan
Dan maar via de online klantenservice het proberen uit te leggen? dat gaat met een taalbarrière vaak makkelijker.
Ik herken het probleem wel van mijn studentenwoning in een autovrij gebied. Bezorgdiensten stranden met hun busje aan de rand van het autovrije gebied omdat ze buiten de venstertijden langs kwamen. Als ze alleen autonavigatie hadden was het nog leuker want dan wisten ze niet welke kant ze op moesten.
Nou top de Shoeby heeft besloten om geen dhl punt meer te zijn (althans hier niet) dus nu is mijn pakketje zonder bericht of overleg of wat dan ook geleverd bij een groot depot 20 km van hier
Ik ging gister een DHL pakketje ophalen bij de Hema. Moest een legitimatiebewijs laten zien maar had die van mezelf niet mee dus ik liet die van m’n man zien (hij stond er ook naast). Maar dat was niet goed ze wilde die van mevrouw kusjessoldaat zien anders kon ze het niet meegeven.
Terwijl in de mail van DHL staat dat je een geldig legitimatiebewijs moet hebben, niet dat die van jezelf moet zijn.
Nouja ik ga zo met m’n eigen kaart het pakje ophalen en dit dan ook wel aangeven.
Haha ja maar zo kan iedereen maar een id meenemen die niet van zichzelf is toch, logisch dat die van jezelf moet zijn. In ieder geval de ontvanger van het pakketje
Oh bij het vorige DHL punt zeiden ze dat iemand anders ook je pakket mocht ophalen zolang er maar een geldig ID gescand werd.
Bij mij zat die vrouw te kijken naar de geldigheid van m’n rijbewijs en was ze aan het mekkeren dat ie al over een jaar verloopt!!!1 Ja, ok?! Geef me m’n pakje.
Ja van degene die hem ontvangt haha. en dat was jij in dit geval, dan is jouw vriend zijn id indd toch niet geldig want dat is jouw id niet
Hadden jullie moeten terug gaan (op opnieuw in de rij ) en hem het pakketje laten ontvangen, beetje onzin haha maar dat zou denk ik dan via de regels kloppen
Oh wat stom! Al wees ze wel specifiek op de doos en zei ze dat ze de ID wilde van de geadresseerde dus.
Nouja 't pakketje is iig binnen en ik heb m’n portemonnee weer terug.
Bij PostNL mag iedereen je pakketje gewoon ophalen zolang zij zich kunnen identificeren en jouw volledige adres kunnen noemen.
Ik krijg iets bezorgd in zo’n pakketautomaat van Budbee maar dat lukt telkens niet omdat dat ding de HELE TIJD vol is. Eerste en laatste keer.
Ik vind budbee echt een verschrikkelijk. Er zou een pakket worden bezorgd en in de app stond dat ie was bezorgd. Kom ik thuis, is er helemaal niks. En nu weet ik dus niet waar dat pakket is
Haha nou dat beloofd niets goeds. Mijn budbee levering wordt al een week steeds met een dag verschoven. Gisteren kreeg ik dan eindelijk een sms dat ze onderweg waren en toen werd de levering weer aangepast naar vandaag. Dus misschien ligt het bij mij daar ook wel aan.
Echt er is van postnl bijna geen enkele locatie meer beschikbaar voor afhalen van pakketjes. Ik moet helemaal naar andere wijken en naar winkels met hele korte openingstijden
Dat heb ik dus idd ook! Heel irritant
Er zitten 2 PostNL punten nog geen 5 minuten van mijn huis. Maar kan alleen PostNL punten in andere wijken kiezen.
Ook lullig voor de bezorger, want nu staat hij als ik niet thuis ben voor een dichte deur, want dan weet ik dat hij het automatisch wel naar een PostNL dichtbij brengt zelfs vaak dezelfde dag nog.
Als pakketleveraar is mijn frustratie dat ik één huis heb in mijn wijk wat bijna elke dag een pakketje krijgt maar deze mensen hebben echt een brievenbus waar NIKS inpast (zelfs geen gewone brief) en dan stuur ik dat pakket door richting de pakketdienst, krijg ik het elke keer weer terug en ze zijn nooit thuis en elke keer als ik dat adres weer in m’n lijst zie staan kan ik niet anders dan zuchten en met m’n ogen rollen
Is H&M afgestapt van Budbee? Kreeg het nu met DHL. Nooit verwacht dat ik ooit blij zou zijn met DHL. Wat is Budbee een kutbedrijf. Boutbee
Ze werken nog steeds met verschillende bedrijven waaronder Budbee
Ik kies eigenlijk standaard voor een DHL punt dan weet ik dat het goed gaat
Als Budbee het te druk heeft besteden ze pakketjes uit volgens de klantenservice