Ja je klarna account wordt gewoon geblokkeerd dus al zou je willen je kan niet meer betalen
Oh nou, gelukkig maar
Nou lekker dan. Ik had donderdag plantjes en potten besteld waar ik regelmatig bestel. Zouden gisteren geleverd worden maar had nog niet eens iets gehoord daarover dus gemaild naar het bedrijf. Nu blijkt dat er een mislukte authorisatie was bij klarna en mijn bestelling is geannuleerd. Alleen heb ik daar nooit iets van gehoord en sterker nog, ik heb gewoon een bevestigingsmail van mijn bestelling gekregen vanuit het bedrijf.
Dus met andere woorden nu kan ik fluiten naar mijn bestelling. Donderdag was er een kortingscode maar die is er nu niet meer waardoor het echt flink duurder is dus nu heb ik er ook geen zin meer in om weer opnieuw te bestellen. Had namelijk juist gewacht tot die code er wasā¦
Postnl zou vandaag tussen 12:30 en 15:00 komen en ik moet iets voor 15u de deur uit dus dacht prima, dan hoef ik de bezorgdag ook niet aan te passen want ben ik gewoon thuis.
Krijg ik nu de melding dat ze tussen 15:05 en 17:05 komen š«
Bij mij is een webshopbestelling opgesplitst in 3 pakketten. De ene staat voor vanmorgen, de 2e vanmiddag, de 3e vanavond en ik kan de tijden niet aanpassen.
Ik weet niet wat in welk pakket zit en 1 van de items is te groot voor de pakketbox.
UPS:
Eerst een mail met je pakket komt 30-11. Dan een mailtje dat hij 1-12 komt. Vanochtend weer een mailtje met dat het toch 30-11 wordt en nu een mailtje dat het toch morgen wordt.
Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, zeker nu, maar maak een keuze
Na de chaos die ik gister op t afhaalpunt zag heb ik me echt voorgenomen minder de bestellen komende maand. En als t ff kan gewoon in de winkel te halen. Weet niet hoeveel je krijgt als afhaalpunt maar lijkt t me in deze tijd echt niet waard.
Ik was laatst bij een afhaalpunt waar ze iets van 5 aanbieders (PostNL/dhl/dpd etc) hadden. Stond een rij tot buiten en de hele winkel lag vol met pakketjes, toen dacht ik ook dit kan het toch niet waard zijn
Postnl punt bij ons in de buurt heeft wel eens laten vallen 30cent per pakketje te krijgenš
Vroeger heette dat gewoon een postkantoor
@BiloxiParish ik zou de webshop even contacteren om te vragen of je alsnog met dezelfde korting kan bestellen. Kan vast wel als je het uitlegt!
Ja ga ik straks even doen. Hopelijk kan dat, al zie ik dat de helft van wat ik besteld had inmiddels uitverkocht is
Weet iemand of dit legit is? Heb iets uit UK besteld dus verwacht van wel, is ook maar 6⬠gelukkig. Eerder heb ik wel eens bij het afhaalpunt moeten betalen, maar dit is nieuw voor mij!
Heb je de PostNL app? Als het goed is staat daar ook een directe betaallink. Dan weet je dat het legitiem is.
Die heb ik, wat stom! Daar staat het inderdaad. Dankjewel!
Mijn cultbeauty pakketje is gisteren bij de buren bezorgd maar geeen idee bij welke. Zou een kaartje moeten hebben gekregen maar heb ik niet? En op de track & trace staat alleen ābezorgd bij burenā verder niks. Ook weer zo wat om bij alle 9 in de gang te moeten aanbellen.
Hoe moet ik dan weten waar
Gewoon eerst je naaste buren proberen?
Nouja we wonen met 10 op deze gang en bij letterlijk elke buur is al wel eens wat bezorgd dus dat is denk ik niet heel efficient, is ook wel eens wat op een gang boven of onder me bezorgd.
Is er geen algemene hal waar je een briefje kan ophangen? Dat wordt hier vaak gedaan. āMijn pakketje is ergens bezorgd maar ik weet niet bij wie. Laat het mij weten. Groetjes Pietje van nummer 1ā.
Ik bedoel, je hebt toch dan mensen direct naast je wonen? Mocht het daar niet liggen ja dan snap ik wel dat je dan iets van een briefje kan doenā¦