Als ik dat kies willen ze dat ik een bankrekening toevoeg? Ik snap niet waarom ik niet gewoon kan betalen zoals ik bij elke andere dienst doe. Het gaat om een bedrag van minder dan 40 euro dus niet spectaculair ofzo @Foxyfoxtrot
Hmm das gek, heb net nog even gekeken maar ik heb geen gekoppeld bankrekeningnummer. Misschien verschilt dat per bank.
En in de klarna app?
Via mn telefoon is het uiteindelijk gelukt!
Mooi!
O, nog een tip. Als je moet inloggen bij je bank op de computer kan je vaak een qr code scannen via je bank app en dan zo het regelen
Ik vind het helemaal niet erg als een pakket later komt. Maar ik heb zon hekel aan die berichten van âWe komen vandaagâ en dan later " Eh⊠oh misschien toch niet want vertraging⊠maar misschien ook wel we zien wel"
Zeg het dan aub af en breng het een andere keer. Ik kan nu ook niks anders aanklikken. Dus ben nu de hele avond alert terwijl die dus misschien ook niet kan komen.
Hier een brievenbuspakje wat zogenaamd vanmiddag is bezorgd. Nou mooi niet dus.
Nog geen DHL bezorger gezien⊠ben ondertussen ook maar boodschappen etc gaan halen.
Bij ons gooit DHL het toch voor de deur neer zonder aan te bellen, daar wacht ik nooit meer op (woon wel in een portiek). Maar PostNL heeft ook wat afgeleverd bij de buren vandaag, sowieso geen deurbel gehoord maar normaal bezorgen ze al niet eens op maandag, laat staan zondag.
Hier belt hij gelukkig wel aan anders is mijn pakketje binnen 2 seconde weg Hij is echt net geweest.
Maar echt aso als ze niet aanbellen of het gewoon zo neergooien.
Hier bezorgen ze nu ook op zondag en maandag sinds deze maand. Ik denk vanwege de black friday sinterkest drukte.
Ik werk bij het oranje bedrijf (maar dan als postbode) en wij bezorgen inderdaad vanaf vandaag tot en met 19 december ook op maandagen pakketten (gelukkig niet ook nog op zondag haha) maar alsnog is de aanwas volgens mij gigantisch groot weer
Krijg je ook meer betaald deze periode? Aangezien het voor de consument nu ook duurder is dan normaal om te verzenden vraag ik me eigenlijk af waar het extra geld naartoe gaat.
Heel veel succes deze tijden haha!
Succes de komende tijd! Weet jij of het normaal is dat een brievenbuspakje wordt gescand als bezorgd maar dat niet is gebeurd? Vind t zo gek, terwijl er wel andere post is bezorgd dus dan denk ik, je bent langs mn huis gelopen.
Eigenlijk zouden postbodes ook van die kaartjes moeten hebben als krantenbezorgers, zou leuk extraatje voor ze zijn.
Hahaha ik zou dit weghalen, tenzij je zin hebt in forumpostbode zijn
Wij krijgen toevallig voor die maandagen wel ietsjes extra betaald, ik geloof per gewerkt uur, 25 minuten extra. Maar ik ben zelf bijvoorbeeld vandaag maar voor 40 minuten ingepland haha
@Whoopdidoo
Ja sinds begin deze maand is er een nieuw systeem, eerst scande we alle pakketjes die we in de brievenbus deden handmatig maar nu is het zo dat je je wijk start (volgens mij krijg je dan een melding van âbezorger is onderwegâ en zodra de wijk wordt afgesloten wordt automatisch alles op bezorgd gezet (tenzij het bij de buren of retail oid is afgeleverd) dus ook pakketjes die er helemaal niet tussen zitten. Het idee is dat een collega al eerder in het traject het pakket dan nog gaat scannen en het herstelt (omdat het bijvoorbeeld in een verkeerde loop zit of ergens anders is blijven hangen). Als bezorger is het wel chill want als het regent hoef ik niet elke keer mân telefoon uit mân zak te halen maar er zitten wel wat flaws aan want soms staat er dan dat een pakket bezorgd is, terwijl ik dat hele pakket nog nooit gezien heb (haha sorry beetje lang antwoord)
Thanks, heel duidelijk. Een vriendin had t toevallig vorige week ook en uiteindelijk gewoon gekregen, dus maakte me niet echt zorgen maar was meer van je scant m, je bent geweest, hoezo is ie er dan niet. Maar dit is helder!
Mijn pakketje is 12 dagen geleden al verwerkt bij de webshop, maar nog steeds geen geld terug. Op de site staat binnen 1-3 werkdagen.
Als ik dan vraag via de chat wanneer ik het terug kan verwachten, krijg ik ââwe raden je aan deze week nog even af te wachten
ââ
flikker op met je hartjes en geef me mân geld.
Hier ook zoiets @Espoir maar ik wacht al een maand (!) op Emma om bij Klarna door te geven dat ze mijn retour ontvangen hebben. Maar Emma geeft geen gehoor dus nu gaat Klarna een onderzoek instellen. Wat een ellende .