Pakketjesirritaties

Ik was laatst bij een afhaalpunt waar ze iets van 5 aanbieders (PostNL/dhl/dpd etc) hadden. Stond een rij tot buiten en de hele winkel lag vol met pakketjes, toen dacht ik ook dit kan het toch niet waard zijn

2 likes

Postnl punt bij ons in de buurt heeft wel eens laten vallen 30cent per pakketje te krijgenšŸ˜…

Vroeger heette dat gewoon een postkantoor :joy:

@BiloxiParish ik zou de webshop even contacteren om te vragen of je alsnog met dezelfde korting kan bestellen. Kan vast wel als je het uitlegt!

2 likes

Ja ga ik straks even doen. Hopelijk kan dat, al zie ik dat de helft van wat ik besteld had inmiddels uitverkocht is :frowning:

1 like

Weet iemand of dit legit is? Heb iets uit UK besteld dus verwacht van wel, is ook maar 6€ gelukkig. Eerder heb ik wel eens bij het afhaalpunt moeten betalen, maar dit is nieuw voor mij!

1 like

Heb je de PostNL app? Als het goed is staat daar ook een directe betaallink. Dan weet je dat het legitiem is.

2 likes

Die heb ik, wat stom! Daar staat het inderdaad. Dankjewel!

1 like

Mijn cultbeauty pakketje is gisteren bij de buren bezorgd maar geeen idee bij welke. Zou een kaartje moeten hebben gekregen maar heb ik niet? En op de track & trace staat alleen ā€˜bezorgd bij buren’ verder niks. Ook weer zo wat om bij alle 9 in de gang te moeten aanbellen.

1 like

Hoe moet ik dan weten waar :weary::pleading_face:

Gewoon eerst je naaste buren proberen?

2 likes

Nouja we wonen met 10 op deze gang en bij letterlijk elke buur is al wel eens wat bezorgd dus dat is denk ik niet heel efficient, is ook wel eens wat op een gang boven of onder me bezorgd.

Is er geen algemene hal waar je een briefje kan ophangen? Dat wordt hier vaak gedaan. ā€œMijn pakketje is ergens bezorgd maar ik weet niet bij wie. Laat het mij weten. Groetjes Pietje van nummer 1ā€.

1 like

Ik bedoel, je hebt toch dan mensen direct naast je wonen? Mocht het daar niet liggen ja dan snap ik wel dat je dan iets van een briefje kan doen…

1 like

Nee rechts woont niemand en links is nooit iemand

1 like

Volgens mij zou je het in de app moeten kunnen zien of via de T&T code waar het is langsgebracht.

3 likes

Er staan 2 pakketjes op onderweg met de bezorger, met hetzelfde tijdvak, maar de PostNL bezorger heeft er maar 1 zegt ie. Ik hoop dat die andere ergens achterin z’n bus ligt ofzo en maandag dan alsnog komt en niet ergens kwijt is geraakt, want het is een cadeau dat alleen online te bestellen was en kan het ook niet opnieuw bestellen :sob: Ging ook niet zeggen ā€˜kan je voor de zekerheid even kijken’ want ze hebben het al druk genoeg natuurlijk.

Grote kans dat er meerdere bezorgers zijn met pakketjes voor jouw wijk. Ik zou me geen zorgen maken

1 like

Ik heb echt zelden problemen gehad met de grote pakketdiensten (PostNL, DHL etc), maar heb nu iets laten versturen met GLS en ben er echt klaar mee. Het zou dinsdag worden geleverd, was niet thuis, dus ik kon een nieuwe afleverdatum inplannen. Dat had ik gedaan voor de volgende dag. Pakketje kwam echter niet en de status staat sinds dinsdag dat ie in het depot ligt. Ik heb vrijdag gebeld, en daar zeiden ze dat ze de nieuwe afleverdatum wel hadden ontvangen, maar niet was doorgegeven aan het depot ofzo. Dus nu ligt het pakketje daar voor altijd ofzo zonder verdere instructies. Dus ik heb de hele dag geprobeerd het depot te bellen, maar ik kreeg niemand te pakken. Toen een review achter gelaten op trustpilot, waarop ze om mijn gegevens (verzendcode, e-mailadres, telefoonnummer) vroegen die ik heb gestuurd, maar verder niets meer gehoord. En in het weekend zijn ze dicht. Dus kan ik er morgen weer achteraan gaan, al vraag ik me af of ze dan opnemen.

2 likes

Nee helaas

Iemand ervaring met hoelang het duurt voor ze het pakket versturen nadat je de inklaring hebt betaald?