Pakketjesirritaties

Denk dat het inderdaad met de drukte te maken heeft. Laatst had ik t ook maar is een paar dagen er na gewoon gekomen.

2 likes

Bij mij niet, maar goed om te weten! :hugs:

1 like

Grhhh ik zit al de hele ochtend op twee pakketjes te wachten die allebei tussen 08:30 en 12:00 zouden komen maar er is nog niks van beide partijen. Alsof ze m’n huis gewoon voorbij zijn gereden :cold_face:

Ik heb twee weken geleden iets in België besteld. Nu gaven ze al aan 1x in de week alle pakketten te versturen op dinsdag(geef ze groot gelijk). Alleen staat mijn pakket nu al twee weken op ‘Zending nog niet ontvangen of verwerkt’. Als de status morgen nog zo is ga ik toch maar even er achteraan. (helemaal omdat ze op insta al blij stories posten van mensen die hun bestelling wel al hebben gehad :sweat_smile:)

2 likes

Ik heb dat net toch maar gedaan! Voel me dan zo’n ongeduldig standje maar ik wacht ook wel weer met smart erop.

1 like

Heb zelf lang in klantenservice gewerkt misschien ben ik daarom een beetje afwachtend. Maar ik heb gemaild! Edit! Kreeg een update vanuit Bpost en tegelijkertijd een mail dat het aan bpost waarschijnlijk lag, maar ik ben blij dat het onderweg is.

Mijn pakketje is gestolen. Ben hier echt bloed chagrijnig door.

1 like

Is het normaal dat een pakketje vanuit België (met postnl) er meer dan een week over doet?
De status zegt dat het ontvangen is door postnl maar dat staat er al sinds vorige week maandag.
Alle andere pakketjes komen gewoon wel binnen de normale tijd aan dus vind dit wel echt raar. Maar volgens postnl moet ik maar wachten tot het ooit een keer verschijnt :roll_eyes:

2 likes

Nee, maar: ja.

1 like

Nou post vanuit Amerika is nog sneller. Wat een ellende

Even een positievere noot in dit topic: ik ga zo lekker op bezorgservices waarbij je de bezorger op een kaartje kan volgen :crazy_face: ik zie m gewoon dichterbij komen joepie

12 likes

DHL had laatst een arreslee ipv een auto. Vond ik ook wel erg leuk!

4 likes

Ik heb na dit bericht te lezen te lang in verbazing gezeten dat er pakketjes worden bezorgd met een arreslee ipv auto door DHL haha

6 likes

Heb je ze al ontvangen? Bij mij staan er nu ook al een paar dagen kaarten in de app maar nog biet ontvangen.

De webshop is ook niet echt klantvriendelijk, het product is bijna uitverkocht en ze willen het niet nogmaals opsturen. Moet eerst het onderzoek afwachten :smiling_face_with_tear: of moet zelf weer 100 euro voorschieten. Dus ik ga wel voor geld terug.

En ik vind het heel kut voor de webshop maar ik ben niet verantwoordelijk voor het falen van de vervoerder.

Deels al wel! Vandaag is bv een kaart bezorgd die al bijna een week elke dag in de app stond. Dus het duurde gewoon lang(er).

5 likes

In december kun je ervan uitgegaan dag alle post (behalve rouwpost en medische post) met vertraging aan komt. De sorteercentra draaien nu 24/7, personeelstekort, dus vertraging is niet te voorkomen helaas.

2 likes

Maar ik snap de logica in de post niet. Sommige dingen die gisteren zijn verstuurd, heb ik al in de bus terwijl er al sinds zaterdag een kerstkaart in staat die nog niet is aangekomen.

3 likes

Picnic had laatst ook Sinterklaas op t paard😂

2 likes

Ja het lijkt alsof de kerstkaarten extra traag gaan juist :joy:

1 like