Pakketjesirritaties

Hoe moet ik dan weten waar :weary::pleading_face:

Gewoon eerst je naaste buren proberen?

2 likes

Nouja we wonen met 10 op deze gang en bij letterlijk elke buur is al wel eens wat bezorgd dus dat is denk ik niet heel efficient, is ook wel eens wat op een gang boven of onder me bezorgd.

Is er geen algemene hal waar je een briefje kan ophangen? Dat wordt hier vaak gedaan. “Mijn pakketje is ergens bezorgd maar ik weet niet bij wie. Laat het mij weten. Groetjes Pietje van nummer 1”.

1 like

Ik bedoel, je hebt toch dan mensen direct naast je wonen? Mocht het daar niet liggen ja dan snap ik wel dat je dan iets van een briefje kan doen…

1 like

Nee rechts woont niemand en links is nooit iemand

1 like

Volgens mij zou je het in de app moeten kunnen zien of via de T&T code waar het is langsgebracht.

3 likes

Er staan 2 pakketjes op onderweg met de bezorger, met hetzelfde tijdvak, maar de PostNL bezorger heeft er maar 1 zegt ie. Ik hoop dat die andere ergens achterin z’n bus ligt ofzo en maandag dan alsnog komt en niet ergens kwijt is geraakt, want het is een cadeau dat alleen online te bestellen was en kan het ook niet opnieuw bestellen :sob: Ging ook niet zeggen ‘kan je voor de zekerheid even kijken’ want ze hebben het al druk genoeg natuurlijk.

Grote kans dat er meerdere bezorgers zijn met pakketjes voor jouw wijk. Ik zou me geen zorgen maken

1 like

Ik heb echt zelden problemen gehad met de grote pakketdiensten (PostNL, DHL etc), maar heb nu iets laten versturen met GLS en ben er echt klaar mee. Het zou dinsdag worden geleverd, was niet thuis, dus ik kon een nieuwe afleverdatum inplannen. Dat had ik gedaan voor de volgende dag. Pakketje kwam echter niet en de status staat sinds dinsdag dat ie in het depot ligt. Ik heb vrijdag gebeld, en daar zeiden ze dat ze de nieuwe afleverdatum wel hadden ontvangen, maar niet was doorgegeven aan het depot ofzo. Dus nu ligt het pakketje daar voor altijd ofzo zonder verdere instructies. Dus ik heb de hele dag geprobeerd het depot te bellen, maar ik kreeg niemand te pakken. Toen een review achter gelaten op trustpilot, waarop ze om mijn gegevens (verzendcode, e-mailadres, telefoonnummer) vroegen die ik heb gestuurd, maar verder niets meer gehoord. En in het weekend zijn ze dicht. Dus kan ik er morgen weer achteraan gaan, al vraag ik me af of ze dan opnemen.

2 likes

Nee helaas

Iemand ervaring met hoelang het duurt voor ze het pakket versturen nadat je de inklaring hebt betaald?

Bij PostNL? Bij mij meestal 2 dagen na betaling bezorgd, maar weet niet of dat nu ook langer duurt door de drukte

1 like

Nog meer die al lang (10+ dagen) op een hema pakket wachten?

Haha nee ik kreeg zomaar een pakket en veel later pas de verzendbevestiging ed

1 like

Even gebeld, bleek dat er iets mis was gegaan met de betaling.

1 like

Meh ik moet een onderzoek laten starten door de verzender, zo irritant dat dit net bij een niet opnieuw bestelbaar kerstcadeau gebeurt en niet bij een random trui voor mezelf ofzo

Ze bellen tegenwoordig 1 keer aan en gaan dan gelijk door voor m’n gevoel :sweat_smile: ik zat in een meeting dus moest me even excuseren en 2 trappen af en toen lag het al bij de buren

Ja het is bijna alsof ze niet genoeg tijd krijgen om alles te bezorgen

13 likes

Mijn pakket van H&m was verstuurd op 23-11 en redelijk snel ontvangen door budbee maar nog steeds geen bericht wanneer het aankomt.