Pakketjesirritaties

Mijn bestelling van Mango outlet is na 2.5 week nog niet eens verzonden. Ik heb dan al gelijk geen zin meer om mijn pakketje te ontvangen, echt stom van mijzelf. Heb een update gevraagd over de bestelling maar nog geen reactie ontvangen ook.

Ik hoop voor je dat alles past, want bij retour duurt het ook 100 jaar en zes keer vragen voor je je geld terug krijgt is mijn ervaring

3 likes

Zijn er meer mensen wiens Budbee pakketje al een week wordt ā€˜vastgehouden’?

Heel vervelend dit, had inmiddels wel gewoon naar de winkel gekund maar dat wist ik niet toen ik bestelde natuurlijk.

3 likes

Zucht. Heb ik mijn periode dat het even goed ging qua bezorging gejinxt door dit topic te lezen? :joy: Want er is weer eens een pakketje in de brievenbus bezorgd volgens T&T maar daadwerkelijk niks in de brievenbus.

1 like

Ja die brievenbus pakketjes worden vaak al op bezorgd gezet voor ze echt bezorgd zijn, geen pijl op de trekken

Komt waarschijnlijk morgen. Dan zijn ze op het verdeelpunt al gescand zodat de postbode dat onderweg niet hoeft te doen met de drukte in deze kou.

Vorige week vrijdag is een pakketje bezorgd bij een van m’n buren (woon in complex/andere verdieping bezorgd) en ik heb letterlijk elke dag minstens 1 x (soms vaker) per dag aangebeld maar ze zijn gewoon nooit thuis?

Echt zo irritant. Ik wil m’n pakketje. :unamused:

Morgen maar briefje op de deur plakken met m’n nummer erop

Ja bleek achteraf volgens de telefonische klantenservice een error te zijn dat pakketjes aangegeven worden als bezorgd terwijl er niks is. Tracking zei dat het na 6’en was bezorgd maar dat dat niet klopt want na 6’en is er geen bezorging meer. Uiteindelijk nog gekregen alsnog via de brievenpost samen met een ander pakketje.

Verwacht altijd zo het ergste want ik kan inmiddels wel een scheurkalender beginnen met variaties waarom het niet bezorgd is. Zo vaak kunnen ze hier het huis niet vinden want ze denken dat de straat op een bepaald punt met een dito nummer stopt en dan krijg je soms grappige doch trieste dingen als ā€œhuis bestaat nietā€

Heb ik ook gehad! En bij het ophalen moest ik nog eens betalen…
Wel teruggekregen, maar ik vond het maar wat vaag

Niet pakketjes maar post - ik zag eergisteren in de postNL app dat er 7 kaartjes zouden komen maar we hebben daar nog maar 3 van gehad over de afgelopen dagen. De andere 4 zijn niet gekomen en staan ook nog niet weer opnieuw in de app. Stom! Ze hadden geen kerstzegel dus dan zouden ze gewoon op tijd bezorgd moeten worden toch?

Maar als ze gesorteerd zijn Ʃn in de app staan, dan horen ze gewoon te komen toch? Of kan het dan alsnog een paar dagen duren en begrijp ik de app verkeerd?

1 like

Oh ik hoefde gelukkig alleen die 6€ te betalen, dat vind ik nog te overzien!

1 like

Denk dat het inderdaad met de drukte te maken heeft. Laatst had ik t ook maar is een paar dagen er na gewoon gekomen.

2 likes

Bij mij niet, maar goed om te weten! :hugs:

1 like

Grhhh ik zit al de hele ochtend op twee pakketjes te wachten die allebei tussen 08:30 en 12:00 zouden komen maar er is nog niks van beide partijen. Alsof ze m’n huis gewoon voorbij zijn gereden :cold_face:

Ik heb twee weken geleden iets in BelgiĆ« besteld. Nu gaven ze al aan 1x in de week alle pakketten te versturen op dinsdag(geef ze groot gelijk). Alleen staat mijn pakket nu al twee weken op ā€˜Zending nog niet ontvangen of verwerkt’. Als de status morgen nog zo is ga ik toch maar even er achteraan. (helemaal omdat ze op insta al blij stories posten van mensen die hun bestelling wel al hebben gehad :sweat_smile:)

2 likes

Ik heb dat net toch maar gedaan! Voel me dan zo’n ongeduldig standje maar ik wacht ook wel weer met smart erop.

1 like

Heb zelf lang in klantenservice gewerkt misschien ben ik daarom een beetje afwachtend. Maar ik heb gemaild! Edit! Kreeg een update vanuit Bpost en tegelijkertijd een mail dat het aan bpost waarschijnlijk lag, maar ik ben blij dat het onderweg is.

Mijn pakketje is gestolen. Ben hier echt bloed chagrijnig door.

1 like

Is het normaal dat een pakketje vanuit Belgiƫ (met postnl) er meer dan een week over doet?
De status zegt dat het ontvangen is door postnl maar dat staat er al sinds vorige week maandag.
Alle andere pakketjes komen gewoon wel binnen de normale tijd aan dus vind dit wel echt raar. Maar volgens postnl moet ik maar wachten tot het ooit een keer verschijnt :roll_eyes:

2 likes