Pakketjesirritaties

Nee, maar: ja.

1 like

Nou post vanuit Amerika is nog sneller. Wat een ellende

Even een positievere noot in dit topic: ik ga zo lekker op bezorgservices waarbij je de bezorger op een kaartje kan volgen :crazy_face: ik zie m gewoon dichterbij komen joepie

12 likes

DHL had laatst een arreslee ipv een auto. Vond ik ook wel erg leuk!

4 likes

Ik heb na dit bericht te lezen te lang in verbazing gezeten dat er pakketjes worden bezorgd met een arreslee ipv auto door DHL haha

6 likes

Heb je ze al ontvangen? Bij mij staan er nu ook al een paar dagen kaarten in de app maar nog biet ontvangen.

De webshop is ook niet echt klantvriendelijk, het product is bijna uitverkocht en ze willen het niet nogmaals opsturen. Moet eerst het onderzoek afwachten :smiling_face_with_tear: of moet zelf weer 100 euro voorschieten. Dus ik ga wel voor geld terug.

En ik vind het heel kut voor de webshop maar ik ben niet verantwoordelijk voor het falen van de vervoerder.

Deels al wel! Vandaag is bv een kaart bezorgd die al bijna een week elke dag in de app stond. Dus het duurde gewoon lang(er).

5 likes

In december kun je ervan uitgegaan dag alle post (behalve rouwpost en medische post) met vertraging aan komt. De sorteercentra draaien nu 24/7, personeelstekort, dus vertraging is niet te voorkomen helaas.

2 likes

Maar ik snap de logica in de post niet. Sommige dingen die gisteren zijn verstuurd, heb ik al in de bus terwijl er al sinds zaterdag een kerstkaart in staat die nog niet is aangekomen.

3 likes

Picnic had laatst ook Sinterklaas op t paard😂

2 likes

Ja het lijkt alsof de kerstkaarten extra traag gaan juist :joy:

1 like

@Malija Dat klopt ook, want post met een decemberzegel mag er langer over doen :slight_smile:

1 like

Ik zou zondag (ja, echt) een pakketje krijgen van DHL. Die werd toen zogenaamd bezorgd, maar ik had niks ontvangen. Van de webshop moest ik nog een dag afwachten toen want dat komt blijkbaar vaker voor. Maandag niks gehoord maar dinsdag kreeg ik een mailtje van DHL dat ze die dag zouden komen bezorgen. Later die dag keek ik opnieuw en sindsdien staat de status op ‘planning wordt gemaakt, 1 ĂĄ 2 dagen vertraging’. En ik begin zenuwachtig te worden of het pakket niet gewoon kwijt is, en dat zou jammer zijn want er zit een foute kersttrui in voor de baby. En ik had me zo verheugd op een nieuwe foto in de reeks foute kersttruienfoto’s met het gezin met onze baby erbij đŸ„č Trui is ook overal uitverkocht dus kan ‘m niet nog ergens anders kopen, en in winkels gaan kersttruien voor baby’s pas vanaf een veel te grote maat

M’n partner kreeg gister bericht van Schiphol dat zijn vertraagde baggage tussen 20:00 en 22:00 bezorgd zou worden. Om 22:30 nog niks dus zijn maar gaan slapen.

Gaat ineens om 00:30 de bel?! :sob: Dacht eerst een buur zonder sleutel maar het was gewoon echt de baggage. “Oh hehe ja je sliep al hù” 
 ja 

3 likes

Ook bij de Hema? Daar hebben ze nu een leuke takkie kersttrui. Geloof dat er wel maat “0-6mnd” is maar wellicht is dat alsnog te groot.

Gaat dat dan allemaal over precies dezelfde soort poststukken die precies dezelfde route afleggen? Dan snap ik de logica ook niet. Maar als het allerlei soorten poststukken zijn zoals brieven, brievenbuspakjes, grotere pakketten die allemaal op een andere plek verstuurd zijn en in een ander distributiecentrum komen en in een totaal ander systeem zitten en door een andere bezorger opgepikt worden die een heel andere route en planning heeft dan zijn collega. Dan vind ik het meer dan logisch dat niet alles op hetzelfde moment wordt bezorgd.

1 like

00:30 op een normale woensdag is toch ook geen tijd om aan te bellen. Idioot

1 like

Nee, ik heb bijvoorbeeld nu 2 kerstkaarten. Een stond in de app maar heb ik hier niet gezien. Eentje die later in de app kwam, is er inmiddels wel.

1 like

Wij hebben jarenlang dezelfde pakketbezorger gehad. Echt een topkerel, toen wij verderop waren verhuisd en ik per ongeluk iets op ons oude adres had laten bezorgen kwam hij het gewoon naar ons nieuwe adres brengen. Maar nu is hij dus weg, heb hem al weken niet meer gezien. De nieuwe bezorgers zijn uhhh ongeduldig. Aanbellen en dan meteen megahard op de deur kloppen, of direct naar het keukenraam lopen en op het raam kloppen. Ik snap echt dat het druk is, maar ik kan toch niet binnen 2 seconden bij de deur zijn om open te doen

1 like