Ik heb me toch zo’n enorme pakketjes-irritatie. Zaterdag zou mn pakketje door PostNL bij een afhaalpunt afgeleverd worden en dat is niet gebeurd. Pakketje bleef bij ‘onderweg met de bezorger staan’ Dan probeer ik het 2 januari, dacht ik. Ook niet bij het afhaalpunt. Contact opgenomen met de klantenservice, zij zeggen tegen mij dat de bezorger wel het pakketje heeft gescand toen hij bij het afhaalpunt was aangekomen, maar het afhaalpunt zelf deze niet heeft ingescand en dat ik contact op moest nemen met de afzender of weer vandaag langs gaan bij het afhaalpunt om te kijken of zij een fout hadden gemaakt met het inscannen. Wederom daar niet te vinden. Met de afzender gesproken, zij zeggen tegen mij dat PostNL zegt dat het pakketje niet afgeleverd kon worden (???, bij een afhaalpunt?) en dat het opnieuw zou worden ingescand en bezorgd zou worden. Vandaag wederom pakketje niet bij het afhaalpunt. Weer contact opgenomen met de afzender. Zij zeggen dat het een aantal dagen kan duren voordat het pakketje weer opnieuw ingescand en bezorgd kan worden. Afzender heeft wel een onderzoek opgestart bij PostNL. Pffffff is echt zo irritant dit, want was best een belangrijk pakketje. Rant over.