Postnl flikkert het letterlijk op de vieze stoep voor m’n deur bij mij en rijdt al weg zelfs als ik na 3 sec bij de deur ben.
Ik heb een pakketje dat al een week als status heeft dat het is overgedragen aan de locale bezorgdienst, maar daarna geen enkele update meer. Het heeft geen haast, maar ik begin nu toch een beetje te denken dat m’n pakketje kwijt geraakt is
Geen idee, dat staat er niet bij. De apps van postnl en DHL hebben nog niks nieuws.
Ik hou mezelf ook maar voor dat 't druk geweest is en vast nog steeds is, en dat het vast nog komt
Same! Bij mij zou het PostNL zijn. Wil ook nog geen contact opnemen, zo dringend is het niet, maar ben benieuwd wanneer het komt.
Voor je verloren bagage vind ik dit wel een uitzondering waard eigenlijk
Postnl heeft sinds kort de optie dat je een bezorgvoorkeur kan aangeven. Ik heb daar postnl punt ingevuld want ik ben overdag niet thuis dus dan krijg je geen gezeik met de buren. Het pakketpunt wat zij hebben gekozen is alleen doordeweeks open van 9 tot 6. Ja, dan ben ik aan het werk. Er zijn ook genoeg punten hier in de buurt die om 8 openen. Word er een beetje koekoek van zo, heb die voorkeur meteen weer verwijderd
Bij mij komen ze nu opeens vaak om 21:30 savonds. Voor andere misschien fijn maar ik ga er dan vanuit dat ze overdag komen en haat het om savonds nog op een pakketje te moeten wachten als ik moe ben haha.
Heb best vaak dat een pakje alleen maar door DHL gebracht kan worden, maar retour kan alleen via PostNL. Of andersom. Stop daarmee.
Pff ik bestel nooit meer iets in de periode tussen kerst en oud en nieuw…
Kinderjas bestelt via Vinted en via UPS naar een particulier pakketpunt laten sturen. Ondertussen heb ik al zeker 15 mails gehad over dat bezorgdata uitgesteld worden, het adres niet klopt (ehm het is jullie bezorgpunt), dat het weer hersteld is, toch het adres niet klopt etc etc.
Al drie keer de klantenservice gebeld en tot 3 keer toe lijkt de verbinding opeens weg te vallen. Dan hoor ik opeens niets meer, ook in het keuzemenu.
Ook een bestelling gedaan via ZARA met DHL (ook een pakketpunt). Krijg ik net een mail dat mijn retourverzoek geaccepteerd is. Krijg ik de verzendkosten teruggestuurd en volgens de track en trace gaat het pakketje terug naar de afzender zonder dat deze ooit op het pakketpunt is geweest.
Ik kies bewust voor pakketpunten omdat dit ‘beter’ is dan bezorging aan de deur, maar met deze ellende echt niet meer…
Ik heb ondertussen vandaag met zoveel chatbots gechat en keuzemenu’s doorlopen. Ik ben er helemaal klaar mee.
Ik heb liever de mogelijkheid om iets via PostNL te retourneren. Hier zijn vrijwel alle winkels met een DHL-punt gestopt.
Nou dat kan ik me wel voorstellen. Volgens mij is het hartstikke veel werk om dat naast je gewone werk in je winkel te doen. Lijkt me ook best veel gezeik.
De telefoonwinkel waar ik laatst een pakketje opgehaald heb ligt ongeveer voor 50% vol met pakketjes. Ik zou al helemaal gek geworden zijn, dus ik snap wel dat winkels er niet altijd op zitten te wachten.
De boekenwinkel in de buurt neemt geen Homerr pakketjes meer aan omdat ze zeiden dat er altijd gezeik mee is, dus dat zal ook een reden zijn dat veel winkels stoppen.
Ja lijkt me ook vreselijk. Ik ga altijd naar een cartridge winkel want zij bieden alle verzenders aan. Die winkel is altijd superdruk met mensen die pakketjes afgeven of ophalen. Altijd een rij.
En ik vraag me dan altijd af, of dat werk ook nog loont? Want waarom zou je dit anders doen. Vandaag zat die man ook te zuchten en zei ‘het houdt nooit op’. Maar tegenwoordig koopt ook bijna niemand meer cartridges toch, daar kan ‘ie toch ook niet van leven…?
Ik haalde laatst ergens een pakketje op, er zat een vrouw op een bureaustoel met de voeten op de balie achterin de winkel, rondom de winkel lagen stapels pakketten onder letters op de muur, ik moest zelf bij de letter van mijn voornaam mijn pakket zoeken en naar haar toe brengen om te laten scannen. Zag er best relaxed uit
Die winkel verkoopt verder ook alleen telefoonhoesjes met katten voor telefoons die volgens mij niet meer gemaakt worden, dus ik denk eigenlijk ook dat pakketten hun primaire business zijn inmiddels @Xiomara
Ja zo’n tent hebben wij ook in de buurt, staat er helemaal blauw van de rook en er zitten mannen achter de balie te kaarten. Ga er vanwege de rook liever niet meer heen
Bij H&M besteld. Gekozen om het op te halen uit zo’n kluisje, stond ‘ie ineens gisteravond voor de deur toen ik er niet was. Nu is mijn pakje geleverd aan huis, super fijn, maar ik heb precies niks
Budbee
Budbee is echt vreselijk. Bezorgers en klantenservice kun je echt niks mee
Ja echt om te janken. Ik had daarom expres gekozen voor de optie om het uit zo’n kluisje te kunnen halen want dat ging vorige keer wel goed. Lichte stress want als ze het voor de deur hebben gezet is het sowieso gejat, ff hopen op een foutje in het systeem ofzo
Ja zij zijn echt de allerslechtste. Mijn vriend heeft ooit een keer drie straten verder (met een baby onder de arm want hij was alleen thuis) zelf naar de bezorger toe moeten lopen omdat zij het adres niet kon vinden…
Toen ik daarna op de “Wat vond u van onze bezorging” mail reageerde met 1 ster, belde de klantenservice echt binnen een half uur (en dat was dus in de avond) om te vragen waarom we niet tevreden waren… Dat konden ze dan weer wel snel
Ik denk bij zo’n omschrijving dat witwassen de primaire business is haha