100%
Ik heb me toch zo’n enorme pakketjes-irritatie. Zaterdag zou mn pakketje door PostNL bij een afhaalpunt afgeleverd worden en dat is niet gebeurd. Pakketje bleef bij ‘onderweg met de bezorger staan’ Dan probeer ik het 2 januari, dacht ik. Ook niet bij het afhaalpunt. Contact opgenomen met de klantenservice, zij zeggen tegen mij dat de bezorger wel het pakketje heeft gescand toen hij bij het afhaalpunt was aangekomen, maar het afhaalpunt zelf deze niet heeft ingescand en dat ik contact op moest nemen met de afzender of weer vandaag langs gaan bij het afhaalpunt om te kijken of zij een fout hadden gemaakt met het inscannen. Wederom daar niet te vinden. Met de afzender gesproken, zij zeggen tegen mij dat PostNL zegt dat het pakketje niet afgeleverd kon worden (???, bij een afhaalpunt?) en dat het opnieuw zou worden ingescand en bezorgd zou worden. Vandaag wederom pakketje niet bij het afhaalpunt. Weer contact opgenomen met de afzender. Zij zeggen dat het een aantal dagen kan duren voordat het pakketje weer opnieuw ingescand en bezorgd kan worden. Afzender heeft wel een onderzoek opgestart bij PostNL. Pffffff is echt zo irritant dit, want was best een belangrijk pakketje. Rant over.
Voor kerst waren alle afhaalpunten hier vol, dan kan er niks bezorgd worden. Wellicht was dat t
Same here! Heb de bezorger vriendelijk verzocht om ‘gewoon’ Google Maps te gebruiken. Zulke rare gasten.
Oh dat zou het misschien kunnen zijn. Hopelijk wordt het snel opgelost en krijg ik mn pakketje alsnog.
Pakje is terecht - de bezorger had het in de gang gelegd bij de andere ingang van het gebouw, ook al staat er vet groot boven welke huisnummers dat zijn en daar is zeker mijn huis niet. Er werd net ineens aangebeld door iemand die via de intercom aangaf dat mijn pakje dus daar lag, echt super aardig dus ben gelijk er heen gegaan, maar dat pakje had dus allang gejat kunnen worden
Ik wacht al 7 weken op laarzen vanuit Frankrijk. Heb eergisteren zelf een Vinted pakket naar Zuid Frankrijk gestuurd, en kreeg vanmorgen de melding dat hij al geleverd was. Bizar snel. Maar die laarzen staan nog steeds in Parijs… grrrr
Valt mij op dat alles wat ik verstuur naar het buitenland er binnen notime is maar alles wat ik moet ontvangen 10 jaar duurt. Ligt dat dan aan Nederland of aan die andere landen geen idee
Ik snap best dat ze het druk hebben, maar ik heb op 22 dec een pakketje terug gestuurd, is ook op die dag opgehaald bij het pakketpunt. Op 6 januari is hij pas verwerkt in het sorteercentrum en daar staat hij nu ook al 4 dagen op.
Dat valt heel erg mee ja…
Ik ben wel verhuisd sinds precies een jaar geleden, dus dat is mijn goede excuus.
Een postbezorger mocht volgens hem een pakketje niet boven brengen met de lift, omdat hij wijn in zijn bus had zitten.
Dat is een excuus toch omdat hij geen zin had om naar boven te lopen?
Haha ja hij kon die bus toch op slot doen gewoon neem ik aan
Ik bestel eigenlijk bijna altijd met Klarna of Afterpay, alleen niet als ik zeker weet dat iets sowieso niet terug gestuurd moet worden. Nu wilde ik daar een beetje vanaf en heb de afgelopen 3 keer dat ik iets bestelde meteen betaald… één pakketje is kwijt geraakt, één pakketje waren ze vergeten retour te melden en is pas gedaan nadat ik er zelf na 2 weken om vroeg en bij één pakketje beweerden ze dat er maar 1 item in zat ipv 2. Echt een gedoe zo… gelukkig heb ik het goede voornemen om zo min mogelijk te bestellen.
UPS zit nu al 2 dagen te kutten. Ze wilden gisteren mijn pakket terugsturen (zonder het überhaupt proberen af te leveren). Nu hebben ze het toch in een kluis gestopt… Heb ik geen code en moet ik 24 uur wachten
Echt zo zijn m’n dure jassen bezorgd door DHL terwijl we allemaal gewoon thuis waren. Ze hebben niet eens aangebeld. (En wtf wehkamp, waarom in 3 pakketten???).
Als je langskomt en niet goed op let lijken het net lijkzakken
Hahaha, dan is dat waarschijnlijk de reden dat het niet gejat is
Haha hoe badass om die gewoon zo in de openbare ruimte te hangen, hahaha