Ik heb dat een keer gedaan maar het was inderdaad best gedoe. Heb het door de chat toen weten op te lossen maar het kostte me dus wel tijd.
Ik heb de laatste tijd zoveel pech met DHL. Ik snap echt dat ze het heel druk hebben, maar ik heb in februari een pakket retour gestuurd, was pas na 5 weken retour gekomen bij het bedrijf waar ik het besteld had. Nu 11 dagen geleden een pakket terug gestuurd en deze ligt nu dus al 11 dagen in het sorteercentrum.
Vorige week dinsdag iets besteld, is dezelfde dag afgehaald door de bezorger en deze ligt ook nog steeds op het sorteercentrum?
Zijn het grote pakketten? Begreep van een webshop dat de grote retourpakketten maar 1 a 2x per maand naar hun retour worden gebracht.
Maar ze zagen dat het naar hen onderweg was dus toen kreeg ik mn geld al eerder teruggestort.
Mijn gekke buurvrouw dâr zoon (die niet meer bij haar woont) heeft zijn pakket naar haar huis verstuurd. Onder het motto: daar is wel iemand die het aanneemt.
Dus wie zit nu met een pakket opgescheept? Juist.
Verwachtte vandaag een pakketje, krijg ik net eenmail dat het verkeerd gesorteerd is en in een andere regio is nu, en er 2 werkdagen vertraging zijn. Jammer đ„č maar wel fijn dat ik zo op tijd een mail krijg
Ik heb mn pakket (PostNL) naar een pakketpunt laten sturen maar is nu al 2e keer in korte tijd zo dat ze het weigeren en het meteen retour gaat
kut zara.
had mijn bestelling retour gedaan en bij mijn factuur miste een kledingstuk, dus ik contact opgenomen. zeggen ze; Wij hebben inmiddels een update ontvangen van onze afdeling. Zij geven het volgende aan: We hebben het dubbel gecontroleerd en kunnen geen andere oplossing bieden, je bestelling is correct terugbetaald volgens de items die we hebben ontvangen. Dit antwoord is definitief en kunnen wij niet veranderen.
wat is dat voor service joh!
als je klant zegt dat de hele bestelling retour gedaan is, kan je dat toch voor waarheid aannemen.
Er zal heus wel eens misbruik van gemaakt worden. Maar dit geef je toch niet als antwoord.
Nu heb ik en het kledingstuk niet en heb er wel voor mogen betalen.
Is het gewicht niet hetzelfde heen als hetzelfde terug? Dat zou bewijs moeten zijn dat je alles ook weer hebt geretourneerd
oeh kan ik dat ergens zien?
In je verzenddetails staat dat volgens mij wel (bijvoorbeeld PostNL app)
ik heb het gecontroleerd. bij dhl niks over te vinden helaas
Ik vind de service van Zara sowieso heel kut en kort door de bocht.
Ik wil er ook niet meer bestellenâŠ
Maar hun winnen helaas. Want heb daar toch echt veel van
Sinds we een nieuwe bezorger hebben, worden onze pakketjes bijna altijd in een heel ander stadsdeel bezorgd Altijd bij dezelfde gemakswinkel. Terwijl er zes (!) andere pakketpunten binnen ons postcodegebied zijn.
We hebben met PostNL gebeld en die vinden het ook een beetje een gek verhaal, ze gaan het uitzoeken. Tot die tijd moeten we bij het online bestellen al aangeven dat het naar een afleverpunt moet worden gebracht.
Wij hebben dat nu al drie keer gedaan; drie keer bezorglocatie ALSNOG op het depot verandert naar die random gemakswinkel.
Daarna weer gebeld naar PostNL. Die andere pakketpunten bij ons in de buurt waren niet eens vol die dagen, volgens de medewerker.
TLDR; ik mis onze oude bezorger
Heb ook 1 keer gehad dat ik zeker wist dat ik een broek had teruggestuurd maar stond er ook niet op, was gelukkig een broek uit de sale van 10 euro dus dacht ook ga de moeite niet nemen want zal wel drama zijn. Echt rot zeg. Ging het om iets duurs?
Weet iemand dit misschien? Ik g vanmorgen mijn brievenbus legen en er lag ook post voor iemand anders. Een heel ander adres in een hele andere woonplaats.
Kan ik dit gewoon weer in een normale brievenbus gooien, zodat het toch bezorgd wordt bij diegene?
Volgens mij wel. Heb het wel eens gedaan.
Thanks! Dan ga ik zo maar even een brievenbus opzoeken.
Mijn nieuwe telefoon zou vandaag komen tussen 14.00 uur en 16.00 uur. Dus ik stationeer mezelf net op de bank met een boek, met uitzicht op het raam en de voordeurâŠ
Krijg ik een melding met âWe hebben je gemist!â en dat ie morgen (!!!) naar een pakketpunt gaat. Echt zo kut dit.
En nu weer een melding met âSorry, bezorgmoment is bijgewerktâ naar fucking morgen