Geen domme vraag maar dit is denk ik o.a. fraude gevoelig voor Klarna en Afterpay + zeggen dat je het pakket niet hebt ontvangen?
Ohh zo. Maar ze hebben de pakketautomaat juist geblokkeerd voor terugsturen, dus ik vraag me af hoe het dan werkt?
Is het misschien niet dat mensen zeggen dat ze een pakket erin gedaan hebben, maar dat dus niet gedaan hebben? Want waar is het bewijs dat het pakket er echt in lag?
Ja die krijg je dus digitaal via mail bij het inleveren van je pakket, dus dat lijkt ook geregeld. Maar misschien dat daar ergens nog een āfraudemogelijkheidā zit idd
Onze bezorger is een top gozer enige nadeel is dat die rookt als een mofo.
Elk pakketje meurt
Er zou wel eens een fout in het label kunnen zitten, als ik jou was zou ik even contact opnemen met postnl. Mogelijk kunnen ze er een nieuw label op plakken, anders heb je de kans dat ie retour gaat
Okeeee eerst had ik irritatie over een pakketje wat maar niet aankwam maar die heb ik inmiddels een week of 2 in huis haha
Maar nu heb ik 2 brieven van post NL gehad dat ik āeenā pakket bij een punt moet halen, en inklaringskosten moet betalen⦠18.75⬠en 23.75ā¬
Maar ik weet zo zeker dat ik niks besteld heb? Ik kan via de track en tracĆ© dje erbij zit ook de afzender niet zien (die is volgens hun ādouane Den Haagā).
Iemand dit wel eeens meegemaakt?
hoe moet je het betalen? kan het oplichting zijn?
Eerst wordt mijn pakket de verkeerde gesorteerd en nu is de bezorging verhinderd. Nu hopen dat het morgen wel bezorgd wordt door Dhl

Bij het postkantoor⦠dus dat lijkt me nietā¦
Die heb ik ook gehad en het kwam uiteindelijk niet, Amazon zei gelijk dat het ws kwijt is. Gelukkig is Amazon heel makkelijk en sturen gelijk nieuwe. Dus als het langer dan 1 a 2 dagen duurt dan gelijk aan de bel trekken bij ze.
Dan kan je toch gewoon naar het postkantoor gaan om te kijken wat ze daar voor je hebben liggen?
Je kan via de postNL website een bon downloaden en dan kan je wel zien wie de afzender is. Ik had toen wel al betaald, dus weet niet zeker wat je ziet als je nog niet betaald hebt. Maar wellicht kan je daar meer zien.
Mail 1: je goed nieuws! Je bestelling is onderweg!
Mail 2 (letterlijk 3 seconden later): Je bestelling is vertraagd
Ik heb net de T&T gekregen en het wordt morgen bezorgd, hoe dan vertraagd??
Had donderdag om 08:00 een leuke outfit besteld voor pasen, was 2 uur later verzonden. Zou het vrijdag krijgen, toen zaterdag, nu net mail dat het pas dinsdag komt door grote drukte bij postnl. Zo jammer ik dacht ben ruim op tijd.
Haha maar twee dagen van te voren is toch niet ruim op tijd
Krijg het bij die webshop altijd de volgende dag, nog nooit uitzondering geweest. Vandaar ik dat ik er niet op had gerekend. Pakket was ook al donderdagochtend ontvangen door postnl.
Van dhl krijg ik zo trouwens wel iets wat ik gister om 17:00 had besteld. En het is het irritatie topic niet waar
Ik ga nooit meer bij boohoo bestellen want het is nog nooit fatsoenlijk aangekomen bij mij Heb nu ook maar weer mijn geld teruggevraagd.
DHL heeft mijn pakket bij een pakketpunt 5 km verderop bezorgd, terwijl er zoveel meer pakketpunten dichter in de buurt zitten (automaat was vol, kan gebeuren). Klantenservice onbereikbaar, onbeleefde medewerkers in de chat die zomaar gesprekken afsluiten. Weer heel gezellig. Volgende keer betaal ik wel weer een paar euro meer voor thuisbezorging.