Ja hoor en je mag je ergeren maar het is meer dat ik in shock ben dat men 2 dagen van te voren als ruimmm op tijd ziet
Wat een wereld
Ja hoor en je mag je ergeren maar het is meer dat ik in shock ben dat men 2 dagen van te voren als ruimmm op tijd ziet
Wat een wereld
Als je het altijd de dag erna ontvangt omdat de webshop een contract heeft met postnl, dan voelt 2 dagen wel ruim. Dat is wat anders dan als je bij h&m ofzo bestelt want dan weet je dat het wel een week of meer kan duren. Zij hebben ook niet staan dat als je vandaag bestelt het er morgen is.
Ja nee dat snap ik, ik bedoel dus het gemak en de onnodige luxe dat men gewend is iets te bestellen en het de volgende dag al op de mat te hebben
Wat een wereld als in: wat is dat voor overbodige luxe
Jaa echt. Ik bestelde een jurk maar kreeg een blouse. Contact met klantenservice en zou de jurk alsnog opgestuurd krijgen⦠was het weer die blouseš en het kutte is dat ik nu maanden later alsnog die jurk wil. Wat ging er mis bij jou?
Omg dat is echt nog erger Heb je nu uiteindelijk je geld teruggehad of krijg je die jurk weer? bij mij is het pakketje wel het land binnengekomen maar vervolgens weer teruggestuurd dus heb nooit wat ontvangen haha. Gelukkig krijg ik wel mijn geld terug.
Van de week is er een pakketje in de brievenbus geduwd en nu is mijn brievenbus een beetje uit zijn verband . En gaat het deurtje moeilijker dicht. Het was ook helemaal niet aangegeven als brievenbus pakketje.
Weet iemand of een postNL punt een verzendbewijs kan opzoeken in het systeem als je de datum en ongeveer het tijdstip weet?
Ik ging gister twee pakketjes retour sturen maar de tweede gaf een foutmelding omdat op het retourlabel mĆjn adres stond ipv het retour adres (van about you), dus we stonden daar even van huh gek, en ik moest ām mee terug nemen. Nu bedenk ik me dat ik geen bewijsje heb gekregen van het eerste pakket naar de Bijenkorf waar een vrij dure jurk in zit en ik dus wel graag een bewijsje van heb
Tegenwoordig wordt dat vaak naar je mailadres gestuurd, heb je daar al gekeken toevallig?
Nee ik heb dat niet bij PostNL, helaas!
Dit heb ik ook eens gehad. De bezorger had het toen al gescand ofzo. Het werd later op de dag bezorgd.
Ik hoop het! Contact gehad met fedex, en het staat inderdaad als geleverd. Wat deze meneer gek vind want wel heel vroeg.
Maar er is een dossiernummer aangemaakt en de vraag bij de juiste afdeling neergelegd.
Net gebeld door fedex. Een hele batch is in zijn geheel verkeerd gescand en aangemeld als bezorgd. Maar mijn pakket ligt nog in duiven en komt morgen mijn kant op.
Netjes van ze zeg om mij zo op de hoogte te houden.
Ik heb een retour aangemeld bij zara, nu wil ik nog een item extra retourneren. Kan ik dat er gewoon bij doen? Of zal dat mis gaan⦠geen zin in gedoe met de klantenservice dus wil geen bericht sturen en als ik dat losse item extra aanmeld komt er nog eens 1,95 retourkosten bij
Ik heb dat een keer gedaan maar het was inderdaad best gedoe. Heb het door de chat toen weten op te lossen maar het kostte me dus wel tijd.
Ik heb de laatste tijd zoveel pech met DHL. Ik snap echt dat ze het heel druk hebben, maar ik heb in februari een pakket retour gestuurd, was pas na 5 weken retour gekomen bij het bedrijf waar ik het besteld had. Nu 11 dagen geleden een pakket terug gestuurd en deze ligt nu dus al 11 dagen in het sorteercentrum.
Vorige week dinsdag iets besteld, is dezelfde dag afgehaald door de bezorger en deze ligt ook nog steeds op het sorteercentrum?
Zijn het grote pakketten? Begreep van een webshop dat de grote retourpakketten maar 1 a 2x per maand naar hun retour worden gebracht.
Maar ze zagen dat het naar hen onderweg was dus toen kreeg ik mn geld al eerder teruggestort.
Mijn gekke buurvrouw dār zoon (die niet meer bij haar woont) heeft zijn pakket naar haar huis verstuurd. Onder het motto: daar is wel iemand die het aanneemt.
Dus wie zit nu met een pakket opgescheept? Juist.
Verwachtte vandaag een pakketje, krijg ik net eenmail dat het verkeerd gesorteerd is en in een andere regio is nu, en er 2 werkdagen vertraging zijn. Jammer š„¹ maar wel fijn dat ik zo op tijd een mail krijg
Ik heb mn pakket (PostNL) naar een pakketpunt laten sturen maar is nu al 2e keer in korte tijd zo dat ze het weigeren en het meteen retour gaat