Dus ik start een gesprek op de chat hierover. Ze zegt ‘geef het nog even de tijd’, waarna ik nog een vraag stel en deze vrouw gewoon de chat beëindigd zonder daar antwoord op te geven of te vragen of ik voldoende geholpen ben?
Heeeel raar
Dat had ik net ook met een webshop… Ik had iets besteld, was volgens hun niet op voorraad in het magazijn, maar wel in één van de winkels en ze zouden zorgen dat die winkel het naar me op zou sturen. Na een week nog niks gehoord, maar volgens de site zou het wel op voorraad zijn weer. Dus ik vraag waarom ik nu zit te wachten, terwijl iemand anders het gewoon kan bestellen. Krijg ik zo’n heel standaard antwoord wat totaal geen antwoord geeft op mijn vraag, dus ik zei dat mijn vraag was waarom het nu op voorraad is en door anderen wel besteld kan worden en ik al een week zit te wachten en ze verbreekt gewoon de chat?
Echt heel vervelend zulke dingen. Ga dan niet werken bij customer service. Zijn hele normale vragen namelijk.
Ugh, dat heb ik ook wel eens gehad en toen moest ik naar de andere kant van de stad fietsen naar een industrieterrein (nog 2 keer ook, want de eerste keer weigerden ze naar mijn pakket te zoeken)
Wat gebeurt er als je een pakketje niet ophaalt? Het gaat terug naar de afzender, maar krijg je dan alle betaalde kosten terug (vooraf betaald)? Of wat doen ze dan met je pakketje + de betaling.
Gaat het om vinted of iets anders?
Nee geen vinted!
Dankjullie
Nou blijkbaar is mijn pakketje sinds vrijdag al onderweg met de bezorger naar het pakketpunt. Postnl gevraagd of zij weten waar het is want dit duurt toch wel heel lang. Maar hun weten uiteraard weer van niks en ik moet de verzender maar contacteren. Dat gedaan, maar die kunnen pas a.s. zaterdag een onderzoek starten bij postnl. Echt wtf is dit voor systeem joh. Pakket heeft een waarde van meer dan 100 euro dus het is ook niet bepaald een kleinigheidje
Ik had pas dat een pakket maar op ‘wordt morgen bezorgd’ bleef staan en toen ik voor de zekerheid naar het pakketpunt ging bleek het er al een paar dagen te liggen. Zou zoiets bij jou kunnen?
Nee helaas… ik ben langs geweest bij het pakketpunt vandaag en die hebben niks ontvangen.
Hier even klagen over de pakketautomaat.
Er zit geen pakketpunt in mijn wijk, dus superblij met de pakketautomaat. Maar sinds kort accepteert de automaat geen enkel pakket mee. Bij PostNL gevraagd, ja de meeste winkels hadden versturen via de automaat geblokkeerd ivm fraudegevoeligheid.
Zucht. Ik zal wel iets gemist hebben (of stop gewoon met frauderen mensen), want de hele buurt was er heel blij mee.
Misschien beetje naïef, maar wat doen mensen dan? Hun pakket er dan niet inleggen?
Haha, ik zat daar dus ook al over na te denken, maar ik heb geen idee hoe je met zoiets moet frauderen! Of dat ze de pakketautomaat openbreken? Maar het lijkt me dat dat vrij ingewikkeld is en je daarmee ook de hele buurt wakker maakt?
Geen domme vraag maar dit is denk ik o.a. fraude gevoelig voor Klarna en Afterpay + zeggen dat je het pakket niet hebt ontvangen?
Ohh zo. Maar ze hebben de pakketautomaat juist geblokkeerd voor terugsturen, dus ik vraag me af hoe het dan werkt?
Is het misschien niet dat mensen zeggen dat ze een pakket erin gedaan hebben, maar dat dus niet gedaan hebben? Want waar is het bewijs dat het pakket er echt in lag?
Ja die krijg je dus digitaal via mail bij het inleveren van je pakket, dus dat lijkt ook geregeld. Maar misschien dat daar ergens nog een “fraudemogelijkheid” zit idd
Onze bezorger is een top gozer enige nadeel is dat die rookt als een mofo.
Elk pakketje meurt
Er zou wel eens een fout in het label kunnen zitten, als ik jou was zou ik even contact opnemen met postnl. Mogelijk kunnen ze er een nieuw label op plakken, anders heb je de kans dat ie retour gaat
Okeeee eerst had ik irritatie over een pakketje wat maar niet aankwam maar die heb ik inmiddels een week of 2 in huis haha
Maar nu heb ik 2 brieven van post NL gehad dat ik “een” pakket bij een punt moet halen, en inklaringskosten moet betalen… 18.75€ en 23.75€
Maar ik weet zo zeker dat ik niks besteld heb? Ik kan via de track en tracé dje erbij zit ook de afzender niet zien (die is volgens hun “douane Den Haag”).
Iemand dit wel eeens meegemaakt?