Pakketjesirritaties

hoe moet je het betalen? kan het oplichting zijn?

2 likes

Eerst wordt mijn pakket de verkeerde gesorteerd en nu is de bezorging verhinderd. Nu hopen dat het morgen wel bezorgd wordt door Dhl :crossed_fingers: maar nu geen mail ontvangen met informatie :frowning: Woensdag kreeg ik een mail dat het pakket vertraagd was , gisteren dat ze vrijdagmiddag nu dus zouden bezorgen en nu staat er dit bij Amazon

Bij het postkantoor… dus dat lijkt me niet…

2 likes

Die heb ik ook gehad en het kwam uiteindelijk niet, Amazon zei gelijk dat het ws kwijt is. Gelukkig is Amazon heel makkelijk en sturen gelijk nieuwe. Dus als het langer dan 1 a 2 dagen duurt dan gelijk aan de bel trekken bij ze.

2 likes

Dan kan je toch gewoon naar het postkantoor gaan om te kijken wat ze daar voor je hebben liggen?

Je kan via de postNL website een bon downloaden en dan kan je wel zien wie de afzender is. Ik had toen wel al betaald, dus weet niet zeker wat je ziet als je nog niet betaald hebt. Maar wellicht kan je daar meer zien.

1 like

Mail 1: je goed nieuws! Je bestelling is onderweg!
Mail 2 (letterlijk 3 seconden later): Je bestelling is vertraagd

Ik heb net de T&T gekregen en het wordt morgen bezorgd, hoe dan vertraagd??

3 likes

Had donderdag om 08:00 een leuke outfit besteld voor pasen, was 2 uur later verzonden. Zou het vrijdag krijgen, toen zaterdag, nu net mail dat het pas dinsdag komt door grote drukte bij postnl. Zo jammer ik dacht ben ruim op tijd. :pleading_face:

Haha maar twee dagen van te voren is toch niet ruim op tijd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

31 likes

Krijg het bij die webshop altijd de volgende dag, nog nooit uitzondering geweest. Vandaar ik dat ik er niet op had gerekend. Pakket was ook al donderdagochtend ontvangen door postnl.

Van dhl krijg ik zo trouwens wel iets wat ik gister om 17:00 had besteld. En het is het irritatie topic niet waar :grimacing:

1 like

Ik ga nooit meer bij boohoo bestellen want het is nog nooit fatsoenlijk aangekomen bij mij :joy: Heb nu ook maar weer mijn geld teruggevraagd.

DHL heeft mijn pakket bij een pakketpunt 5 km verderop bezorgd, terwijl er zoveel meer pakketpunten dichter in de buurt zitten (automaat was vol, kan gebeuren). Klantenservice onbereikbaar, onbeleefde medewerkers in de chat die zomaar gesprekken afsluiten. Weer heel gezellig. Volgende keer betaal ik wel weer een paar euro meer voor thuisbezorging.

1 like

Ja hoor en je mag je ergeren maar het is meer dat ik in shock ben dat men 2 dagen van te voren als ruimmm op tijd ziet :dizzy_face:

Wat een wereld

13 likes

Als je het altijd de dag erna ontvangt omdat de webshop een contract heeft met postnl, dan voelt 2 dagen wel ruim. Dat is wat anders dan als je bij h&m ofzo bestelt want dan weet je dat het wel een week of meer kan duren. Zij hebben ook niet staan dat als je vandaag bestelt het er morgen is.

1 like

Ja nee dat snap ik, ik bedoel dus het gemak en de onnodige luxe dat men gewend is iets te bestellen en het de volgende dag al op de mat te hebben

Wat een wereld als in: wat is dat voor overbodige luxe :astonished:

3 likes

Jaa echt. Ik bestelde een jurk maar kreeg een blouse. Contact met klantenservice en zou de jurk alsnog opgestuurd krijgen… was het weer die blousešŸ˜‚ en het kutte is dat ik nu maanden later alsnog die jurk wil. Wat ging er mis bij jou?

1 like

Omg dat is echt nog erger :joy: Heb je nu uiteindelijk je geld teruggehad of krijg je die jurk weer? bij mij is het pakketje wel het land binnengekomen maar vervolgens weer teruggestuurd dus heb nooit wat ontvangen haha. Gelukkig krijg ik wel mijn geld terug.

1 like

Van de week is er een pakketje in de brievenbus geduwd en nu is mijn brievenbus een beetje uit zijn verband :angry:. En gaat het deurtje moeilijker dicht. Het was ook helemaal niet aangegeven als brievenbus pakketje.

Weet iemand of een postNL punt een verzendbewijs kan opzoeken in het systeem als je de datum en ongeveer het tijdstip weet?

Ik ging gister twee pakketjes retour sturen maar de tweede gaf een foutmelding omdat op het retourlabel mĆ­jn adres stond ipv het retour adres (van about you), dus we stonden daar even van huh gek, en ik moest ā€˜m mee terug nemen. Nu bedenk ik me dat ik geen bewijsje heb gekregen van het eerste pakket naar de Bijenkorf waar een vrij dure jurk in zit en ik dus wel graag een bewijsje van heb :grimacing:

1 like