We hebben u gemist, ja DHL, als je niet aanbelt missen wij elkaar zeker
Voor de mensen die een huisnummer toevoeging hebben (gehad), viel die bij jullie ook regelmatig weg waardoor pakketjes bij huisnummrr 1 i.p.v 1A worden geleverd?
Gelukkig heb ik hele lieve buren maar vind het heel vervelend worden. Zelf voer ik het altijd goed in.
- Ja dit herken ik
- Nee ging (bijna) altijd goed
0 stemmers
Mijn complex heeft huisnummer 1A t/m 1Y(!) en ernaast staat een woonhuis met nummer 1. Die buurman was het zo zat dat alles daar geleverd werd dat hij nu alles weigert. Heb zelfs pakketjes gehad waar mijn letter was weggevallen en die werden alsnog goed bezorgd. Met dank aan de chagrijnige buurman
Ja, ik woonde op 15F en dan zei de pakketdienst dat mân pakketje bezorgd was op huisnummer 15 (zonder toevoeging)⊠Maar die bestond niet. het was 15A t/m 15H. Kon ik weer raden waar hij lag, meestal was het nummer 13 en dat was een winkel die de mensen die er boven woonden eigenlijk helemaal niet kenden
Niet dat het wegviel op het adreslabel, wel last van postbezorger/pakketbezorger die niet konden lezen.
Mijn toevoeging is een cijfer en er staat dan zo vaak bijv 501 ipv 50-1 terwijl 501 niet bestaat. Gelukkig gaat het bijna altijd goed.
Saaame, als ik een pakketje moet ophalen zeg ik ook altijd âhet kan 4-8 zijn, 48, 4 of 8â. Echt dramatisch
Ik verwachtte een pakketje van Amazon, maar er staat dat het bezorgd is âafgeleverd aan een bewonerâ. Tenzij mijn katten geleerd hebben om zowel de portiek als de voordeur open te doen, is dit dus niet het geval. Ook geen briefje niks.
Heeft iemand dit vaker gehad bij Amazon? Dat ze m mss even te vroeg hebben gescand? Gaat om een boek.
Als tip geven ze bij de online klantenservice dat ik even kan aankloppen bij 1 van mân buren, maar aangezien ik er een stuk of 100 heb, zit ik daar niet zo op te wachten.
Brievenbus ook niks?
Nee, geen briefje ook niks.
Welke bezorgdienst was het?
Bij dhl heb ik wel een paar keer gehad dat het âgeleverdâ was en pas de volgende dag kwam.
Bij postnl was âgeleverdâ geleverd op een verkeerd adres, aka een heel andere straat.
Volgens mij van Amazon zelf. Inmiddels heb ik het geld teruggehad van mijn pakketje, aangezien ook geen van mijn buren het heeft ontvangen. Wij hebben wel een straat vlak in de buurt met bijna dezelfde naam, dat gaat nog wel eens fout. Maar na 40 x aanbellen en een briefje achterlaten heb ik niks gehoord dus helaas pindakaas.
Ja, dat is wel heel fijn aan amazon, de goede service (als klant dan).
Volgens mij wordt amazon bij ons door DHL en Postnl bezorgd.
Vandaag kreeg ik een pakketje van DHL. De bezorger belt niet aan en wacht even, maar nee hij blijft de bel indrukken en slaat ondertussen keihard met de doos op de deur. Echt een teringlawaai van gebonk en de bel die aan een stuk door afgaat.
Dat ik echt dacht: doe normaal, ik ben binnen 5 a 10 seconden bij de deur. Geef me even die paar seconden om naar de deur te lopen.
Echt asociaal wel om zo overdreven herrie te maken maar ik sta wel eens aan de andere kant van de deur en dan vraag ik me echt af hoe lang ik hoor te blijven staan haha. Soms ga ik het ook tellen maar dan denk ik aan mezelf, hoe snel ik zou zijn als ik van zolder af zou komen oid. Eindstand: ik sta eigenlijk altijd nét ongemakkelijk lang te wachten bij een huis haha
Oja dat snap ik ook zeker! En dan is het logisch als je nog even een keer aanbelt.
Ik probeer ook altijd zsm naar de deur te gaan omdat ik weet dat de bezorgers vaak aan strakke tijden zijn gebonden (en je niet iemand onnodig lang wil laten wachten).
Aanbellen en direct op de ramen bonzen hebben ze bij DHL vaker een handje van terwijl ze hier niet eens hoeven aan te bellen want er staat een pakketbox.
Ik weet niet waar postnl hier mee bezig is maar ze zijn 2 pakketjes van mij kwijt. Zouden 3 mei bezorgd worden. Stonden in de app en waren onderweg met bezorger. Nooit aangekomen. Onderzoek kan niet want moet verzender doen maar het komt van ali dus dat werkt niet⊠Nu zou ik vandaag wat anders ontvangen van een nederlandse winkel. Is âwegens grote drukteâ uitgesteld naar morgen terwijl een ander pakketje van exact dezelfde webshop wel vandaag hier aankomt. Tenminste, als het goed is. Lekker efficiĂ«nt, nu moet er dus 2 keer gereden wordenâŠ
Brievenbuspost klopt ook niks van. Ik had een cliënt 2 dorpen verder een kaartje via internet gestuurd. Dat werd op tijd verzonden, maar er is daar al een week geen postbode meer geweest en dus ook geen post. Kaartje is dan ook nooit aangekomen⊠echt zonde want het was helemaal gepersonaliseerd
Ik heb een pakket van Zara wat retour moet en dat moet ineens via Homerr? Echt irritant want er zit hier maar 1 zoân punt in de buurt waar ik echt nooit kom. Waarom is dat geen PostNL/DHL meer?