Ik had iets gekocht en daar moest ik om een bepaalde reden annuleren, maar het was al verzonden. Op de website van die winkel stond dat je het dan moet weigeren aan de deur.
Ik heb hun een mail gestuurd en een retourformulier. Daarna aan de deur geweigerd en het is teruggegaan.
Volgens track en trace is het toen mislukt te bezorgen en hebben ze het bij een pakketpunt afgegeven. Ik heb die winkel gemaild dat het daar lag. Geen antwoord en werd niet opgehaald. Lag er een tijdje, ik was in contact met postnl en die winkel over dat dat pakket maar stil ligt. Postnl zegt dat het pakket automatisch naar de verzender gaat als het niet opgehaald wordt binnen een week, maar dat is niet gebeurd. Nog paar keer gemaild met winkel en postnl blabla. Maar eindstand dat pakket is nu dus kwijt denk ik zo.
Als ik winkel vraag wat de status is zeggen ze dat postnl nog bezig is met onderzoeken maar ik heb er geen vertrouwen meer in, hij is namelijk al meer dan een maand kwijt! Gewoon gejat denk ik (zat in productdoos zonder omdoos dus je kan zien dat het iets waardevols is)
Ik vroeg de winkel vandaag wat het plan is als hij niet meer opduikt. Ze zeggen dat ze nog steeds postnl onderzoek afwachten en ze vroegen aan mij of ik hem verzekerd heb verstuurd, maar ik heb niks verstuurd, alleen retour afzender. Nu proberen ze het zeker op mij af te schuiven ofzo…
Weet iemand hier misschien wat mijn rechten zijn? Ik heb nl gedaan wat zij zeggen in hun faq.
Ik wacht nu al erg lang op mijn geld terug, iets meer dan 100 euro….