Pakketjesirritaties

Oh wat kut. Ja de klantenservice is denk onmogelijk momenteel met de chaos die gaande is. Je zou misschien degene kunnen vragen die t verstuurd heeft? In de hoop dat de mail met code daar terecht is gekomen. Maar denk dat je toch de klantenservice moet doorstaan.

1 like

Heeft de plek van de pakketmuur ook een pakketpunt? Bij mij zou mijn pakketje in de pakketmuur liggen, maar lag uiteindelijk in de winkel omdat die niet meer in de muur pastte.

2 likes

Dit heb ik zo vaak. Na een paar dagen gaat het dan alsnog naar een pakketpunt ipv muur. Heb 1x met PostNL gebeld maar dat duurde uuuuuren en die konden mij ook niet helpen. Snapten het zelf ook niet.

2 likes

Er zit verderop in het winkelcentrum een pakketpunt. De moeite waard om even te checken!

Bedankt iedereeen voor de ervaringen :slight_smile:

Ah wat shit. Als het geen brievenbuspakketje is, kan PostNL een onderzoek starten naar het pakket. Hebben ze daar niks over gezegd?

1 like

Ja dat Nike dat bij hun moet aanvragen. Maar doen ze niet. Vet raar?!

1 like

Huh nee, dat klopt niet wat ze zeggen of hun beleid is sinds een paar weken veranderd. Heb ook weleens een kwijtgeraakt pakket gehad, PostNL stelde toen een onderzoek in.

https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/klachten-meldingen/niets-ontvangen/pakket-niet-bezorgd/
Hier staat ook dat ze een onderzoek instellen.
Consumentenbond staat het ook op: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/pakket-zoek-geraakt.

Edit: ik snap alleen niet waarom je naar cycloon wordt doorverwezen als PostNL de pakketdienst is? Of is cycloon van PostNL?

Irritant… dit is dus de enige reden dat ik achteraf betalen kies. Prima dat het pakket kwijt is maar als ze hun geld willen zoeken ze dan eerst maar uit waar het pakketje is

1 like

Sta al een uur in de wachtrij van postnl :weary:

Succes, ik ga t niet eens proberen. En wil ook de verkopee niet lastig vallen want klein bedrijfje.

Ik heb achteraf betalen gedaan idd. Maar Nike zegt; niks ontvangen dus gewoon betalen. En heeft de factuur heropend op Klarna.

2 likes

Ja cycloon handeld de retouren van Nike kennelijk af.

Ik lees en reageer straks even verder op je berichtje. Onderweg.

1 like

Ah op die manier. Je zou ook Klarna nog kunnen benaderen, zij bemiddelen ook. Heb dat ook gedaan toen met het zoekgeraakte pakket.

Ook al gedaan hahaha. Niemand werkt mee. En ze hebben alle 4 het bewijs. Toch knap

Ik zou zeggen laat ze maar komen. Goed verhaal als ze hiermee bij een rechter komen. Edit: snap dat je daar geen zin in hebt maar ik word hier altijd zo link van. Zij kunnen dit zo simpel oplossen

Ja dit heb ik 9 van de 10 keer met zo’n automaat

Poging 2 online bestellen waren Adidas sneakers die ik alleen online kon kopen via een loting. Ik had het gewijzigd naar een pick up point dat ik normaal eigenlijk nooit gebruik (en zijn nu ook irritante wegwerkzaamheden daar blijkbaar) en nu krijg ik echt al ruim een week elke dag: tijdstip volgt> O nee toch pakket verplaatst naar morgen.

PostNL als je dit leest: zeg gewoon dat je mijn pakket kwijt bent/ breng het naar een ander punt/ pleur het uit het raam I don’t care. Ik wil gewoon door met mijn leven.

3 likes

Mijn pakket is donderdag verzonden maar PostNL heeft het nog steeds niet verwerkt. Weet dat het nu heel druk is maar ik wil mijn pakketje zo graag ontvangen!!

Ik verwacht een brievenbus pakketje dat al bijna een maand onderweg is (goedkoopste verzending vanuit Canada, dat is niet mijn ergernis, dit wist ik al van te voren). Nu is het pakketje voor mijn gevoel binnen handbereik want hij staat al sinds donderdag in de PostNL app. Donderdag niets gehad, vrijdag niets gehad…en het is er nu nog niet. Elke keer als ik thuis kom heb ik hoge verwachtingen en daarna teleurstelling.

1 like

Bij mij staat er nu een die anderhalve week geleden bezorgd zou worden weer op gesorteerd. Ben benieuwd.

Een gewoon pakje is ook al sinds donderdag onderweg. Snap echt niet wat er opeens aan de hand is.

1 like