Pakketjesirritaties

Ik had wat dingen besteld, waaronder items voor mijn vakantie. Het is in 2 pakketten verzonden en in pakket 1 zitten de dingen die ik nodig heb en die is nu al 4 dagen in NL, maar de status blijft hetzelfde en pakket 2 is al bezorgd terwijl die later is aangekomen in NL :sob: had het liever andersom gehad.

Nog irritanter is dar ze niet meer met postnl samenwerken.

Ja daar kom ik nu met retourneren achter :sob:

Wat is er aan de hand met brievenbuspakjes? Normaal komen die wel snel maar er zou woensdag een komen maar die is er nog niet.

Het is een zooitje met brievenbuspakketjes. Ik heb vorige week maandag iets verstuurd, mijn klant had het vrijdag nodig. Het kwam zaterdag aan :sob:

1 like

Ik had een paar sneakers besteld uit Spanje en die werden eerst door DHL zomaar op een vervelend particulier pakkepunt gebracht en vannacht kreeg ik een sms dat ik alsnog van locatie kan veranderen?

Fijn toch?

1 like

Retour van Nike is kwijt.
Nike zegt contact postnl
Postnl zegt contact Nike

Ik beide gedaan… nee doe toch maar cycloon.
Ik naar cycloon… wij behandelen geen particulieren.

Ja doeii!!

Niet mijn probleem. Ik heb gewoon bewijs van verzending en aanname vrinden. Dit duurt al sinds 17-04 hè. Zoveel energie.

1 like

Ik heb een uur geleden iets besteld op Bol.com. Heb inmiddels al 7 emails binnen over die bestelling. KAPPEN NOU.

Edit: het zijn er al 10.

6 likes

Expres voor levering voor in de avond gekozen omdat ik wist dat ik niet thuis ging zijn in de middag. Pakket zou tussen 21 en 22 komen, krijg ik net een mailtje dat ze me hebben ‘gemist’. Flikker op, ik zit hier de hele fucking avond en er is niet aangebeld en ik heb ook geen busje zien staan.

Afgelopen week had ik iets besteld, dat zou dinsdag of woensdag komen (dan was ik thuis): is het verplaatst naar donderdag (en toen was ik niet thuis). En nog iets besteld, dat zou vandaag komen, dus ik zit op de bank te wachten. Is het weer verplaatst naar morgen (en dan ben ik niet thuis). En dan kan ik niet de bezorgdata aanpassen, vindt het echt een beetje sneu voor de bezorger zo.

2 likes

Mijn pakket ligt sinds gister middag op een afhaalpunt, krijg ik vanmorgen al een mail met ‘let op je hebt nog zes dagen om je pakket op te halen’. Joh wat denk je?! Geef mij in ieder geval 24 uur voor er zulke herinneringen komen.

1 like

Dit pakket gaat nu ook nog eens naar een punt dat maar tot 17.00 uur open is en in het weekend gesloten is? Waarom bestaan dit soort pakketpunten?!

1 like

Ik heb iets bij een PostNL pakketjesmuur laten bezorgen. Mail gekregen dat 't binnen is en volgens de track&trace ligt het daar ook.

Maarrrr voor de muur heb ik een 6 cijferige code nodig die ik via mail/sms ontvangen zou moeten hebben gekregen. Geen sms gehad en in de mail staat niets.

Chatbot Daan komt er niet uit en de klantenservice heeft enorme wachttijd…

1 like

Oh wat kut. Ja de klantenservice is denk onmogelijk momenteel met de chaos die gaande is. Je zou misschien degene kunnen vragen die t verstuurd heeft? In de hoop dat de mail met code daar terecht is gekomen. Maar denk dat je toch de klantenservice moet doorstaan.

1 like

Heeft de plek van de pakketmuur ook een pakketpunt? Bij mij zou mijn pakketje in de pakketmuur liggen, maar lag uiteindelijk in de winkel omdat die niet meer in de muur pastte.

2 likes

Dit heb ik zo vaak. Na een paar dagen gaat het dan alsnog naar een pakketpunt ipv muur. Heb 1x met PostNL gebeld maar dat duurde uuuuuren en die konden mij ook niet helpen. Snapten het zelf ook niet.

2 likes

Er zit verderop in het winkelcentrum een pakketpunt. De moeite waard om even te checken!

Bedankt iedereeen voor de ervaringen :slight_smile:

Ah wat shit. Als het geen brievenbuspakketje is, kan PostNL een onderzoek starten naar het pakket. Hebben ze daar niks over gezegd?

1 like

Ja dat Nike dat bij hun moet aanvragen. Maar doen ze niet. Vet raar?!

1 like

Huh nee, dat klopt niet wat ze zeggen of hun beleid is sinds een paar weken veranderd. Heb ook weleens een kwijtgeraakt pakket gehad, PostNL stelde toen een onderzoek in.

https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/klachten-meldingen/niets-ontvangen/pakket-niet-bezorgd/
Hier staat ook dat ze een onderzoek instellen.
Consumentenbond staat het ook op: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/pakket-zoek-geraakt.

Edit: ik snap alleen niet waarom je naar cycloon wordt doorverwezen als PostNL de pakketdienst is? Of is cycloon van PostNL?