Irritant… dit is dus de enige reden dat ik achteraf betalen kies. Prima dat het pakket kwijt is maar als ze hun geld willen zoeken ze dan eerst maar uit waar het pakketje is
Sta al een uur in de wachtrij van postnl
Succes, ik ga t niet eens proberen. En wil ook de verkopee niet lastig vallen want klein bedrijfje.
Ik heb achteraf betalen gedaan idd. Maar Nike zegt; niks ontvangen dus gewoon betalen. En heeft de factuur heropend op Klarna.
Ja cycloon handeld de retouren van Nike kennelijk af.
Ik lees en reageer straks even verder op je berichtje. Onderweg.
Ah op die manier. Je zou ook Klarna nog kunnen benaderen, zij bemiddelen ook. Heb dat ook gedaan toen met het zoekgeraakte pakket.
Ook al gedaan hahaha. Niemand werkt mee. En ze hebben alle 4 het bewijs. Toch knap
Ik zou zeggen laat ze maar komen. Goed verhaal als ze hiermee bij een rechter komen. Edit: snap dat je daar geen zin in hebt maar ik word hier altijd zo link van. Zij kunnen dit zo simpel oplossen
Ja dit heb ik 9 van de 10 keer met zo’n automaat
Poging 2 online bestellen waren Adidas sneakers die ik alleen online kon kopen via een loting. Ik had het gewijzigd naar een pick up point dat ik normaal eigenlijk nooit gebruik (en zijn nu ook irritante wegwerkzaamheden daar blijkbaar) en nu krijg ik echt al ruim een week elke dag: tijdstip volgt> O nee toch pakket verplaatst naar morgen.
PostNL als je dit leest: zeg gewoon dat je mijn pakket kwijt bent/ breng het naar een ander punt/ pleur het uit het raam I don’t care. Ik wil gewoon door met mijn leven.
Mijn pakket is donderdag verzonden maar PostNL heeft het nog steeds niet verwerkt. Weet dat het nu heel druk is maar ik wil mijn pakketje zo graag ontvangen!!
Ik verwacht een brievenbus pakketje dat al bijna een maand onderweg is (goedkoopste verzending vanuit Canada, dat is niet mijn ergernis, dit wist ik al van te voren). Nu is het pakketje voor mijn gevoel binnen handbereik want hij staat al sinds donderdag in de PostNL app. Donderdag niets gehad, vrijdag niets gehad…en het is er nu nog niet. Elke keer als ik thuis kom heb ik hoge verwachtingen en daarna teleurstelling.
Bij mij staat er nu een die anderhalve week geleden bezorgd zou worden weer op gesorteerd. Ben benieuwd.
Een gewoon pakje is ook al sinds donderdag onderweg. Snap echt niet wat er opeens aan de hand is.
Gisteren pakket gemist, vandaag stond er ineens “ontvanger gesloten” dus ik denk dat ze het naar een pakketpunt wilde brengen (pakketpunt waar het 9 van de 10 keer heen gestuurd wordt is gewoon open) dus nu wordt het naar de DHL terminal gebracht zo’n 25 minuten verderop met OV 🫠
Wel goed om te horen dat dit bij meer mensen gebeurt. Geeft me iets meer vertrouwen dat er iets mis is in het proces en dat het pakketje niet kwijt is ofzo. Wel vervelend dat jij ook al zo lang moet wachten.
Er staan heel veel pakketten in de wacht als ongesorteerde voorraad, hier ook duurt ook al een week.
Vandaag wordt er iets (groots) geleverd tussen 9 en 9 en vind dit zo irri. Geen tijdsindicatie, alleen dat ik even van tevoren word gebeld. Wat is even? Half uur? 10 mins? Kan voor m’n gevoel niet gewoon lekker m’n gang gaan.
En dan mag ik het wanneer het er is het ook zelf naar de 4e verdieping slepen
Het wordt echt tijd dat Zara een digitale verzendlabels gaat doen hoor -_-
Ik probeer nu al 2x een pakketje te verzenden via dhl en 2x is er storing
Dat hebben ze! Ik heb 2 weken geleden een retourlabel aangevraagd en geprint. Maar toen ik hem geprint had zag ik dat er op stond dat ik hem niet hoefde te printen, maar de qr gewoon kon laten scannen bij het Homer punt.