Ja dat vond ik ook wel bijzonder.
maar ik was er wel blij mee.
Wel heel toevallig dat het andere pakketje van dezelfde webshop is. Hebben de pakketjes misschien aan elkaar vast gezeten?
Zo is een pakketje van mij verdwaald geweest, die was perongeluk aan een ander pakketje vastgeplakt. Ze hebben samen de reis afgelegd naar de ontvanger van het andere pakket. Die heeft het gelukkig direct gemeld bij de webshop zodat het pakketje alsnog bij mij kwam.
Automaat wellicht vol of pakket te groot voor beschikbare kluis? Je bent waarschijnlijk niet de enige die het daar graag laat bezorgen en bij ons hebben de kluizen verschillende formaten.
Ik had vorige week een stofzuiger besteld en speciaal gekozen voor een avondlevering. Krijg ik een tijdvak van tussen 17.30 en 18.30?? Hoe is dat een avondlevering? Nou, leveren mislukt, duh, dus ze zou het naar een pakketpunt gaan. Nu wordt het pakket al een week iedere dag uitgesteld en ik snap echt niet waarom het zo moeilijk is.
Als je het had laten liggen dan zou de bezorger die een volgend pakket in het vak wil leggen het pakketje tegenkomen. Geen idee wat die er dan mee doet. Zou die het dan retour moeten sturen?
Heeft iemand weleens meegemaakt dat PostNL aangeeft dat het in de brievenbus is bezorgd, maar dat dit niet het geval is? Ik ben echt bang dat het pakket bijv. nog uit de brievenbus stak en dat iemand het heeft gejat ofzo? Want zie de laatste tijd bij buren ook vaak dingen uitsteken
En je hebt natuurlijk geen poot om op te staan omdat PostNL zegt ja is bezorgd en er is geen handtekening nodig
Ja regelmatig. Het komt dan altijd een dag of paar dagen later.
Ook als er een tijd bij staat? Er staat zo specifiek ābezorgd om 15:23ā
Maar hoop het ![]()
Ja, dan hebben ze het waarschijnlijk verkeerd gescand. ![]()
Ja, bij mij ook. Kwam 2 dagen erna. Ik heb toen zelfs contact opgenomen met de klantenservice, die gavan aan dat ik nog 7 dagen moest wachten na de ābezorgdatumā. Dat is normaal
Jep 2 weken geleden nog meegemaakt. Twee dagen later was het pakketje er wel. Was ook bang dat het idd eruit gestoken zat ofzo, maar het was er gewoon nog niet.
Pff ik wilde afgelopen vrijdag iets lekkers laten bezorgen bij iemand voor een feest waar ik niet bij kon zijn. Toen werd de bezorging uitgesteld naar zaterdag, toen naar vandaag en net weer bericht dat bezorging uitgesteld is naar morgen. Lekker mosterd na de maaltijd. Hopelijk is het wel nog goed, er zit onder andere chocolade in.
Dit is echt 100% mijn ding maar pakketpunten zijn echt vaak van die treurige winkels waar niemand komt behalve om hun pakketje af te halen en waar alle producten die ze verkopen helemaal verkleurd zijn. Ik voel me dan altijd bijna verplicht om iets anders te kopen omdat ik het anders zielig vind!! Die mensen kijken je dan zo hoopvol aan en dan zeg je dan āik kom een pakketjeā ophalen. Ze gaan nog net niet huilen.
Nu ben ik twee grote pompoenen rijker.
Oooh ik voel dit ook altijd zo, alleen die van mij verkoopt cartridges en ik heb geen printer
Mijn dhl punt is de hema, dus ik hoef mij gelukkig niet schuldig te voelen
Ik heb dit ook en vermijd daarom het dichtsbijzijnde dhl punt (in mijn woonplaats) en laat het maar verder weg bij een blokker dhl punt bezorgen ![]()
Had vorige week via zoān insta sale van een winkel wat kleding besteld. Bestel daar regelmatig en ze hebben mijn adres.
Dit ook nog extra doorgeven.
In het verleden heb ik wel ooit 1 keer gevraagd of ze het bij een PostNL punt wilde leveren en blijkbaar hebben ze dus nu dat adres automatisch gebruikt ondanks mijn doorgeven eigen adres.
Kan gebeuren en is alsnog geleverd bij dat PostNL punt. Maar die man daar is altijd ZO stug en onaardig. Kreeg een hele preek dat hij het de volgende keer niet aanneemt en retour stuurt want het staat nu officieel alsof het voor hun is. Probeerde nog het verhaal netjes uit te leggen en dat de winkel per ongeluk een fout heeft gemaakt. Maar hij bleef maar gaan. Dacht echt gast doe rustig is per ongeluk gebeurd kan gebeuren. Is niet dat ze bij die winkel expres hebben gedacht we gaan het effe lekker fout doen.
Haha bij mijn ouders is het een vape shop
op treurig industrieel terrein
Toen ik nog niet samenwoonde met mān vriend, woonde ik in een andere woonplaats zoān 15 km verderop. Ik had toen iets besteld met als factuuradres het adres waar ik op dat moment woonde en af laten leveren bij het PostNL punt waar mān vriend woonde. Toen kreeg ik ook een hele preek dat als ik daar niet in de buurt woonde dat het niet de bedoeling was dat ik mān pakketjes daar liet leveren, want zo kon iedereen zān pakketjes daar wel laten leveren!!!
Bij mij een fietsenwinkel maar het lijkt ook alsof ze nooit fietsen verkopen/maken