Die reactie is er en daaruit is duidelijk dat de bezorger liegt. Ik heb daar ook bewijs voor gestuurd. Alleen vervolgens doen ze er niks mee. Moet ik er zelf constant achteraan want zelf zeggen ze gewoon niks. En als ik dan antwoord krijg is het "we wachten op dhl
"
Nu weer. Dat is constant hetzelfde riedeltje
Maar dhl doet gewoon niks. In het hele dorp hier regent het klachten nadat er een nieuwe bezorger is. Gisteren stond hij zelfs ruzie te maken bij de buren van de mensen waar ik was want meneer wilde het pakket over de schutting gooien terwijl er met koeienletters op stond dat het breekbaar was. Meneer spreekt ook totaal geen nederlands of engels dus aanspreken werkt ook niet.
En als consument heb ik bij het bedrijf gekocht en heb ik niks met dhl te maken dus dat hun wachten op antwoord is prima. Maar daar kan ik niks mee maar ik ben straks wel mijn geld kwijt
Edit: nu krijg ik dus weeeeer als antwoord dat ze nog op een antwoord van dhl wachten. Dat kan toch niet joh. Het duurt toch geen week vooraleer je die bezorger hebt aangesproken
Echt wat een k⦠bedrijf