Inmiddels is het pakket dus al meer dan een week kwijt en heb ik gewoon nog steeds geen geld terug of nieuwe spullen…
Ik heb zondag maar weeeeer contact opgenomen want het ultimatum dat ik had gesteld was al voorbij en er komt gewoon geen respons na de vorige mail met dat ze nog steeds wachten op een antwoord van dhl. En toen kreeg ik gisteren alleen letterlijk dit terug:
Is je vraag nog relevant?
Echt wtf. Ik zeg net dat ik nog steeds niks heb ontvangen en dat ik nu actie eis. En dan stuur je zoiets?
En dit is dus gewoon een groot bedrijf, geeneens een klein ofzo. Wat een service.