Pakketjesirritaties

Gister avond werden 2 (kleine) Amazon pakketjes geleverd.
Die man vroeg mag ik het in de lift zetten?
Waarna ik uitlegde dat er helaas geen lift is.
Toen kwam die redelijk zuchtend boven met : eigenlijk mogen we het helemaal niet boven brengen.
Heeft iemand dit wel eens ook gehad met Amazon pakketjes? Heb dit nog nooit gehoord namelijk en het waren echt kleine pakketjes dus niet van formaat dat het ‘logisch’ zou zijn dat ze dat niet naar boven tillen? Ik kreeg het idee dat die gozer gewoon geïrriteerd was dat er geen lift was :joy:

Sommige bedrijven bezorgen maximaal tot een x aantal verdiepingen zonder lift maar dat is meestal iets van verdieping 4 (pin me er niet op vast wat het exacte getal is).

1 like

Ugh ben gewoon steeds zo teleurgesteld door klantenservice. Voor het eerst iets laten bezorgen in een budbee locker en ik dacht toen ik ervoor stond: wauw wat handig! Dus ik pincode intypen, deurtje gaat open: geen pakket?! Ik budbee bellen, aardige gast, gingen kijken naar oplossing zoals thuis bezorging. Pakket bleek nml te groot voor de locker. Nou prima. Ik zou wat terug horen. Inmiddels 6 dagen verder : NIKS gehoord. Webshop heeft al melding gemaakt. Ik net weer budbee bellen, sta halfuur op plek 1 te wachten, zie ik op de site dat ze pas om 09 openen??? Waarom kan je dan al vanaf 08 in de wachtrij staan. De fuck. Dus net weer een bericht naar ze gestuurd want moet straks gewoon werken. Vraag me zo af wat er bij klanten service gebeurd soms.

1 like

Waarschijnlijk anti amazon ofzo?:joy:

Post NL zou gisteren een pakket bezorgen. Ik was gisteren niet thuis, dus ik has het bezorgmoment verplaatst naar vandaag. Heb ik net bericht gekregen dat ze het bezorgmoment hebben moeten wijzigen omdat het pakket niet meer in de bus pastte…Maar het is precies het tijdsblok dat ik morgen in een meeting zit die ik moet leiden en de deur echt niet open kan doen. En ik kan het bezorgmoment nu niet meer wijzigen. Zo irritant.

Jezus die dhl komt ook letterlijk nooit binnen het tijdvak bezorgen

1 like

Dat bericht kreeg ik vandaag ook, maar ze hebben hem toch vandaag bezorgd!

2 likes


)
Iemand dit wel eens gehad. Heb het gewoon naar een pakketautomaat laten sturen maar de geadresseerde is onjuist? Is de automaat dan vol ofzo?

1 like

Zou kunnen, chauffeur heeft waarschijnlijk verkeerd gescand want als dat ding vol is moet het naar een ander afhaalpunt

Weet niet of het om een afhaalpunt gaat maar anders staat je adres nog op dit screenshot

3 likes

Kun je een briefje op je deur hangen dat hij het voor de deur mag zetten, of is het dan zo verdwenen in jouw buurt? Ik schrijf ook wel eens op of ze het in de tuin willen leggen en dan laat ik de poort los.

2 likes

M’n pakketje zou bezorgd zijn op nummer 1 in m’n straat, maar die hebben niks aangenomen. Nu bel ik sinds zaterdag iedere dag aan bij 1A op verschillende tijdstippen (ik bedoel, lijkt me niet zo heel gek gedacht dat het mogelijk daar ligt), maar doet nooit iemand open. Irritanttttt

2 likes

Briefje in de bus doen?

1 like

Ja ik doe dat ook wel eens, maar het ging nu om een vrij groot en breekbaar pakket. Maar gelukkig is het pakket aan het eind van de middag alsnog bezorgd.

1 like

Jaaa ga ik maar doen denk ik!

Gisteren zouden we een pakketje binnenkrijgen. Expres onzd lamp in de hal aangedaan zodat ze zien dat we thuis zijn. Krijg ik een melding dat hij bij de buren aan het einde van de straat is afgeleverd omdat we niet thuis waren. Echt fucking DHL altijd. Heb ondertussen dit jaar al 4 klachten ingediend. Op naar nummer 5 dan maar.

1 like

Niet echt een irritatie maar moest er wel om lachen. Kreeg zojuist mail van PostNL: we hebben je pakketje bezorgd. Zat 2 dagen geleden al in de brievenbus jongens, lekker op tijd :+1:

Haha ja postnl kan de drukte nu al niet meer aan denk ik. Ik kreeg deze week iedere dag een mailtje dat mijn pakket niet meer in de bus paste en dat ze daarom het bezorgmoment moeten wijzigen. Terwijl ik dat pakket al lang heb opgehaald van het pakketpunt.

1 like

Normaal heb ik eigenlijk nooit problemen met DHL. Laatst dus dat een pakket te groot was voor een locker. Nu heb ik 1 pakketje dat al 12 dagen op dezelfde status staat en 1 pakketje dat teruggaat naar de verzender? Stom zeg.

Mijn pakket van post nl zit in een loophole omdat hij niet in een automaat kan worden gezet omdat het blijkbaar een handtekening nodig heeft.
Al 5 dagen gaat hij van onderweg naar terug naar distributiecentrum en ik krijg ook geen contact
Een ander pakket kan al dagen niet worden geleverd omdat het automaat vol zit. Lekker bezig post nl