Pakketjesirritaties

Pakje uit Engeland keurig invoerrechten vooraf betaald wat al duurder dan ik wou uitviel maar ja, beter dan PostNL die nog altijd zoveel euro aan handelingskosten vraagt. Betaal ik nog een keer extra voor aangetekend omdat PostNL echt er vaak een potje van maakt en zo nu ook weer.

Volgens de T&T was het afgeleverd in mijn brievenbus maar ik was gisteren de hele dag thuis geweest en echt geen bezorg(st)er gezien van PostNL. De klantenservice zegt dat ik gewoon geduld moet hebben en de verzender maar een onderzoek moet opstarten maar vriend, het is aangetekende post? Hoezo kunnen jullie aangebakken pannenkoeken niet zien of er iemand heeft getekend en zo ja, wie?

Ik hoop maar dat het nu maar gewoon met de brievenbuspost meekomt alsnog want het kan gewoon door de brievenbus maar toch zuur want heb echt lang gezocht naar dit specifieke artikel :frowning:

4 likes

Via Vinted een berichtje gekregen dat mijn pakket klaar ligt bij de pakketautomaat hier dichtbij.

Daar aangekomen realiseer ik me dat ik geen mail van DHL heb gehad met de ophaalcode. Kijk ik op de DHL site, ligt het op een andere locatie.

Kan gebeuren als een pakketautomaat vol is, maar Vinted moet zich er dan niet mee bemoeien en de verkeerde locatie benoemen :expressionless:

1 like

Dat was laatst bij radar, dat bij postnl aangetekend 80% vd tijd fout gaat.

1 like

Zalando is echt zo slecht met aangeven wanneer het pakket komt/er is. En vaak ook in zoveel verschillende pakketten. Had 5 items besteld, dat wordt in 3 delen geleverd 🫠

Nu 2/3 ontvangen, zonder dat ik überhaupt wist dat het al onderweg was.

3 likes

Ik heb in de postnl app ingesteld staan dat wanneer ik niet thuis ben mijn pakket naar aan afhaalpunt moet. Nu kwam er een pakketje uit het buitenland. Ik kon niks zelf aanpassen in de app. En nu is het dus bij buren bezorgd die ik niet ken en die 4 etages hoger wonen. En ze doen niet open(ik zie wel licht branden) ben er al meerdere keren op verschillende dagen geweest

Mijn pakketje is zogenaamd afgeleverd maar dat is die helemaal niet. Ben voor de zekerheid bij de buren geweest maar daar is die ook niet. Bloeeedddd irritant

Ja had ik vorige week ook. Welke pakketdienst? Ze leveren het dan uiteindelijk wel af maar je weet dan alleen niet wanneer

2 likes

Heb ik recent ook gehad. Cadeautje besteld voor een vriendin, en ik dacht dat ik op de Nederlandse Lush-site zat maar het bleek de Britse. :smiling_face_with_tear:
Cadeautje was sowieso niet op tijd dus toen ben ik maar naar de Lush-winkel gegaan last minute, en het pakketje is uiteindelijk na ongeveer 5 weken en een omweg via Antwerpen(?) bezorgd.

2 likes

PostNL! Ben nu met ze in contact via de klantenservice, ben benieuwd

Oh had niet PostNL verwacht, hopelijk kunnen ze snel duidelijkheid geven!

Jaa gek he! Blijkbaar is het verkeerd gescand in het depot, en is het dus nog niet afgeleverd. Even afwachten dussss

1 like

Ik had ook zoiets, maar de bezorger mocht mij niet informeren over de status van het pakket (??? Was geen postnl). Toen heeft de verzender dat gedaan en het heeft best een tijd bij de douane gelegen, maar het kwam uiteindelijk wel. Ook uit de UK.

3 likes

Homerr pakketje ineens op een ander pakketpunt afgegeven op 40 minuten lopen van hier. :triumph:

1 like

PostNL levert mijn pakketjes steeds bij een punt op een industrieterrein dat openingstijden van 9-17 heeft :rage: er zit gewoon zo’n pakketautomaat naast mijn huis en meerdere punten in het winkelcentrum 5 min hier vandaan. Snap dit echt niet.

3 likes

Mijn pakket wordt vanavond tussen 22:12 en 23:12 bezorgd :sweat_smile:
Ik vind dat echt een belachelijke tijd.

3 likes

Er staat dat het pakket 12.30 is bezorgd. Heb inderdaad rond die tijd beide postNL bezorgers gezien maar het is inmiddels bijna 14.00 en er is hier geen pakket bezorgd. En op de bevestiging staat ook dat het is afgegeven op mijn eigen adres. Hoop niet dat dit betekent dat ik bij alle buren kan aanbellen :sweat_smile:

Het kan ook zijn dat je het morgen of na het weekend krijgt, niet echt fijn, maar hopelijk gewoon vanmiddag! Zeker even contact opnemen met PostNL!

Ik snap niet dat DHL nog een avonddienst richting mijn huis inplant. Nooit maar dan ook echt nooit komt de bezorger langs op avond, de afspraak wordt altijd verzet na de tijd ā€˜we hebben u gemist / bezorging uitgesteld’. Maar toch krijg je weer berichtjes als ā€˜we komen tussen 18.30 en 21.30’. Nou echt niet want jullie zijn de afgelopen 4 jaar nog nooit 1x die avondagafspraak nagekomen. Plan het dan niet in. Zit ik weer met m’n dooie mus.

2 likes

Heb je in je brievenbus gekeken? Bij mij stond dit er ook, maar er lag een briefje dat t 4 verdiepingen hoger was bezorgd

1 like

DHL besloot mijn pakketje vandaag in de stromende regen te zetten ipv. de aangegeven optie bij de buren pff