Mijn pakketje is zogenaamd afgeleverd maar dat is die helemaal niet. Ben voor de zekerheid bij de buren geweest maar daar is die ook niet. Bloeeedddd irritant
Ja had ik vorige week ook. Welke pakketdienst? Ze leveren het dan uiteindelijk wel af maar je weet dan alleen niet wanneer
Heb ik recent ook gehad. Cadeautje besteld voor een vriendin, en ik dacht dat ik op de Nederlandse Lush-site zat maar het bleek de Britse.
Cadeautje was sowieso niet op tijd dus toen ben ik maar naar de Lush-winkel gegaan last minute, en het pakketje is uiteindelijk na ongeveer 5 weken en een omweg via Antwerpen(?) bezorgd.
PostNL! Ben nu met ze in contact via de klantenservice, ben benieuwd
Oh had niet PostNL verwacht, hopelijk kunnen ze snel duidelijkheid geven!
Jaa gek he! Blijkbaar is het verkeerd gescand in het depot, en is het dus nog niet afgeleverd. Even afwachten dussss
Ik had ook zoiets, maar de bezorger mocht mij niet informeren over de status van het pakket (??? Was geen postnl). Toen heeft de verzender dat gedaan en het heeft best een tijd bij de douane gelegen, maar het kwam uiteindelijk wel. Ook uit de UK.
Homerr pakketje ineens op een ander pakketpunt afgegeven op 40 minuten lopen van hier.
PostNL levert mijn pakketjes steeds bij een punt op een industrieterrein dat openingstijden van 9-17 heeft er zit gewoon zoân pakketautomaat naast mijn huis en meerdere punten in het winkelcentrum 5 min hier vandaan. Snap dit echt niet.
Mijn pakket wordt vanavond tussen 22:12 en 23:12 bezorgd
Ik vind dat echt een belachelijke tijd.
Er staat dat het pakket 12.30 is bezorgd. Heb inderdaad rond die tijd beide postNL bezorgers gezien maar het is inmiddels bijna 14.00 en er is hier geen pakket bezorgd. En op de bevestiging staat ook dat het is afgegeven op mijn eigen adres. Hoop niet dat dit betekent dat ik bij alle buren kan aanbellen
Het kan ook zijn dat je het morgen of na het weekend krijgt, niet echt fijn, maar hopelijk gewoon vanmiddag! Zeker even contact opnemen met PostNL!
Ik snap niet dat DHL nog een avonddienst richting mijn huis inplant. Nooit maar dan ook echt nooit komt de bezorger langs op avond, de afspraak wordt altijd verzet na de tijd âwe hebben u gemist / bezorging uitgesteldâ. Maar toch krijg je weer berichtjes als âwe komen tussen 18.30 en 21.30â. Nou echt niet want jullie zijn de afgelopen 4 jaar nog nooit 1x die avondagafspraak nagekomen. Plan het dan niet in. Zit ik weer met mân dooie mus.
Heb je in je brievenbus gekeken? Bij mij stond dit er ook, maar er lag een briefje dat t 4 verdiepingen hoger was bezorgd
DHL besloot mijn pakketje vandaag in de stromende regen te zetten ipv. de aangegeven optie bij de buren pff
Ja echt zo irritant dit! Er wordt zo vaak bij de buren op de begane grond aangebeld als ze bij ons moeten zijn en ik vind het echt vervelend voor de buren maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik vul het adres gewoon altijd goed in maar bezorgers lijken de toevoeging vaak gewoon te negeren? Terwijl ik in een grote stad woon waar dit heel gebruikelijk is dus snap er ook niks van dat ze nog zo vaak verkeerd aanbellen.
Ik krijg ook zo vaak post en pakketjes voor mijn buren met huisnummertoevoeging. Laatst had ik een âwe hebben u gemistâ kaartje in mijn bus terwijl ik niets had besteld, en het pakket is dus denk ik per ongeluk op het juiste adres bezorgd.
Er ligt blijkbaar sinds vrijdag al een pakketje buiten. Van karton. Met boeken. đ«
Nu moet ik die boeken terugsturen voordat ik nieuwe krijg (terwijl ze helemaal beschadigd zijn, kan ze echt beter weggooien).
Donderdag avond is mân dhl pakketje bij het pakketpunt afgegeven. Daarna is hij opgepikt en ondertussen ligt ie al 72 uur klaar om gesorteerd te worden⊠Net toen ik dacht dat ie kwijt was en ik kon gaan bellen wordt ie eindelijk op het sorteercentrum gescand⊠Het zure is dat ik wat extra betaald heb voor dhl bezorging zodat ik het snel in huis zou hebben
Vandaag vroeg ik me af waar de track en trace link is van wat dingen die ik heb besteld bij Amazon. In mijn mail kon ik die niet vinden. Na inloggen op mân Amazon account blijkt dat het zogenaamd al geleverd is:
Delivered near the front door or porch
Is dit een speurtocht of zo??? Is het nu de bedoeling dat ik mân hele flat doorzoek en de omgeving? Echt achterlijk Morgen maar eens op onderzoek uit⊠pff