Ja, die geven zelf aan dat ze het allemaal niet zo’n probleem vinden gelukkig. Mja ik vind het wel een beetje apart allemaal.
@Mexi aah, zoiets vermoedde ik inderdaad al maar fijn om het zeker te weten dan.
Ja, die geven zelf aan dat ze het allemaal niet zo’n probleem vinden gelukkig. Mja ik vind het wel een beetje apart allemaal.
@Mexi aah, zoiets vermoedde ik inderdaad al maar fijn om het zeker te weten dan.
Nou nu nog gekker. Ik ga een ander pakketje ophalen bij het dhl punt. Zegt de medewerker “tis wel een beetje kapot”. Dus ik kijk. Is die doos gewoon letterlijk opengereten/gesneden en zelfs een doosje van de inhoud is geopend.
Alleen stond het hem blijkbaar deze keer niet aan dus heeft ie het maar gewoon afgegeven.
Echt wat is dit? Ze gaan vanuit het punt wel de bezorger aanspreken en ook dhl zelf gaat dat nog een keer doen maar aangezien mijn andere pakketje ook nog steeds spoorloos is en de bezorger daar ook leugens over op heeft gehangen zonder enige sanctie zal dit ook wel niks uitmaken
Brievenbuspakketten komen doorgaans wel met de normale postbezorger Bij PostNL iig. Ook @Czarcasm
Ah hier niet in ieder geval en waar ik voorheen woonde ook niet. Komt altijd apart iemand op de fiets (postnl)
Ughhh…. Gister was de bezorger bij ons geweest en zag hem op de camera ook echt aanbellen en het pakketje scannen. Maar we waren niet thuis, nou track en tracé staat op afgeleverd maar niet waar. Buren al gevraagd, niemand heeft iets van ons aangenomen. PostNL zelf benaderd, geven ze aan dat het niet bij een pakketpunt ligt en dat ik dus zelf maar contact moet opnemen met de afzender voor oplossing.
Echt wat een onzin, snap sowieso niet waarom de bezorger al scant dat het afgeleverd is terwijl de de deur niet eens open is gedaan.
Zie je ook dat hij het pakket weer meeneemt de auto in?
Evt die beelden meesturen? Hopelijk snel opgelost.
Ik rij mijn straat in zie de bezorger. Denk yes mn pakket komt zo. Mn moeder is thuis en die staat ook gewoon in het zicht. En guess what. Ik heb een bericht met we hebben elkaar gemist.
Van postnl?
Nee dhl. Post nl is echt mn schatje. Zou nooit iets vervelends over hem zeggen post nl en ik zijn 1.
Ja postnl is echt gewoon goed altijd. Dhl heb ik ook vaker gehad dat ze denken doei geen zin om je pakketje te bezorgen terwijl ze dan letterlijk mijn straat door rijden, zo irritant
Hier had postnl een pakket afgeleverd bij een pakketpunt dat alleen op doordeweekse dagen van 11:00 tot 17:00 open is. Gelukkig was ik net op tijd met ophalen, maar je zal maar een 9-17 baan hebben. Snap niet dat zulke punten bestaan.
Misschien een domme pakketjesvraag: Ik heb iets via Marktplaats verkocht met gelijk een DHL verzendlabel. Ik krijg geen label om te printen moet 'm scannen bij het ophaalpunt.
Maar werkt dit ook bij een pakketmuur? Want dan zit er toch helemaal geen identificatie ofzo op. Of print die pakketmuur een label uit?
Nee kan niet, als je hier kijkt kun je zien waar je het kunt afgeven zonder label
Onder services staat dan waar je zonder label kunt afgeven, bij pakketmuren helaas niet
Thanks. Hier in de buurt staan alleen maar pakketmuren dus dat wordt wat verder fietsen.
Stom dat je niet alsnog een printbaar label kan kiezen. Weet dat veel mensen printen onhandig vinden maar voor mij is het dus makkelijker
Gare B post.
Kreeg vorige week een pak tijdschriften verkeerd bezorgd van de straat hier naast , ook zelfde huisnummer. Dus ik zondag braaf bij die mensen in hun brievenbus gedaan. Kreeg ik nu een mail: we hebben je pakketje onder het afdakje gezet (heb dat ingesteld mocht ik niet thuis zijn). Hebben ze t bij die mensen in de straat bezorgd🥲. Tis dat ik het op de foto herken omdat ik er zelf geweest ben, anders had ik nooit kunnen vinden waar ze het pakketje geleverd hadden. En de chatbot is niet echt helpend.
Ergernis 2. Tis te ver lopen om met de kinderwagen te doen want ben nog niet lang gelden bevallen dus moet wachten tot mn vriend thuis is van zn werk🥲.
Ergernis 3: er zaten een aantal kledingstukken in en t was niet mega goedkoop allemaal dus hopelijk wordt het niet gejat want het ligt bij iemand dus in de voortuin.
Pakje uit Engeland keurig invoerrechten vooraf betaald wat al duurder dan ik wou uitviel maar ja, beter dan PostNL die nog altijd zoveel euro aan handelingskosten vraagt. Betaal ik nog een keer extra voor aangetekend omdat PostNL echt er vaak een potje van maakt en zo nu ook weer.
Volgens de T&T was het afgeleverd in mijn brievenbus maar ik was gisteren de hele dag thuis geweest en echt geen bezorg(st)er gezien van PostNL. De klantenservice zegt dat ik gewoon geduld moet hebben en de verzender maar een onderzoek moet opstarten maar vriend, het is aangetekende post? Hoezo kunnen jullie aangebakken pannenkoeken niet zien of er iemand heeft getekend en zo ja, wie?
Ik hoop maar dat het nu maar gewoon met de brievenbuspost meekomt alsnog want het kan gewoon door de brievenbus maar toch zuur want heb echt lang gezocht naar dit specifieke artikel
Via Vinted een berichtje gekregen dat mijn pakket klaar ligt bij de pakketautomaat hier dichtbij.
Daar aangekomen realiseer ik me dat ik geen mail van DHL heb gehad met de ophaalcode. Kijk ik op de DHL site, ligt het op een andere locatie.
Kan gebeuren als een pakketautomaat vol is, maar Vinted moet zich er dan niet mee bemoeien en de verkeerde locatie benoemen
Dat was laatst bij radar, dat bij postnl aangetekend 80% vd tijd fout gaat.
Zalando is echt zo slecht met aangeven wanneer het pakket komt/er is. En vaak ook in zoveel verschillende pakketten. Had 5 items besteld, dat wordt in 3 delen geleverd 🫠
Nu 2/3 ontvangen, zonder dat ik überhaupt wist dat het al onderweg was.
Ik heb in de postnl app ingesteld staan dat wanneer ik niet thuis ben mijn pakket naar aan afhaalpunt moet. Nu kwam er een pakketje uit het buitenland. Ik kon niks zelf aanpassen in de app. En nu is het dus bij buren bezorgd die ik niet ken en die 4 etages hoger wonen. En ze doen niet open(ik zie wel licht branden) ben er al meerdere keren op verschillende dagen geweest