Pakketjesirritaties

Wow dat het er überhaupt nog inzat. Wat bizar

1 like

Ik denk dat dat komt omdat zijn naam erop stond (op het bakje) en het is een naam dat heel weinig voorkomt, dus dan heb je er niks aan.

Oh ja dat kan inderdaad. Dat had ik laatst met gevulde lasdraad. Pakket was natuurlijk zwaar dus vast aantrekkelijk. De doos en de verpakking van het draad was opengemaakt maar daarna toch niet meer zo interessant blijkbaar

2 likes

Nu heeft een cliënt van mijn werk precies hetzelfde. Dhl zegt dat het geleverd is. Maar dat is niet. Is niet eens een bezorger geweest. Woont ook in hetzelfde dorp als ik dus zelfde bezorger.

Ik snap echt niet wat hier voor een bezorger ineens werkt. Er is nooit gedoe geweest tot deze kwam. Bij mij 1 pakket kwijtgemaakt en over gelogen, toen vervolgens twee pakketten die waren opengemaakt en waarbij eentje zelfs de inhoud is opengemaakt en bekeken. Dan nog bij 4 mensen waarvan ik weet dat er klachten zijn, eentje waar ik zelf bij was en dan nu weer deze. En dhl doet gewoon geen ene moer

1 like

Ik heb nu voor de tweede keer dat een PostNL punt het pakketje weigert. Twee keer een ander punt. Wordt dan geen pakketpunt als je het niet wilt aannemen. En het pakketje dat bij mij thuis bezorgd zou zijn is nergens meer opgedoken dus dat is ook niet echt een optie.

Ik had laatst kleding uit Frankrijk en blijkbaar prikt de douane random in pakketten die worden verstuurd? Er zaten allemaal gaten in de doos en de afleverbon, gelukkig hadden ze mijn kleding net gemist

Dit is echt het grootste drama sinds dit jaar (ik werk er), het ene afhaalpunt wilt max 20 pakketjes aannemen de andere wil geen grote pakketten, de volgende neemt geen amazon pakjes aan… om gek van te worden.

1 like

Huh zijn die zo anders dan in vergelijking met andere pakketjes?

Heel mijn brievenbus is uit zijn verband omdat een bezorger er een veel te groot pakketje in heeft gestopt. Moest het met geweld eruit trekken waardoor het deurtje nu een beetje krom is.

1 like

Gister avond werden 2 (kleine) Amazon pakketjes geleverd.
Die man vroeg mag ik het in de lift zetten?
Waarna ik uitlegde dat er helaas geen lift is.
Toen kwam die redelijk zuchtend boven met : eigenlijk mogen we het helemaal niet boven brengen.
Heeft iemand dit wel eens ook gehad met Amazon pakketjes? Heb dit nog nooit gehoord namelijk en het waren echt kleine pakketjes dus niet van formaat dat het ‘logisch’ zou zijn dat ze dat niet naar boven tillen? Ik kreeg het idee dat die gozer gewoon geïrriteerd was dat er geen lift was :joy:

Sommige bedrijven bezorgen maximaal tot een x aantal verdiepingen zonder lift maar dat is meestal iets van verdieping 4 (pin me er niet op vast wat het exacte getal is).

1 like

Ugh ben gewoon steeds zo teleurgesteld door klantenservice. Voor het eerst iets laten bezorgen in een budbee locker en ik dacht toen ik ervoor stond: wauw wat handig! Dus ik pincode intypen, deurtje gaat open: geen pakket?! Ik budbee bellen, aardige gast, gingen kijken naar oplossing zoals thuis bezorging. Pakket bleek nml te groot voor de locker. Nou prima. Ik zou wat terug horen. Inmiddels 6 dagen verder : NIKS gehoord. Webshop heeft al melding gemaakt. Ik net weer budbee bellen, sta halfuur op plek 1 te wachten, zie ik op de site dat ze pas om 09 openen??? Waarom kan je dan al vanaf 08 in de wachtrij staan. De fuck. Dus net weer een bericht naar ze gestuurd want moet straks gewoon werken. Vraag me zo af wat er bij klanten service gebeurd soms.

1 like

Waarschijnlijk anti amazon ofzo?:joy:

Post NL zou gisteren een pakket bezorgen. Ik was gisteren niet thuis, dus ik has het bezorgmoment verplaatst naar vandaag. Heb ik net bericht gekregen dat ze het bezorgmoment hebben moeten wijzigen omdat het pakket niet meer in de bus pastte…Maar het is precies het tijdsblok dat ik morgen in een meeting zit die ik moet leiden en de deur echt niet open kan doen. En ik kan het bezorgmoment nu niet meer wijzigen. Zo irritant.

Jezus die dhl komt ook letterlijk nooit binnen het tijdvak bezorgen

1 like

Dat bericht kreeg ik vandaag ook, maar ze hebben hem toch vandaag bezorgd!

2 likes

)
Iemand dit wel eens gehad. Heb het gewoon naar een pakketautomaat laten sturen maar de geadresseerde is onjuist? Is de automaat dan vol ofzo?

1 like

Zou kunnen, chauffeur heeft waarschijnlijk verkeerd gescand want als dat ding vol is moet het naar een ander afhaalpunt

Weet niet of het om een afhaalpunt gaat maar anders staat je adres nog op dit screenshot

3 likes

Kun je een briefje op je deur hangen dat hij het voor de deur mag zetten, of is het dan zo verdwenen in jouw buurt? Ik schrijf ook wel eens op of ze het in de tuin willen leggen en dan laat ik de poort los.

2 likes