M’n pakketje zou bezorgd zijn op nummer 1 in m’n straat, maar die hebben niks aangenomen. Nu bel ik sinds zaterdag iedere dag aan bij 1A op verschillende tijdstippen (ik bedoel, lijkt me niet zo heel gek gedacht dat het mogelijk daar ligt), maar doet nooit iemand open. Irritanttttt
Briefje in de bus doen?
Ja ik doe dat ook wel eens, maar het ging nu om een vrij groot en breekbaar pakket. Maar gelukkig is het pakket aan het eind van de middag alsnog bezorgd.
Jaaa ga ik maar doen denk ik!
Gisteren zouden we een pakketje binnenkrijgen. Expres onzd lamp in de hal aangedaan zodat ze zien dat we thuis zijn. Krijg ik een melding dat hij bij de buren aan het einde van de straat is afgeleverd omdat we niet thuis waren. Echt fucking DHL altijd. Heb ondertussen dit jaar al 4 klachten ingediend. Op naar nummer 5 dan maar.
Niet echt een irritatie maar moest er wel om lachen. Kreeg zojuist mail van PostNL: we hebben je pakketje bezorgd. Zat 2 dagen geleden al in de brievenbus jongens, lekker op tijd
Haha ja postnl kan de drukte nu al niet meer aan denk ik. Ik kreeg deze week iedere dag een mailtje dat mijn pakket niet meer in de bus paste en dat ze daarom het bezorgmoment moeten wijzigen. Terwijl ik dat pakket al lang heb opgehaald van het pakketpunt.
Normaal heb ik eigenlijk nooit problemen met DHL. Laatst dus dat een pakket te groot was voor een locker. Nu heb ik 1 pakketje dat al 12 dagen op dezelfde status staat en 1 pakketje dat teruggaat naar de verzender? Stom zeg.
Mijn pakket van post nl zit in een loophole omdat hij niet in een automaat kan worden gezet omdat het blijkbaar een handtekening nodig heeft.
Al 5 dagen gaat hij van onderweg naar terug naar distributiecentrum en ik krijg ook geen contact
Een ander pakket kan al dagen niet worden geleverd omdat het automaat vol zit. Lekker bezig post nl
Vraagje: heeft iemand weleens een aangetekende brief niet ontvangen en dan een tijdje later een brief gekregen van PostNL waarin werd gevraagd ‘heb je je brief ontvangen?’ En dat je dat dan in moest vullen en met een handtekening terug moest sturen? Zo ja, kwam het daarna goed? Ik heb iets heel kostbaars verzonden en dat is kwijtgeraakt en toen ontving de ontvanger zo’n mailtje.
Wat te doen? Mijn moeder heeft een paar maanden geleden een bestelling geplaatst bij Refurbished.nl omdat ik daar vorig jaar ook een telefoon heb besteld, helemaal prima, geen problemen, er waren hier destijds meer forummers die daar iets besteld hadden en een goede ervaring hadden. Maar nu is het echt een klote bedrijf.
Eerst leveren ze al niks en sturen ze nooit updates over de levering behalve dat het wat langer duurt door vertraging. Vervolgens duurt het zo lang dat we heel de bestelling annuleren en daar geven ze ook een akkoord op.
Het probleem is alleen dat de gepauzeerde factuur in Klarna weer heropend is en niet meer gestopt kan worden, Refurbished zegt de factuur bij Klarna te gaan annuleren maar Klarna ontkent iets van hun te hebben gehoord en mijn moeder krijgt nu aanmaningen.
De bevestiging van annulering naar Klarna sturen en verder niet teveel energie in steken. Gewoon stoïcijns die annulering terug blijven sturen op elke brief of mail die je krijgt.
Wij hebben een vaste bezorger van Postnl. En een paar maanden geleden toen mijn zwangerschapsverlof begon bestelde ik best wel veel en ik was ook bijna altijd thuis om het aan te nemen. Maar nu belt hij dus ook bij ons aan als wij niks besteld hebben omdat hij weet dat ik veel thuis ben…
Maar nu gaat hier de bel dus terwijl de baby slaapt en het is niet eens voor ons. En hij zet ook altijd de pakketten voor de deur als je niet thuis. Daarom belt hij niet bij de desbetreffende mensen aan want hij laat het toch wel achter
Dus hij zet pakketten voor de buren bij jullie deur? Daar zou ik een klacht over indienen, het is jullie verantwoordelijkheid niet dat ze bezorgd worden natuurlijk.
Nee dat niet! Ik woon in een appartementencomplex met een galerij. Dus hij belt bij mij aan zodat ik de algemene toegangsdeur opendoe en eenmaal binnen kan hij langs elke deur lopen en zet hij wel de pakketjes voor de goede deur.
Maar ik vind het wel vervelend dat hij nu bij mij aanbelt terwijl ik niks heb besteld en ook dat hij pakketjes voor de deur zet als je niet thuis bent.
Oh dat is knap irritant! Kun je zien wie er aanbelt? Of heb je dan zo’n jandoedel die het blijft proberen (zodat de baby gegarandeerd wakker is) als je na 1x niet open doet? Ik kan me je ergernis voorstellen, en wat doe je eraan…
Ik kan helaas geen e-mail adres van Klarna vinden om de bevestigingen naar door te sturen.
We krijgen gelukkig nog wel elke keer reacties van Refurbished met “we zetten het met spoed door naar X of Y” Eerst zien dan geloven
Hier kun je alsnog een klacht over indienen hoor, dat je dit niet fijn vind!
DHL express is mijn pakket naar de UK kwijtgeraakt. Was een retour, waarde boven 300 euro.
Blijkbaar heeft DHL per ongeluk een extra label op de doos geplakt met een adres in Frankrijk. Nu gaan ze proberen het pakket terug te halen.
Winkel van retour zegt eigen verantwoordelijkheid you still need to pay en DHL vergoedt maar een paar euro per kilo.
Janken.
Ja echt stom he! Ik wist dit dus eerst nooit. Recent achtergekomen dat retours je eigen verantwoordelijkheid zijn dus sindsdien verstuur ik dure retourpakketjes altijd verzekerd.