Haha wij hebben ook zo’n pakketpunt; de vrouw scant ze zelf nog wel. Maar roept vanachter een glazen plaat; gooi daar maar in de hoek neer. En aan de rechterkant van de uitgang ligt een enorme bult uitgaande dhl pakketjes voor de grijp. En aan de linkerkant liggen alle binnengekomen stukken. Daar mag je je pakket dan zelf uitzoeken. Maar goed tot nu toe gaat het steeds goed. Maar zodra je een pakketje aflevert zijn zij verantwoordelijk hoor
Je hebt hier een winkel waarbij de slagersafdeling ook dient als pakketpunt.
En elders een winkel met normale openingstijden maar voor pakketten gelden andere tijdstippen. Dat kan je alleen weten als je er eerder bent geweest. Vet handig. Alleen op vrije dagen kan je daar dus je pakket kwijt.
En de ‘gooi het hier maar neer hoor’-punten. Waar de pakketjes van gisteren nog niet eens gescand waren en ze het liefst willen zeggen dat jouw pakket er nog niet is. Nu wil het zijn zo dat ik kan lezen.
Dat vroeg ik me ook af! Misschien eens contact opnemen met dhl inderdaad, lijkt me niet de bedoeling zo.
En waarschijnlijk zijn zij inderdaad gewoon verantwoordelijk @Zonnestraaltje en @Snork, maar vind het toch niet zo prettig om m’n pakketje daar zo achter te laten. Dan ga ik wel een stukje verder naar een “normaal” dhl punt
Zou er inderdaad niks afgeven. Als consument blijf je helaas wel aansprakelijk tegenover de webshop als er iets misgaat met het retourneren (los van het verzekerde bedrag door DHL/PostNL) dus je vergroot het risico wel enorm bij dit soort pakketpunten.
Maar je hebt toch bewijs dat je het hebt ingeleverd? Volgens mij ligt de verantwoordelijkheid dan niet meer bij de consument
Heeft mijn voorkeur ook niet! Maar goed het andere dhl punt weet niet hoe ze qr-codes moeten scannen. Armoe.
Nee dat is dus (gek genoeg) niet zo bij retourzending.
Ik heb bij XENOS een wandrek besteld. In de kleur BRUIN. Hij bestaat ook in het zwart.
Eerste keer werd er een zwarte bezorgd. Nou ja - kan gebeuren. Kreeg een gratis retour formulier en stuurde dat ding terug en bestelde er nog een.
Die kwam bij de buren te liggen, want ondanks dat we thuis waren belde de bezorger niet aan .
Buren waren een weekend weg, vandaag “eindelijk” (zo voelde het voor mij haha), m’n man dat pakje opgehaald.
WEER ZWART?!
Hoe moeilijk kan het zijn, het staat er loei groot op (ZWART) en het is een ander artikel nummer
Vraag me af of dat inpakken niet gewoon geautomatiseerd is. Heb dat bij Xenos ook gehad dat ik 2x het verkeerde (zelfde) product kreeg. De 3e keer heb ik gevraagd of ze het handmatig konden inpakken en toen kreeg ik wel het juiste artikel
Ik heb het nog een poging gegeven, fingers crossed dat de goede binnenkomt zo
Ik had dit laatst ook. Item zou zwart zijn, ik kreeg rood binnen. Ander model ook. Eerste keer stond het op de sticker met barcode wel goed. Ik heb toen bij de sticker ook ‘zwart’ doorgekrast. Tweede keer zelfde verhaal. Heb toen even gemaild en bleek verkeerd in het schap te liggen. Derde keer kreeg ik wel het goede item.
Misschien meer webshop irritatie maar de retourtermijn van NAKD is opeens maar 15 dagen?! En ik wilde dus binnen 14dagen na ontvangst mn pakket aanmelden voor retour en toen kon het al niet meer. Heel gezeik met support gehad, had geen retourlabel enzo maar ik mag nu zonder aanmelding van retour toch het pakket terugsturen
Jammere is OOK nog dat je per retour 5 euro betaald PLUS 1 euro per item dat je terugstuurt. Er zat gewoon een broek in waarvan de knopen niet op gelijke hoogte zaten met de gaten + waar het label al van af was gescheurd. En dat kan ik niet aanmelden als foutief product nu. Vreselijke winkel, nooit bestellen. Vorige keer was m’n pakket ook kwijt geraakt. Ik hoop maar dat ik het geld terug krijg
Kun je niet gewoon een briefje erbij doen met de mededeling dat artikelnummer … defect is
Huh maar is dat een NL bedrijf want anders mag die retour termijn helemaal niet
Nee geloof het niet. Dacht ook dat het niet mocht maar zal wel alleen in Nederland zo zijn.
Nou ik weet niet wat er mis gaat maar dit is nu al de derde dag op rij dat mijn pakketje niet geleverd wordt.
Ik krijg telkens overdag een melding dat de postnl bezorger onderweg is, incl tijd. Dan komt uiteindelijk 's avonds het busje in mijn straat. Worden er wel pakketjes bij anderen bezorgd en staat de bezorger tot 2x toe meer dan 5 minuten op allebei de hoeken van de straat achterin zijn bus pakketjes te sorteren ofzo(?) En vervolgens rijdt ie weg en is ie spoorloos inclusief mijn pakket want dan krijg ik dus even later een mail met “sorry we hebben het niet gehaald een nieuw tijdstip volgt later” om dan vervolgens de dag erna weer hetzelfde riedeltje te volgen
Kan je t niet aan de bezorger vragen als je hem ziet?
Ja als ik hem morgen zie dan ga ik dat doen. Hij spreekt alleen geen nederlands/engels, behalve de standaard zinnetjes, dus dat wordt wellicht nog een opgave
Positieve instelling
Mijn pakket waar ik invoerrechten heb betaald is terug gestuurd naar de afzender. Gelijk de afzender gemaild en nu krijg ik een automatische mail dat ze binnen 5-10 werkdagen reageren
Ik wil mijn planner