Waarom denken postbezorgers dat het ok is om een pakje gewoon voor de deur te leggen als je niet thuis bent?
PostNL zou komen en je ziet tegenwoordig vrij goed wanneer ze precies komen, dus ik probeer daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.
Kom ik toevallig net thuis aan zie ik de bezorger in trappenhuis die veel vroeger was dan de app aangaf en hij zegt doodleuk: ja ik heb je pakje voor je deur gelegd
Nu heb ik geluk dat ik precies thuis kwam, maar voor het zelfde geld kom ik voorlopig nog niet thuis en ligt dalijk heel lang mijn pakje gewoon voor het oprapen voor de deur.
Heb m ook vriendelijk gevraagd de volgende keer als ik niet thuis ben het dan in ieder geval even bij een buur te proberen af te leveren.
Snap echt dat ze het druk hebben maar ze denken gewoon echt niet meer na tegenwoordig lijkt het wel.
Heb ook al meermaals gehad dat ik zogenaamd niet thuis ben en dan gaat het pakje naar een PostNL punt.
Vorig weekend dezelfde gast kwam ineens toch later aan met het pakket en toen begon ik erover zegt die een lulverhaal over ja ik vond m ineens nog achter in mijn bus. Terwijl die dus gescand is op je bent niet thuis. Dus hij moet het in handen gehad hebben.
Maar ze moeten hier naar verdieping 3 zonder lift dus daar hebben ze dan lijkt het wel gewoon geen zin in.