Zo shiiiit! Kon maar tot 100 eur verzekeren en had het daarom gelaten. Nu toch spijt… Hopelijk komt het pakketje nog terug maar ben bang van niet
DHL: je pakketje past door de brievenbus.
Ook DHL: nee past toch niet, succes bij je ophaalpunt morgen!
Dinsdag bestelling geplaatst en gekozen voor bezorging op donderdag ipv woensdag, want woensdag was ik niet thuis. Denkt PostNL ‘we bezorgen het lekker toch op woensdag’ dus nu kan ik alsnog naar een pakketpunt om het op te halen
Dat gaat hier altijd net zo! Om mezelf de ergernis te besparen bestel ik het inmiddels een dag later 🫣
Eerst 2 weken gezeur met tientallen mails over een verloren bestelling die niet in de locker pastte. Volledig terug gestuurd maar nu is alles uitverkocht -_- en nu een heel groot pakket waar ik al maanden naar uitkijk besteld maar UPS is ZO SLECHT. In de zomer ook al veel gezeur gehad en uiteindelijk toen naar ups punt zelf gereden met een deel auto om het op te halen.
Had ze gebeld want pakket ligt op 5km van m’n huis en elke dag staat er eerst ‘ Word vandaag bezorgd’ en daarna verdwijnt dat weer. Ze willen niet zeggen wat er aan de hand is daar maar ik ga sowieso mijn pakket dit weekend niet meer krijgen. Zo slecht geregeld en slechte service echt absurd.
Oke punt 1: ik snap dat postnl het mega druk heeft dus dit is mijn disclaimer
Het echte punt: ik heb een pakket vorige week opgehaald, maar moest retour. Teruggebracht en retourbewijs gekregen, maaar: nu staat in mijn app dat ik het weer tot 2 december op kan halen bij hetzelfde afhaalpunt. Moet ik er iets mee? Even gaan zeggen dat ie retour moet of denken jullie dat het een fout in de app is?
(Streepjescode vanuit post nl app gescand waar bij staat dat het een retourcode is)
Weet iemand wanneer dpd een verwachte bezorgdag aangeeft? Ik wacht nu een week op mn pakketje en ik zie alleen maar die irritante bolletjes verder lopen maar nog steeds geen verwacht bezorgmoment. Volgens amazon zou het tm morgen bezorgd kunnen worden, dus heb maar een thuiswerkdag ingeslast, maar als t niet komt ga ik liever naar kantoor. Maar kan dus niet ontdekken of het komt of niet.
Volgens mij op de dag van bezorging. Zo handig…
Ik heb een pakketje naar zo’n automaat laten sturen maar die zat vol. Toen zou het naar een pakketpunt 5 km hier vandaan gaan, irritant maar goed, dan zou ik het in ieder geval hebben. Daar hebben ze het helaas geweigerd zonder reden en nu gaat het naar het FACTUURADRES. Maar daar stond nog een heeeel oud adres, totaal niet op gelet en daar woon ik al een aantal jaar niet meer dus grote kans dat ze het ook daar gaan weigeren wat een ellende allemaal
Dan staat je oude barcode waarschijnlijk nog op het pakket
Ben vandaag langsgeweest en de vrouw van de balie dacht dat ook. Opnieuw aan mij uitgereikt en opnieuw retour genomen, alle stickers eraf en nu staat ie op ‘zojuist afgehaald’ in de app 🫨 geen idee wat ik nu moet doen maar ik wacht denk ik maar even.
Heb gisterenavond een pakketje naar het postnl punt laten sturen (die vandaag zou aankomen). Krijg ik net een update dat ze vanavond voor de deur staan en kan ik het niet meer aanpassen
Mijn pakket van gymshark dat ik 16 november heb besteld, is blijkbaar terug gestuurd zonder een melding. En nu moet ik contact opnemen met de klantenservice die er minstens 4 dagen over doen om te antwoorden. Ik wil m’n sportlegging en shirt
Bij mij ging het vorig jaar ook mis, mijn bestelling leek kwijt, maar klantenservice deed helemaal niet moeilijk! Mn bestelling werd alsnog bezorgd toen ik mn geld al terug had…
Derde keer achter elkaar dat dhl vertraging heeft omdat het pakketje in de verkeerde regio is aangekomen… eh…
Ik woon nog niet zo lang in mijn huidige wijk en ging gisteren voor het eerst naar het dhl punt in de buurt om een pakketje te versturen. Het pakketpunt zit in een uitgestorven kledingzaak, daar staat een tafel met een scan apparaat waar je je pakketje en label zelf kunt scannen en dan kun je het pakketje op de tafel achterlaten. Maar als je een pakket daar laat bezorgen komt hij ook op die tafel te liggen en mag je hem zelf pakken en meenemen. Heel die tafel ligt dus vol met pakketjes die daar (zo goed als) onbeheerd liggen. Hangen ook wat a4tjes met dat de winkel niet verantwoordelijk is voor wat er met de pakketjes gebeurt. Ik heb het echt nog nooit op deze manier gezien en vond het zo raar! Weet in ieder geval dat ik daar in de toekomst niets ga laten bezorgen.
Ik vraag me af of dat wel toegestaan is? Een DHL-punt is toch gewoon wél verantwoordelijk voor het juist afhandelen van pakketjes? Als het door hun toedoen mis gaat is het toch niet de schuld van de klant? Ik zou een klacht indienen bij DHL.
Haha leuk bedacht maar zeggen dat je niet verantwoordelijk bent betekent niet dat dat ook echt zo is
Haha wij hebben ook zo’n pakketpunt; de vrouw scant ze zelf nog wel. Maar roept vanachter een glazen plaat; gooi daar maar in de hoek neer. En aan de rechterkant van de uitgang ligt een enorme bult uitgaande dhl pakketjes voor de grijp. En aan de linkerkant liggen alle binnengekomen stukken. Daar mag je je pakket dan zelf uitzoeken. Maar goed tot nu toe gaat het steeds goed. Maar zodra je een pakketje aflevert zijn zij verantwoordelijk hoor