PostNL probeert mijn pakket naar een postNL punt te sturen dat 2 weken gesloten is En nu wordt het steeds met 1 dag uitgesteld terwijl ik dus al weet dat dit 2 weken lang niet gaat lukken en ik kan nergens iets aanpassen.
Ik had iets via Vinted besteld en een DHL pakketautomaat geselecteerd als afleverpunt. Kreeg vandaag een melding van de Vinted app en de DHL app dat het klaar lag om afgehaald te worden, dus ik rijd naar dat punt. Moet ik een aflevercode invoeren, maar kon alleen maar cijfers invoeren en mijn code had 2 letters. Kijk ik daarna in de DHL app, staat er een compleet andere pakketautomaat (wel in mijn stad gelukkig) waar hij afgeleverd is, die alleen doordeweeks open is. En in de Vinted app staat wel dat hij in de automaat ligt die ik zelf geselecteerd had, echt heel onhandig. Nu kan ik het dus pas woensdag ophalen omdat eerst Kerst er nog tussen zit.
Een automaat kun je toch altijd bij? Of staat deze in een winkel ofzo, dat is dan ook niet handig
Ja geen idee, er staat dat het een pakketautomaat is, maar het is bij een DHL sorteercentrum, op een industrieterrein. Dus heb het idee dat hij op het terrein van DHL daar staat, achter een hek ofzo. Openingstijden zijn ook van 6 uur 's ochtends tot half 7 's avonds, dus geen typische winkel openingstijden.
Nee inderdaad. Wel gek hoor, ik hoop dat je het niet speciaal voor kerst had besteld
Blijkbaar werkt er bij douglas in het magazijn iemand die graag testers meeneemt ofzo want dit is al de tweede keer dat ik lege kartonnetjes ontvang bij mijn bestelling
Geen track-en trace gekregen, alleen een mail van Mango âje bestelling is bezorgdâ. Ik was op werk en het regende de hele dagâŠ.
Dit heb je wel ergens gemeld hoop ik?
Ga ik wel nog doen.
Kan het niet een foutje zijn? Zou alsnog even naar het pakketpunt gaan.
Ik heb 2 pakketten via postnl die gisteren geleverd zouden worden. Mijn man was gewoon thuis en ik zag in de mail dat het afgeleverd is. Zegt mijn man dat er helemaal niemand is geweestâŠ. Ons adres staat gewoon in de t&t en geen kaartje in de bus. Ik hoop dat het bij een van de buren ligt, maar ik woon in een complex met 60 woningen dus geen idee waar te beginnen. Zoo irritant!! Sowieso dat je niet aanbelt bij ons terwijl we thuis zijn, maar vul minstens het goede adres inđĄ
Het waren ook spullen om dit weekend mee te klussen en dat lukt nu ook niet. Zo irritant!
Ik heb op een pakketpunt gewerkt en we hebben daar wel eens het verkeerde pakket meegegeven (dezelfde achternaam bijvoorbeeld). Dat werd eigenlijk altijd direct teruggebracht, maar staat dan al op afgegeven en dat kan je niet meer aanpassen. Hopelijk ligt je pakketje gewoon op je te wachten
Er zouden twee pakketjes komen. Mijn nieuwe dekbed overtrek en mijn verwarmde deken.
Mijn dekbed overtrek is net bezorgd (gelukkig want was duur ding). Maar de postbode kon mijn andere pakketje niet vinden. In verheugde me zo op de warme deken.
Hij is wel gesorteerd want dat zie ik. En hij zou in de bus moeten liggen want de bezorgtijd staat erbij.
Als hij hem vind kwam die hem nog brengen (wat ik me afvraag want ben niet zo fan van deze bezorger).
Hopelijk komt hij nog want ik heb het koud.
Gatver dit had ik ook van de week. âJe pakket is afgeleverd bij de burenâ maar niemand in mijn rijtje huizen had het. Komt er na drie dagen een mevrouw van twee straten verderop heel salty aan de deur dat ik het pakket niet ben komen afhalen bij haar. Ja sorry?!
Het is hier nu 4 dagen later en niemand heeft iets gebracht, dus geen idee of het uberhaupt bij de buren ligt.
En het enige wat bol.com zegt is âwacht nog een dag misschien komt het morgenâ, fuck off!
Ze mogen pas na 5 werkdagen een onderzoek opstarten. Ik heb bij een webshop gewerkt en moest voor beide vervoerders die onderzoeken aanmaken.
Neemt niet weg dat het alsnog kut is en ik zelf ook wel eens de klant ben geweest bij wie een pakket vermist was (of gestolen want in de gemeenschappelijke hal getyft).
Iemand ervaring met Body Supplies? Had op 11/12een order geplaatst en dat was zoân gedoe met pakket dat meermaals niet afgeleverd kon worden. Met de drukte van de feestdagen snap ik dat wel dus ik zat er niet zo achter aan, maar ondertussen op 3/01 een mail gekregen van BS dat het pakket teruggestuurd werd naar hen omdat het adres fout was (is niet zo, heb ik ook nogmaals met hen bevestigd). Ik heb dan maar gewoon gevraagd of ik mijn order kon annuleren en geld kon terug krijgen want had inmiddels al lang elders gekocht wat ik nodig heb. Maar nu krijg ik geen reactie meer sinds 3/01, ook niet op nog een tweede mail die ik stuurde. Wordt het tijd om lawaai te maken op social media?
Ik had een week geleden iets besteld en daarna niks meer gehoord, geen email dat het onderweg is ofzo. Dus gisteren ging ik de status online checken en daar stond wel een tracking nummer. Maar toen ik daar op klikte kreeg ik een error pagina.
Nu ben ik net wakker en checkte ik mijn emails heb ik opeens een email van gisteravond het pakketje bezorgd is om 22:20 ??
Er is niks bezorgd en er staat niks voor de deur. Snap er niks van. Het item is uitverkocht dus hoop dat het pakketje nog boven water komt.
Customer service gaf me een tracking nummer die wel werkte. Maar daar kon ik dus zien dat het bij een ander huis is bezorgd, de foto was niet van mijn voordeur
Ga zo wel een rondje lopen maar ik herken het huis niet dus denk niet dat ik mijn pakketje nog krijg.
Ik had een retourlabel aangemaakt bij zara voor een paar items maar bedenk me nu dat ik er ook artikelen bij heb gedaan die ik niet had geselecteerd bij dat retourlabel⊠zou dat toch goed gaan?
Eerst nog een heel boze mail met dreigementen dat je op social media gaat klagen o.i.d. dan reageren ze misschien wel.