Pakketjesirritaties

Heb je die jas nou toch niet gekocht dan? :joy:

2 likes

Ik ben dus teruggegaan en toen hield de verkoper mij tegen. Die zei neeeee krijg je last van, dat is vervelend met wandelen, dus toen durfde ik ā€˜m niet meer te kopen. Dus toen heb ik hem een dag later online besteld besteld en voor de zekerheid ook de vrouwenversie. :joy::joy:

1 like

Hahaha oke ik dacht al!

2 likes

Ik heb dit weleens gehad en ik toen heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice maar ik kwam er niet doorheen. Er werd wel een ā€œcaseā€ geopend in mijn account. De volgende dag kreeg ik melding in de PostNL app dat het pakket opnieuw gesorteerd was en ergens anders bezorgd zou worden, en dat is ook gebeurd (na een paar dagen bij een pakketpunt in dezelfde stad).

Ah oke, dat staat er bij mij nu inderdaad ook! Ik hoop zo dat het uiterlijk morgen komt haha. Thanks!

1 like

Pff na lang twijfelen een best wel dure broek besteld. Het verzenden duurde al lang, kreeg ik vanmiddag bericht van dhl dat het in de brievenbus bezorgd is. Dus ik kijken, ligt er niks :sob:

1 like

Ik had bij Zara besteld, maar het kwam op een dag dat ik niet thuis was. Meestal neemt mijn buurvrouw pakketjes aan dus daar aangeklopt. Ze gaf aan dat ze ze had gezien vanmiddag met mijn pakketten maar ze hadden gezegd dat ze het niet bij de buren mochten afleveren. Eerder nooit gehad bij Zara trouwens. Nu zou het vandaag weer bezorgd worden, weer op een moment dat ik niet thuis was. Ligt er een briefje in de bus dat het bij de buren op nummer 19 ligt. Dus ik weer naar de buren, maar ze hebben niks. Heeft iemand wel eens zoiets gehad? Ben bang dat ik kan fluiten naar m’n pakketten. Zara kan ik nu ook niet bereiken, morgen maar eens bellen.

1 like

Hier kan Zara zelf toch niets aan doen, dan moet je bij Post NL of DHL zijn…

Dhl geeft dan aan dat alleen de opdrachtgever een onderzoek kan instellen, dus Zara in dit geval.

1 like

Ik zou nog even afwachten, wat staat er in de DHL app?

2 likes

Dat het bezorgd is bij de buren. Had ook een briefje in de bus dat het op nr. 19 lag.

1 like

UPS heeft de code voor de pakket kluis naar een verkeerd mailadres gestuurd (geen idee hoe dat kan want de tracking mails heb ik wel gewoon ontvangen) en nu ben ik al bijna een hele week bezig een nieuwe code te regelen en het lukt gewoon niet? Hoe moeilijk is dit :angry: kan ook niet via de SMS blijkbaar en de eigenaar van die pakketkluis communiceert alleen met UPS, wat een gezeik zeg

2 likes

Mijn pakket zou over een kwartier bezorgd worden en ineens: bezorging niet gelukt en het wordt morgen :smiling_face_with_tear:

1 like

Nou dat weten ze dan ook vroeg!

Echt he en waarom mij steeds updates geven hoelaat het komt. Maar goed, ik zie net dat het is afgeleverd bij een postnlpunt :grin:

Oh kijk dat scheelt een hoop wachten

Afgelopen dinsdag zouden m’n laarzen bezorgd worden, maar ineens stond er in de DHL app dat het adres foutief was en deze handmatig gecheckt moest worden en de levering daarom langer duurde. Woon in een nieuwbouwwijk en op een of andere manier staat onze postcode verkeerd in alle systemen. Nu zouden ze eindelijk vandaag komen, staat er dat ie weer met 2 dagen vertraagd is :confounded::confounded::confounded::confounded:

1 like

Aaaargh, had wat dingen bij de Ikea besteld, zou in PostNL-kluis bezorgd zijn vrijdagmiddag. Ik zaterdagochtend vroeg er heen: scherm kluis reageert niet. :slightly_smiling_face: Via PostNL-chat gemeld: konden ze op afstand niets mee, ā€œmaar het werd opgepaktā€. Oplossing: kom later terug. :slightly_smiling_face: Zaterdag einde middag: werkte nog niet. Zondagochtend: werkte nog niet. :slightly_smiling_face:

Vanochtend een mail: het is niet binnen drie dagen opgehaald, de pakketten gaan naar een PostNL-punt. :slightly_smiling_face: En dan niet het punt in de Gamma naast de kluis, met een grote parkeerplaats voor de deur, nee, naar een punt in een Hema midden in het winkelcentrum, waar je uiteraard niet de auto dichtbij kan parkeren. :slightly_smiling_face: Kan ik met een zwaar Ikea-pakket door het winkelcentrum gaan slepen, haha great.

1 like

Ik heb nu met twee pakketten van DPD gezeik en een daarvan is mijn Sandro pakket. :sob:
Zou zogenaamd afgeleverd zijn op nummer 50, mind you er zijn drie complexen in de straat die als huisnummer 50 hebben. Mijn huisnummer toevoeging is niet overgenomen door DPD terwijl het bij Chronopost wel correct staat.

Mijn bestelling zou uit drie pakketten bestaan, ik krijg er 1 dus ik zeg tegen de bezorger er zijn er nog twee toch? Zegt ie ja en rijdt weg in z’n bus. Zo geen zin om dit te moeten regelen.

1 like