Ik heb dat weleens gehad en bij mij is het goed gegaan!
Ik wilde dhl bellen maar voor je een mens aan de lijn krijgt moet je eerst je postcode inspreken. Maar die robot verstaat mij niet
Mini ergenis maar ik heb een paar dagen geleden een pakketje aangenomen voor mensen in de straat en het staat er nog. Op zich niet erg maar ik heb altijd een dag in het weekend dat ik graag wil leven als een Goblin die zn hol niet uit komt, ongekamd haar, beetje stinky etc en vandaag is de dagš maar nu ben ik steeds bang dat ze precies vandaag dat pakketje komen ophalen. Zou alsnog open doen maar ik zie er echt verwilderd uit en ken die mensen niet dus hoop dat ze morgen pas komen.
Oh ik zou lekker gordijnen dichtdoen, deurbel uit en vegeteren. Ze wachten dan nog maar een dagje
Zou mss op een gegeven moment zelf langsgaan. Ik heb echt vaker gehad dat ze of geen briefje achter hebben gelaten of eentje zonder/ met het verkeerde huisnummer.
Doe ik meestal na een paar dagen ook wel idd.
Ik had iets besteld dat volgens de site 1 a 2 werkdagen levertijd zou hebben. Inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Meerdere keren de webshop gemaild, geen reactie, maar wel in de tussentijd al 4 reclamemails gehad. Vervolgens via instagram een dm gestuurd, ook geen reactie maar ze posten wel constant nieuwe reels en als ik onder een gewone post reageer wordt het gewoon direct verwijderd zonder enige reactie.
Pas nadat ik een slechte review bij trustpilot had achtergelaten werd er daar wel door het bedrijf gereageerd met dat het pakket diezelfde dag zou worden verzonden. Maar dat was blijkbaar ook gelogen want inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en is er nog steeds geen spoor van mijn bestelling en reageren ze wederom nergens op.
Het is ook gewoon een groot bedrijf waar ik eerder zonder problemen heb besteld dus snap er niks van wat daar plots aan de hand is
Er is een pakketje verdwenen dat door DHL bezorgd zou zijn. Ik had niks ontvangen dus de webshop zou een onderzoek starten. Nu stond er net een hele boze bezorger voor de deur. Hij had het pakketje voor de deur gezet omdat er niemand thuis was (onzin want mijn vriend was gewoon thuis). Dus of iemand heeft dat pakketje meegenomen of hij heeft het er nooit neergezet. Hij was best wel dreigend dat ik lieg en dat hij nu een boete krijgt. Vind ik vervelend voor hem maar ik heb gewoon echt geen pakketje ontvangen.
Ohja hij schreeuwde ook nog dat ik gewoon een pakketpunt moet kiezen als ik niet thuis ben. Er was gewoon iemand thuis en daarnaast heeft DHL er 9/10 keer schijt aan als je het wijzigt naar pakketpunt en komen ze alsnog naar je huis.
Hier zou ik echt melding van maken bij DHL. Echt niet normaal dat iemand verhaal komt halen terwijl hij zelf iets fout heeft gedaan. En ook nog op zoān intimiderende manier.
Dat hij een boete krijgt is dan de bezorger zijn eigen schuld want als jij geen neerzettoestemming hebt gegeven mag hij niet zomaar je pakketje voor de deur zetten. Hij is verantwoordelijk voor een goede aflevering.
Daar zou ik me dus echt niks van aantrekken. Maar ik zou inderdaad, zoals Peterselie al zegt wel een melding maken dat hij zo handelt want dat hoort echt niet. En al helemaal niet zo dreigend om iets wat hij zelf notabene heeft gedaan
Heb er ook al eens eentje gehad die verhaal kwam halen, ik zag hem eerst door het glas van de voordeur het pakket laten vallen/gooien iig niet zetten. En toen ik een halve seconde later bij de deur was was ie alweer weg aan t gaan, en we hebben gewoon een klein rijtjeshuis dus ik was binnen een normale tijd van bank naar voordeur. Dus toen ook dhl gebeld
Dat is dan knap stom van hem want nu heeft hij nog een klacht aan zijn broek hangen. Zeker een melding van maken want het kan echt niet dat een bezorger verhaal komt halen.
Ik heb dit ook eens bij Postnl meegemaakt. Boze bezorger aan de deur, hij had het pakket bij de buren afgegeven! Ik had daar al gevraagd, is een goed contact, maar toch nog een keer gevraagd. Geen pakket. 2 weken later kwam iemand van paar straten verderop het pakket brengen, want daar was het bezorgdā¦.
Snap best dat ze zich kunnen vergissen met al die pakketten op een dag, maar zo verhaal gaan halen is echt niet ok.
Ik heb laatst ook een klacht bij postnl gedaan.
Dure schoenen besteld en die werden niet bezorgd.
Op een gegeven moment stonden ze wel op bezorgd maar ik had niets (en ik was gewoon thuis). Dus contact met postnl, die hadden contact gelegd met de bezorger die zei dat hij het toch echt had bezorgd.
De volgende avond stond een mevrouw voor mijn deur, van heel wat huizenblokken verderop, met mijn pakket.
Hij was die dag ervoor gewoon bij hun voor de deur gezet, was niemand thuis.
Het huisnummer leek overigens ook niet eens op elkaar.
Heb toen ook een klacht ingediend.
Ik wilde eerst geen klacht indienen want was bang dat hij daar dan weer verhaal over zou komen halen. Maar na jullie reacties toch gedaan want het is inderdaad niet normaal. De medewerker die ik aan de lijn had benadrukte ook dat dit echt niet de bedoeling is en ik gewoon weer moet bellen als hij nogmaals voor de deur staat.
Stel hij staat weer voor de deur zou ik hetzelfde moment nog bellen en op luidspreker zetten. Als de wachtrij niet te lang is kunnen ze zijn geschreeuw horen. Of de situatie filmen en dat doorsturen.
Ik heb 1x met zoān aso bezorger te maken gehad. Hij had een pakket midden op het pad gedropt in plaats van netjes in de pakketbox. Toen hij verhaal kwam halen was ik in de voortuin bezig anders had ik de deur niet eens open gedaan want het kwam behoorlijk intimiderend over. Heb hem even gewezen op onze video deurbel en toen was hij gelukkig snel weg. Beelden doorgestuurd naar de klantenservice en deze bezorger nooit weer gezien, hoop dat hij ontslag heeft gekregen.
Jeetje wat heftig, ik zou er idd melding van maken.
Dhl is zo kut, bij ons tyfen ze het ook gewoon altijd vanuit de lift in de gallerij ipv het naar de deur te brengen. Moest ik van de week inn mn pyama een grote zalando doos ophalen met 33 weken zwanger.
Ik had hier trouwens ook geklaagd over PostNL een tijdje geleden, daar was een āonderzoekā geweest, waarbij de bezorger bleef volhouden dat het bij ons thuis was afgeleverd, wat dus niet zo was. Ik was echt geirriteerd want het lag vast bij een van de buren, maarja bij wie (woon in een complex met 60+ woningen). Stond er ook opeens een teamleider voor de deur om verhaal te halen. Dat ons pakket bij de de buren op nr xxx lag en of we het al hadden opgehaald. Hoe kan ik het ophalen als ik niet weet waar het ligt?!
Het lag dus al ruim 2,5 daar, snap ook niet dat die mensen het al die tijd bewaard hadden eigenlijk haha.
Er werd net aangebeld en toen ik open deed lag er een pakket van de Zara voor de deur. Ik had niets besteld en er stond ook een vreemde naam op het pakket. Wel mijn adres. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice van Zara om het pakket retour te sturen. En in ieder geval aan te geven dat ik niet betaal mocht het op rekening zijn. Wordt er gevraagd naar het ordernummer, die heb ik niet. Heb alleen het label wat op de doos zit. Daar kon ze niets mee en ze sluit zo de chat? Nu zit ik met een pakket dat niet van mij is. Zo irritant.
Als er iemand komt die zegt dat hun Zara pakketje per ongeluk bij jou bezorgd is, niet meegeven. Dit is een scam waardoor jij uiteindelijk de rekening moet betalen.
Ik zou het pakketje openen en dan opnieuw naar de chat of retourneren in de winkel. Als het een foutje is, dan komt iemand daar gauw genoeg achter en kan het opnieuw bestellen en als het een scam is, dan is die niet gelukt.
Oh wat kut zeg. Zijn zeker ook niet telefonisch te bereiken?
Misschien toch nog een chat openen, wel heel makkelijk hoe ze jou afscheept. Zou willen weten wat je nu het beste kunt doen.