Open maken, kijken of het betaald is en zo ja: kijken of er wat leuks tussen zit
Heb hem inderdaad open gemaakt maar zit niets van een formulier in ofzo helaas!
@Enthusiasm Ga het morgen nog een keer proberen inderdaad!
@lightbox Helaas 5 spijkerbroeken in een maatje waar ik absoluut niet in kom hahaha
Wtf⊠de bezorger van DHL heeft gewoon alle pakketjes voor deze flat in de hal beneden gepleurd. Niet eens netjes gelegd, maar echt zo op een stapel gegooid. Er zaten zelfs pakketjes bij voor andere flats?
Gelukkig heeft een bewoner alle pakketjes mee naar huis genomen en een bericht naar iedereen gestuurd, maar dit is echt slecht. Wordt steeds gekker met de pakketpost
Iemand ervaring met een niet bezorgd pakket? Ik heb een dure bestelling gedaan en hij staat via post.nl op bezorgd helaas heb ik tot op heden niets gekregen. Ik heb al aan de buren gevraagd of ze iets hebben gekregen maar ook niet. Nu nam ik contact op en post nl zegt het is bezorgd en hier hoefde je niet voor te tekenen. Echt zo rot, het is ook nog een pakket van 250 euro.
Jij hebt met PostNL niks te maken, jij hebt alleen een overeenkomst met de verkoper en die heeft nu niet voldaan aan zijn plichten, dus die moet je aanspreken.
Oke fijn om te weten want die zeggen weer je moet bij post nl zijn.
Nee, de verzender is de enige die een onderzoek naar het vermiste pakket kan starten bij de vervoerder dus zij moeten er achteraan gaan.
Omg dpd why
Ik verwacht een pakket van 20 kilo dus ik was super braaf al aan het wachten op de bank en live de tracking volgen, ineens âwe waren niet in staat om uw pakket te bezorgenâ (sure jan, je was een paar straten verderop), moet ik het gaan ophalen
En met âikâ bedoel ik mijn man want ik kan 20 kilo niet eens optillen laat staan dragen naar huis.
Mijn pakket is nu voor de vierde dag onderweg naar het pakketpunt. Is dat normaal bij Mondial relay? Het pakket is al lang in Nederland
Echt kut, zou het niet eens je man laten ophalen⊠Bellen en klacht achterlaten.
Ja, ik had direct al gebeld in de hoop dat ze misschien contact met de bezorger konden opnemen maar helaas. Kreeg net een standaard mail terug van âvervelend dat u een negatieve ervaring had met onze bezorger, je pakket ligt hier en hierâ
Dus dat wordt straks lekker tillen, maar ik ga wel mee voor de moral support
Ze hadden beter Mondial Delay kunnen heten. Je moet echt een lange adem hebben met die pakketdienst.
DPD
Bezorgen duurt een eeuwigheid en meestal heeft de bezorger er ook geen zin in en mag ik naar een shady depot op een industrieterrein rijden, zelfs als ik âneerzettoestemmingâ heb aangevinkt.
Oh well, de webshop die alleen verzendt met DPD heeft wel super goede aanbiedingen, houd ik mijzelf maar voor.
Ik lag vanmiddag te slapen en toen stond er iemand voor de deur met wat leek een doos met bloemen⊠maar er is geen briefje in onze brievenbus gedaan en het is niet bij de buren bezorgd. Vind het zo zonde dat die bloemen nu ergens staan te verpieteren.
Misschien waren het bloemen voor buren en deed een andere buur wel open?
Ik wil vandaag een pakketje wegbrengen maar de postNL website klopt niet: de supermarkten die er op staan zijn geen inleverpunt meer en een aantal andere winkels ook niet. Heb al een aantal keer ergens gestaan waar het toch gesloten was. Heel irritant dat de lijst op hun website niet klopt.
Zou kunnen, maar denk toch wel echt dat het voor mij was. Qua straat indeling zou dat niet zo logisch zijn en ik ben vd week geopereerd (dus er is een soort reden waarom mensen zo lief zijn ).
De bezorger zette het ook eerst voor de deur en stapte toen bijna in de auto en pakte het toen toch maar weg en leek naar de buren te lopen (die niet thuis waren).
Wat een gezellig bosje
Ik had dus iets besteld bij amazon en als afleverpunt een supermarkt in de buurt gekozen, omdat ik door de week(en soms ook op zaterdag) werk. Het zou donderdag bezorgd worden. Donderdag en vrijdag werd het bezorgmoment uitgesteld. Stond vanochtend opeens postnl bij mij thuis voor de deur? Postnl heeft dus het afleverpunt veranderd naar mijn huisadres? Zo vaag, er zat ook een sticker met mijn adres over de sticker van het afleverpunt.