Pakketjesirritaties

Maar hoe weten ze dan je thuisadres?

1 like

Als je een account hebt moet je ook een adres invullen waar je woont.

4 likes

Oh ja, dat klinkt logisch :sweat_smile:

1 like

Ik heb dat ook een keer gehad. Het pakket was verkeerd gesorteerd en werd later thuis bezorgd. Die rechtstreekse rit zal wel makkelijker zijn geweest dan via het juiste sorteercentrum met de bulklading mee naar het afhaalpunt.

1 like

Sommige afhaalpunten zijn erg kritisch met wat ze aannemen (sommige nemen geen amazon aan😅), of ze zitten vol
 dat zal de reden zijn.

Volgens de track and trace is er hier een brievenbuspakketje geleverd om 13.xx maar er ligt helemaal niets ? Maar de geadresseerde reclame voor een bedrijf waar ik niets mee te maken ligt natuurlijk wél in de brievenbus .

1 like

Gebeurd vaker met brievenbus pakketjes. Kan tot 7 dagen later geleverd worden.

1 like

Fijn om te horen, dan weet ik dat het nog kan komen! Raar dat er dan zo’n specifieke tijd staat dat hij afgeleverd is. Ik heb dit wel vaker gehad bij brievenbuspakketjes maar die hadden geen track and trace maar stonden alleen als foto in de app bij de brieven.

De ergernis gaat verder: er kwam net een buurman langs, het pakketje was ben hen afgegeven. Dat stond niet in de track and trace, daar staat namelijk dat ie bij mij door de brievenbus was gedaan. Wel super fijn dat de buurman hem even kwam brengen!

2 likes

Lekker bezig DHL! Iedereen had dit uit mijn brievenbus kunnen trekken. Waarom geef ik een pakketpunt door als ze toch gewoon steevast naar mijn huis blijven komen :roll_eyes:

3 likes

Kheb 6,95 betaald aan zara zodat mn bestelling vandaag zou komen (heb het nodig voor morgen). Word het morgen pas geleverd?! Wat is dit :triumph:

1 like

Ik heb nu al dagenlang dat PostNL het pakketje bezorgt naar de pakketautomaat van mijn keuze, en dat het dan einde dag ‘sorry, bezorgtijd gewijzigd’. Staat ook handtekening vereist (lijkt me lastig bij een pakketautomaat haha). Maar, komt het dan wel ooit nog aan? Je zou denken als de automaat vol is, ze het gewoon naar een ander punt brengen?

2 likes

En als ze het dan op een andere dag alsnog leveren in een pakketautomaat dan krijg je wel gewoon ook de pincode in de mail.

Ik had enkele maanden geleden ook dat ze meerdere bezorgpogingen deden voor een pakketautomaat alvorens ze het naar een pakketpunt brachten elders in de stad.

2 likes

Had de bezorglocatie van mn pakketje gewijzigd naar de pakketautomaat op de hoek, krijg ik net een melding van dhl dat het pakket thuisbezorgd is? Ik was gewoon thuis op dat tijdstip en niks ontvangen. Maar in die mail staat ook geen QR voor de pakketautomaat. Super irritant. En nu?

Heb mn bezorgvoorkeuren overigens gewijzigd in altijd naar die automaat, maar nu krijg ik voor mn komende pakketjes gewoon mn thuisadres als bezorglocatie te zien. Snap echt niks van dhl??

1 like

Eergister iets besteld, voor 23:00 besteld, morgen in huis.
Bestelde het rond 10:00 dus zeker op tijd. maar die fantastische DHL heeft het verkeerd gesorteerd. dus ben bang dat ik het zelfs morgen pas ga ontvangen want de track and trace staat nog steeds op sorteercentrum. Nu zit er geen spoed bij. Maar toch wel vervelend.

Kan ook door de verkoper gedaan zijn he, dan kun je het wss weer terugsturen op diens kosten

1 like

Haha herkenbaar! Ik kwam hier dezelfde frustratie spuien. Ik moest gister nog naar die gare locatie in the middle of nowhere.

2 likes

Er zou iets bezorgd worden in de pakketautomaat van dhl gisteren, alleen daarvan een aankondiging gehad per mail, verder geen communicatie en nu ga ik kijken waar het pakket is gebleven en nu gaat het retour? Echt serieus wat een fantastisch bedrijf is het toch hĂš dat hele dhl

Misschien wat de pakketautomaat vol? Dat heb ik ook eens gehad, ging ook gelijk retour. Ik kies daarom niet meer voor de pakketautomaat. Ik heb het laatst nog 1 keer gedaan maar dat pakket is helemaal foetsie, dus ik doe het nu echt nooit meer haha

1 like

Oh werkelijk? Nou ik mag hopen dat het in elk geval weer aankomt bij de verzender!

Was jij je geld dan ook kwijt? :scream:

1 like