Heb je niet al een mailtje gehad?
Nee ![]()
Ik heb inderdaad ook geen e-mail gehad en kan geen pincode opvragen in de app, dan krijg ik een foutmelding. Ik hoop maar het morgen opgelost is. ![]()
Mijn pakketje zou vrijdag geleverd worden, dit werd verplaatst naar zaterdag, nouja oke, toen werd het verplaats naar vandaag, nee ook niet, nu wordt het verplaatst naar morgen. Ik weet dat het druk is hoor. Maar ik kan daardoor mn haren niet wassen omdat ik dat specifieke spul nodig heb. ![]()
Het is bij mij gelukt nu! ![]()
Bij mij is het gisterenavond ook gelukt, gelukkig! ![]()
Mijn pakket levering wordt steeds uitgesteld omdat de pakketautomaat vol zit ![]()
Kan hij niet doorgestuurd worden naar een pakketpunt? Hier gaat postnl automatisch door naar een postnlpunt binnen 2km van het automaat
Hier naar de andere kant van de stad
Ik kies dus nooit meer een automaat, want uiteindelijk moet ik altijd naar een industrieterrein fietsen kn daar in de rij te gaan staan.
Sheehz, ook vandaag is het niet gelukt, het is nu 15:36 en er staat ineens wordt vandaag bezorgd tussen 8:00 en 9:00 Sure. Dit is dus de 5e wijziging.
Het enige dhl servicepunt is ineens weg en nu kan ik geen markplaats pakketjes meer versturen want die doen alleen aan qr codes. Ik stond voor niks met mijn pakketje daar en moet nu morgen ver weg gaan rijden voor zoān bemand punt. Het is sowieso echt lastig om in mijn woonplaats dingen te verzenden, er is geen Homerr of Mondial punt en dus nu ook al geen dhl, alleen van die pakketmuren.
Ja dat zou handig zijn. Maar in dit geval maakt het mij niet uit want ik heb een printer, maar bij MP krijg je automatisch een qr code en je kan niks printen of de qr om laten zetten in een printbaar label ofzo.
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat het pakket punt zelf een pakket kwijt maakt? Volgens dhl daar gewoon gescand vrijdag. Ben 2x langsgeweest en halfuur gewacht maar ze kunnen het niet vinden (al zoeken ze ook steeds op dezelfde plek). Ze bellen me als ze het pakket vinden maar het is zoān ontzettende chaos daar dat ik er een hard hoofd in heb dat ze hem gaan vinden, de maken er ook geen prio van ofzo. Maar geen idee wie nu verantwoordelijk is. Want zij zijn gewoon degene die verkeerd werk leveren. Baal echt enorm.
Mijn man heeft dit gehad vorig jaar. Het was een marktplaats-verkoop dus we konden er verder niet echt iets mee en beschouwden het als verloren.
Uiteindelijk dook het pakket weken later alsnog op. Bij dat pakketpunt is het ook altijd chaos en tijdens de feestdagen nog meer.
Het lulligste vond ik nog wel dat de medewerkster mijn man vertelde ādat pakket is hier niet meer, ik heb het vanmiddag al aan je vrouw meegegevenā. Maar ik was toen niet eens in Nederland op dat moment.
En ik was niet op de hoogte van dat pakket, laat staan dat ik een afhaalbewijs o.i.d. had.
Blijkbaar hebben meer mensen slechte ervaringen met dat pakketpunt want de Google reviews zijn vrijwel zonder uitzondering negatief.
Hopelijk duikt jouw pakket nog op. ![]()
Oh god drama. Niet meer daar laten bezorgen dus!
Bij deze ook hoor maar voor veel Vinted pakketjes heb je weinig keuze helaas. Heb best begrip voor de pakketjes chaos maar dingen kwijtraken en zichtbaar niet dat prioriteit geven vind ik niet okƩ.
Ja en dat fouten? En
De verzender! Jij hebt het pakket nog niet ontvangen, en tot dat moment is de verzender verantwoordelijk. Ik neem aan dat het over een online aankoop gaat? De verkoper moet ervoor zorgen dat jij je bestelling ontvangt (of je geld terug krijgt).
Ja sure? Dan is het dus de verkoper van Vinted of Vinted zelf? Maar wel raar want dhl heeft zn taak gedaan en de verkoper ook, vooral de pakketwinkel niet
Dat kan DHL waarschijnlijk wel met het pakketpunt oplossen, maar jij staat daar als koper buiten
Dit staat er al vijf dagen bij twee pakketjes⦠Irritant
Weet iemand waarom dit zolang op hetzelfde blijft staan en of het nog goed komt? Of zijn mn pakketjes gewoon pleite
Lijkt alsof het label is aangemaakt/verzending is aangemeld maar pakket nog niet bij postnl in handen is. Dus nog niet verzonden? Ligt eerder aan de webshop dan postnl
