Pakketjesirritaties

Ik zet altijd bij al mn Vinted advertenties dat ik niet met Homerr verzend. Een keer vergeten en ik kwam er pas na drie dagen achter dat er voor Homerr gekozen was. Dus tegen beter weten in naar het buurtpunt. Nog even checken of het echt open is. Volgens de website wel.

Je hoeft niet van je fiets te komen hoor. Ik ben niet open vandaag. Mn dochter heeft een dubbele oorontsteking. Blablabla whatever en een heel verhaal wat alleen maar bevestigd waarom ik godverdomme niet naar een buurtpunt wil.

1 like

Ik heb TWEE weken geleden een super leuk vaderdag cadeau besteld (al zeg ik het zelf). Vond het super mooi op tijd van mezelf maar HELAAS, nergens te bekennen. Kreeg 4 juni een mail dat het 12 juni zou komen. Niet dus!

Heb ik dus ook. Eerst hij is er. Toen uur later, hij wordt teruggestuurd na een succesvolle bezoeging, toen weer hij is er (koper qas al 2 x gekomen voor jan lilly…) en nu is ie spoorloos en gaat vinted onderzoek doen? Que …megepakket van 1m bij 70 cm.

2 likes

PostNL heeft m’n pakket 22km van m’n huis naar een pakket punt gebracht. Wtf…

Ik had €9,99 betaald voor een avond bezorging bij IKEA. Op de dag zelf kreeg ik bericht dat het niet ging lukken en ze het de volgende dag (overdag :roll_eyes:) nog een keer probeerden. Ik heb een meeting verzet zodat ik thuis kon werken en de deur dus open kon doen. Krijg ik eind van de middag een bericht dat de bezorging niet gelukt is en het op een pakketpunt ligt. :rage: Vanwege een blessure aan mn pols kan ik nu niet zwaar tillen dus ik kan dat pakket niet zelf naar boven tillen. Zowel met PostNL als IKEA contact opgenomen. Die kunnen niets doen. Dus heb het (heel slecht) retour gestuurd en nog een keer besteld. Zo’n onzin dat dat nodig is. Was gewoon thuis en dat pakketpunt zit letterlijk onder m’n huis.

2 likes

Ik snap je frustratie dat ze genegeerd hebben dat je thuis was maar was er niemand die even met dat pakket naar boven kon?

Nee. Ik woon alleen met m’n dochter. Mn Buren ken ik nog niet zo goed.

Als het onder je huis zit zou ik een medewerker vragen om even te helpen tillen

Wat als ze het de tweede keer weer naar een pakketpunt sturen?

Waarom zou de medewerker van dat punt het wel doen

4 likes

Misschien omdat die aardig is?

2 likes

Weet iemand of Adidas artikelen standaard in een doos verzonden worden, of dat kleinere artikelen in een zak worden verzonden die evt door de brievenbus kan?

Geen pakketje maar wel irritatie over Picnic: steeds op het laatste moment boodschappen niet op voorraad waardoor ik ingrediënten mis van de recepten die ik bij hun bestel. Overweeg nu weer HelloFresh te doen want dan zijn mijn recepten tenminste compleet

1 like

Mijn bestelling kwam in een zak!

3 likes

Ik wil de pret niet bederven maar ik mis continu dingen bij de Hello Fresh levering. Of ik krijg opeens hele andere groente. Of een vertraging van een dagdeel.

2 likes

Dank je voor de snelle info!

1 like

Misschien heel vergezocht maar denk niet dat een medewerker van een pakketpunt verzekerd is stel hij gaat door zo’n rug of iets dus betwijfel of ze dat doen.

1 like

Als het echt zo zwaar is zou ik me er inderdaad niet aan wagen. Maar als er geen risico is en ik zou de (boven)buur kennen en regelmatig in de winkel zien, en als het is rustig en er is nog een collega, dan zou ik mijn hand er niet voor omdraaien om even snel een trap op te lopen met een pakketje.

1 like

Ik kon mijn pakketje van John Beerens helaas niet binnen de tijd ophalen want ik was niet in Nederland dus ook een stomme timing van mezelf. Maargoed het werd dus door Dhl retour gestuurd na 7 dagen. Nu is dat pakket na meer dan 2 maanden nog steeds niet bij John Beerens aangekomen. Het gaat een om een bedrag boven de 150 euro dus ik belde er maar achteraan. Want via de mail kreeg ik geen antwoord en ook niet via het contactformulier. Zegt die guy aan de telefoon oke ik zet een onderzoek uit. Lol alsof het om een vermist persoon gaat maar ok. Ik vroeg of hij mij dat iig wilde mailen zodat ik een bewijs heb. Ja dat zou hij doen. Vervolgens doet hij dat niet smh, dus weer gebeld omg. Toen deed ie dat wel. Na bijna 2 weken niks gehoord te hebben belde ik dus maar weer. Weer lang in de wacht, en nu zeiden ze dat ze eind deze week wat zouden laten horen. Ze hebben goede producten maar halleluya wat een gezeik. En ja zij kunnen er ook weinig aan doen als Dhl het pakket heeft kwijtgeraakt maar het is zo lastig om fatsoenlijk contact te krijgen en ik voel me dan zo’n zeikwijf als ik weer bel. Maarja 150 euro, volgens mij was het 156 euro, vind ik jammer geld voor producten die ik niet heb ontvangen.

1 like

Heeft iemand weleens deze melding gehad bij DHL: Pakket ophalen bij DHL ServicePoint tijdelijk niet mogelijk

En enig idee wat dat dan betekent?

Even een klaagzang van mijn kant. Mijn nieuwe smartphone wordt door Cycloon bezorgd en nu heb ik dus als tijdvak tussen 17:00 en 22:00 gekregen. 5 uur lang. Moet eigenlijk nog douchen en normaal lig ik om half 10 ook al wel in m’n nest :joy:🥹

Vind t gewoon beetje gekkig dat ze niet wat specifieker kunnen zijn. Bij DHL is 't van te voren ook altijd super groot tijdvak maar zodra de bezorger van start gaat wordt 't duidelijker, lijkt me dat de bezorger bij Cycloon toch ook gewoon een route krijgt en dat dus hij de start al van 't tijdvak al wel duidelijk is of 't rond 6 uur wordt of rond 9 uur?

Edit: wowww precies op het moment dat ik mij wou uitkleden om toch maar snel te gaan douchen, zag ik die fiets eraan komen 🫶 dus hierbij einde klaagzang

3 likes