Haha dit doet me er ineens aan denken dat ik ook nog een pakjes-geluksmoment wilde delen, in plaats van een irritatie.
pakketjesgeluk
Ik had twee weken terug een pakketje van iemand anders ontvangen. DHL had het onder de carport gelegd, samen met twee pakketjes die wel aan mij geadresseerd waren. Heb de bezorger dus niet gezien, anders had ik het pakketje geweigerd. Snapte ook echt niet waarom, want de geadresseerde woont echt meer dan een uur hier vandaan.
Ik dat pakket in de auto gegooid, met het idee als ik langs een DHL punt zou komen, ik het wel af zou geven zodat ze het nu juist konden bezorgen. Het lag er al een paar dagen, maar vergat het steeds. Toen dacht ik, kan misschien beter even online contact met DHL opnemen. Ze snapten niet hoe het kon? Of ik zelf echt geen pakket miste? (Nee) Ik moest een foto van het label sturen. Vervolgens duurde het lang want er moesten blijkbaar allemaal dingen nagekeken worden. Toen bleek dat er een sticker met barcode verwijzend naar mijn adres op het pakket was terecht gekomen. Dat is gescand en vervolgens bezorgd. Een ophaalverzoek konden ze niet regelen, want het pakket was dus bezorgd bij het âjuisteâ adres Kreeg de tip om contact op te nemen met de verzender. Ik voelde vooral irritatie, want hoezo kun je het pakket niet alsnog juist bezorgen?
Het was een pakje van Amazon, dus toch maar even die contacten. Toen realiseerde ik me, dat de pakketten waarmee het tegelijk bezorgd is, ook van Amazon kwamen. Waarschijnlijk was de sticker ergens in het verzendproces op het verkeerde pakket terecht gekomen. Toen ik Amazon een foto van het pakket stuurde was de boodschap simpel: degene die het pakket had moeten ontvangen had waarschijnlijk al restitutie ontvangen en retourneren kon ik niet doen, want de bestelling stond niet op mijn account. Dus, ik mocht het weggooien. Of houden.
Ik had weinig verwachtingen, maar als ik dan echt mag, maak ik zoân pakket natuurlijk wel even open. Zaten daar twee heren Dockers broeken in. En echt PRECIES de maat van mijn man, die al een week of twee ernstig opzoek was naar nieuwe broeken omdat ze ineens allemaal tegelijk gaten begonnen te vertonen.
Sorry, mocht het jouw pakketje zijn geweest⊠Hopelijk heb je inmiddels je geld terug! Maar weet dat de broeken hier een liefdevolle nieuwe eigenaar hebben gevonden.