Pakketjesirritaties

Ik heb select van bol, en sloopte m’n slipper vandaag dus bestelde snel nieuwe met vanavond geleverd want we gaan vannacht op vakantie.
Dat gaat vaker fout dan goed - maar risicootje per dag zeggen we thuis altijd :rofl:
Het ging heel goed, om 12u kreeg ik al te zie. Dat ze tussen 18-19 kwamen- top. Dat werd steeds specifieker; 18.20-18.25, en toen om 18.20 hoorde ik een busje doorrijden en stond er: “ai! Je pakket is te vroeg gescand en komt morgen!”

Ik de klantenservice vragen, die zeggen dan dat ze de bezorger gaan navragen en terugkoppelen. Krijg ik een mailtje van bol: je pakket komt vandaag tussen 19.00-19.10!
En Jep, er werd (letterlijk) een Pakketje voor de deur gegooid om 19u. Hij belde niet aan, niks.
Krijg ik een mailtje vlak daarna: de bezorger geeft aan dat hij het pakket gewoon bij u bezorgd heeft. Met tips waar ik kan kijken.

Ja doei, die is gewoon de eerste keer doorgereden hoor. :sweat_smile:
Echt, het gebeurd zovaak dat ze niet dezelfde dag komen

8 likes

Ik had dat met de ikea vandaag (Postnl) zelfde melding te vroeg gescand blabla en uiteindelijk bij mij in de lift gegooid? (Het is een breekbare lamp, dus top.)

1 like

Tegenovergestelde van een irritatie eigenlijk dit. Heb normaal een hekel aan DPD maar vandaag kwam er een hele aardige en vrolijke bezorger langs en die had ook een koekje voor de hond bij zich. Hij vroeg ook netjes eerst of hij iets mocht geven, zo cute.

4 likes

Oh ellende, ik wilde net mijn bezorgde pakket ophalen (volgend app bezorgd) uit de pakketautomaat, was het vak leeg. Heeft iemand dit al eens gehad? Zou het te groot zijn geweest? PostNL gaf voor 15 uur al aan dat het daar niet bezorgd kon worden, en om 17 uur was het er ineens. Maar vak dus leeg. Het gaat om drie regenjassen, dus ook niet megagroot lijkt me.

Heb je die jas nou toch niet gekocht dan? :joy:

2 likes

Ik ben dus teruggegaan en toen hield de verkoper mij tegen. Die zei neeeee krijg je last van, dat is vervelend met wandelen, dus toen durfde ik ‘m niet meer te kopen. Dus toen heb ik hem een dag later online besteld besteld en voor de zekerheid ook de vrouwenversie. :joy::joy:

1 like

Hahaha oke ik dacht al!

2 likes

Ik heb dit weleens gehad en ik toen heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice maar ik kwam er niet doorheen. Er werd wel een “case” geopend in mijn account. De volgende dag kreeg ik melding in de PostNL app dat het pakket opnieuw gesorteerd was en ergens anders bezorgd zou worden, en dat is ook gebeurd (na een paar dagen bij een pakketpunt in dezelfde stad).

Ah oke, dat staat er bij mij nu inderdaad ook! Ik hoop zo dat het uiterlijk morgen komt haha. Thanks!

1 like

Pff na lang twijfelen een best wel dure broek besteld. Het verzenden duurde al lang, kreeg ik vanmiddag bericht van dhl dat het in de brievenbus bezorgd is. Dus ik kijken, ligt er niks :sob:

1 like

Ik had bij Zara besteld, maar het kwam op een dag dat ik niet thuis was. Meestal neemt mijn buurvrouw pakketjes aan dus daar aangeklopt. Ze gaf aan dat ze ze had gezien vanmiddag met mijn pakketten maar ze hadden gezegd dat ze het niet bij de buren mochten afleveren. Eerder nooit gehad bij Zara trouwens. Nu zou het vandaag weer bezorgd worden, weer op een moment dat ik niet thuis was. Ligt er een briefje in de bus dat het bij de buren op nummer 19 ligt. Dus ik weer naar de buren, maar ze hebben niks. Heeft iemand wel eens zoiets gehad? Ben bang dat ik kan fluiten naar m’n pakketten. Zara kan ik nu ook niet bereiken, morgen maar eens bellen.

1 like

Hier kan Zara zelf toch niets aan doen, dan moet je bij Post NL of DHL zijn…

Dhl geeft dan aan dat alleen de opdrachtgever een onderzoek kan instellen, dus Zara in dit geval.

1 like

Ik zou nog even afwachten, wat staat er in de DHL app?

2 likes

Dat het bezorgd is bij de buren. Had ook een briefje in de bus dat het op nr. 19 lag.

1 like

UPS heeft de code voor de pakket kluis naar een verkeerd mailadres gestuurd (geen idee hoe dat kan want de tracking mails heb ik wel gewoon ontvangen) en nu ben ik al bijna een hele week bezig een nieuwe code te regelen en het lukt gewoon niet? Hoe moeilijk is dit :angry: kan ook niet via de SMS blijkbaar en de eigenaar van die pakketkluis communiceert alleen met UPS, wat een gezeik zeg

2 likes

Mijn pakket zou over een kwartier bezorgd worden en ineens: bezorging niet gelukt en het wordt morgen :smiling_face_with_tear:

1 like

Nou dat weten ze dan ook vroeg!

Echt he en waarom mij steeds updates geven hoelaat het komt. Maar goed, ik zie net dat het is afgeleverd bij een postnlpunt :grin:

Oh kijk dat scheelt een hoop wachten