Denk niet dat de bezorger een optie kan aanklikken met de straat ligt open oid en ze daarom dit aanklikken
Ik heb iets besteld dat verstuurd is vanuit Schotland naar Nederland, maar een omweg maakt via Brazilië ??? Mijn pakketjes maken mooiere reizen dan ik zelf maak ![]()
Hahahahahahaha
Ik heb een tijd terug een pakket niet opgehaald en laten terugsturen naar H&M. Dat was al drama maar uiteindelijk is de retour alsnog verwerkt bij Klarna.
Nu kreeg ik vorige week een mail dat hij weer op een pakketpunt is bezorgd maar ik dacht laat het gaan dus hij ging weer retour? Krijg ik net een mail dat het weer op een pakketpunt is bezorgd, ben nu haast geneigd het lekker op te halen aangezien de order al is gesloten. ![]()
Edit:
Dit loopt ook al sinds 14 december.
Ik had twee truien teruggestuurd naar Zalando maar nu blijkt dat ze er maar eentje ontvangen zouden hebben, nog nooit problemen mee gehad en ik heb natuurlijk geen labels of bevestiging meer ![]()
Ah shit. Ik had het laatst met een BH a 50 euro. Ik heb de grotere maat gehouden, de kleine geretourneerd, samen met nog andere artikelen… maar volgens hun zat die er niet bij. Heb uiteindelijk maar betaald, want hoe ga ik aantonen dat ik ‘m wel teruggestuurd heb? Maar echt kut.
Oh wat kut! Ik was wat voorbarig want heb teruggemaild dat ik het label of bewijs niet meer heb maar dat het samen was gestuurd met artikel X van bestelling Y waarna ik heel snel een mail terug kreeg dat ze het verwerkt hebben en alles kwijtschelden. Dus als het nog eens gebeurd zou ik het zo proberen!
Zalando doet het helemaal niet moeilijk om hoor. Ik heb ook eens twee paar Vans teruggestuurd waarvan zij zeiden dat ze maar eentje hadden ontvangen. Heb gewoon het bedrag teruggekregen zonder bewijs oid.
Nou, ik heb ook gemaild dat ik ‘m gewoon geretourneerd had. Toen gingen ze het nogmaals nakijken, maar gaven ze opnieuw aan ‘m niet te hebben. Dus heb ik maar betaald.
Anders kun je het vaak ook nog wel aan het gewicht van het pakketje zien (dus aantonen) zot nogal verschil in gewicht of je 1 of 2 paar schoenen retourneert bijvoorbeeld
DHL die zegt dat mijn pakket bezorgd is in de brievenbus.
Niet alleen ligt daar niks, maar het is ook nog eens een pakket wat qua afmeting niet eens in een brievenbus zou passen ![]()
Hij is weer onderweg naar mij toe
ik ga hem dit keer gewoon aannemen en genieten van een gratis pakket.
Mijn pakket zou een week voordat ik op vakantie ging geleverd worden, maar kwam uiteindelijk op het pakketpunt aan op de ochtend na vertrek. Direct nadat ik weer thuis was ging ik naar het pakketpunt, hadden ze het (ik was zeven dagen weg geweest) net een uur geleden weer retour gestuurd ![]()
Wat jammer, maar was er niemand die het even voor je op kon halen?
Het was een beetje een afgelegen pakketpunt en ik had een mail gekregen dat het pakketje na 8 dagen retour zou gaan. Dus dacht dat ik nog net op tijd was. Volgende keer niet meer zo kort voor de vakantie bestellen maar!
Ik ben net helemaal naar de pakketmuur gefiets, voer ik netjes de code in is het vak leeg. Wat een gezeik. Nu weer contact opnemen
Argh ik had een pakketje besteld maar ik was niet thuis. Als ik niet thuis ben heb ik ingesteld waar ze het mogen neerleggen. Dit gaat altijd goed, naja dus niet altijd want het pakketje ligt er niet. In de app staat wel dat het op de afgesproken plek ligt. Dus iemand heeft het pakketje gepakt waarschijnlijk.
Nou tis weer zover. Ik had een bril besteld bij Charlie Temple maar helaas was hij wel erg ruim en zakte daardoor van mijn neus, dus ik heb hem vorige week teruggestuurd (dat kan gewoon mits je de retourkosten zelf betaald). Alleen heeft postnl het pakketje bij een pakketpunt in dezelfde straat als waar het heen moest bezorgd, ipv bij CT zelf. Dus nu ligt het daar al bijna een week en willen ze bij CT het ook niet gaan ophalen (schijnt letterlijk hetzelfde gebouw te zijn volgens google) terwijl ik wel gewoon het juiste adres erop heb gezet en dit ook kan aantonen dmv foto’s
Dus nu raakt het waarschijnlijk kwijt en kan ik dus ook naar mijn geld fluiten want op het verzendlabel staat ook verder niks aan gegevens waardoor het ook niet naar mij teruggestuurd kan worden
Kun je het bedrijf waar het ligt niet vragen het even over een muurtje te gooien dan?
Dat is een postnl punt. Daar heb ik al contact mee gehad maar die zeggen niks te kunnen doen en dat de ontvanger het dus moet komen ophalen.