Ongevraagd advies, maar voor een stuk minder geld koop je er een. Die kun je daarna leeg laten lopen en opbergen of weggeven (of gebruiken).
Heb er ook eentje mocht je willen. Heb hem niet gebruikt tijdens de bevalling. Vond het niet fijn namelijk
Is ook heel handig om een baby mee te wiegen. Stuk minder zwaar dan eeuwig rondlopen of heen en weer bewegen.
Ja ik ging er expres eentje huren omdat het zo’n typisch ding is wat dan in huis blijft liggen en waar je nooit meer iets mee doet daarna. En dat heb je al met zoveel dingen rondom een kind krijgen vind ik.
Ik gebruik hem al sinds de zwangerschap zo veel!
Toen voor bekkenoefeningen. In het zkh ook op een bal gezeten tijdens de bevalling. Daarna voor wiegen van de baby en nu voor mijn eigen fitnessoefeningen en mijn kind springt er graag op (met hulp van papa hoor!).
Wel een irritant groot ding ja. Maar hij is ook zo weer leeg en plat als het moet.
Ik kan gelukkig die kleine meid makkelijk op de bank wiegen. Ze vindt het fijn om dicht tegen me aan te worden gehouden.
Plus ik heb de coördinatie van een paardenbloem op die bal ![]()
Ja, die van mij had dat ook nodig 24/7, maar je moet inderdaad wel een beetje stabiel kunnen blijven ![]()
Pfff ik had panty’s besteld bij Snag tights en in een van de panty’s zat na twee keer dragen een gat. Dus ik had toch maar een mailtje gestuurd erover en ze waren super vriendelijk en stuurden me gratis een nieuwe op. Krijg ik nu een bericht van PostNL dat ik er een tientje inklaringskosten over moet betalen? Laat dan maar zitten hoor ![]()
Ik zie dat ze rond de 10 euro zijn, dan zouden er 3 in dat pakket moeten zitten?
Volgens mij klopt het allemaal niet, heb maar weer een mailtje gestuurd. Ik ga het iig niet betalen.
Ik laat mijn pakketten normaal altijd afleveren bij een pakketautomaat in een XL-supermarkt. Maar blijkbaar is er sinds kort ook een nieuw pakketpunt en PostNL stuurt mijn pakketten daar nu steeds naartoe, ondanks dat ik duidelijk aangeef waar ik ze wil ontvangen. Dat is irritant, want de supermarkt is ’s avonds en in het weekend geopend.
Op deze manier wordt het zelfs aantrekkelijker om je pakket ‘asociaal’ thuis te laten bezorgen, in de hoop dat iemand in het appartementencomplex het aanneemt wanneer ik er niet ben. Dan heb je je pakket vaak sneller in je bezit, dan wanneer je dagen moet wachten voordat je naar dat nieuwe pakketpunt kunt gaan.
Ik kies nooit meer een pakketautomaat bij PostNL, want daar worden ze nooit bezorgd. Gaat dan altijd naar een pakketpunt op een industrieterrein op een flink stuk fietsen. Zo waardeloos.
Hier ging het dus gewoon 95% van de tijd goed. Slechts een enkele keer, bijvoorbeeld toen het topdrukte was tijdens de feestdagen, werd mijn pakket afgeleverd bij een sigarettenboer. Maar die winkel lag vlak naast een supermarkt (lekker praktisch), in plaats van het industrieterreintje waar je bescherming mag dragen tegen stuivend zand. ![]()
Het is inderdaad gebruikelijk dat pakketten worden afgegeven aan de balie. Zolang het maar is bij het juiste bedrijf. Voor wie het is en waar het kantoor zit, maakt niet uit. Je kan niet van ze gaan verwachten dat ze een halve speurtocht gaan houden, om de besteller te vinden. Toen ik daar werkte kreeg ik ook regelmatig een grote mond van een baliemedewerker omdat zij dan extra werk hadden. En ook ik heb toen wel eens het pakket maar weer meegenomen.
Maar kennelijk wou de balie mevrouw het niet aannemen en zij is toch echt het aanspreekpunt. Je kan het de postnl bezorger niet kwalijk nemen dat hij niet in een random kantoor gebouw gaat zoeken, de kantoorruimtes hebben immers geen huisnummer zoals in een appartementencomplex.
Nogmaals, hij is verplicht om het bij de balie af te geven die dat kennelijk geweigerd hebben. Een kantoorgebouw is geen appartementencomplex. Ik zou eerder bij de balie navragen wat het beleid hierin is. ![]()
Ja idd @Krelis denk niet dat PostNL een uitzondering voor jouw kantoor gaat maken omdat bij jullie wel makkelijk te vinden is volgens jou
Lijkt me geen beginnen aan joh
Je baliemedewerker heeft gewoon niet gedaan wat bij het takenpakket hoort. Als het echt zo makkelijk is als jij omschrijft, is het helemaal raar dat ze het pakket heeft geweigerd.
Post nl doet veel fout, maar nu staan ze wel in hun recht.
Vraag het ze: hey, wat doen jullie eigenlijk nog meer naast broodjes smeren?
Gister kwam mijn Vinted pakketje echt na weken vertraging aan bij mijn buurtpunt, waarop ik hem vandaag wilde ophalen, aangezien ik gisteren aan het werk was en überhaupt een week de tijd heb immers.
Kom ik net aan de deur, zegt ze heel schamper; “ maar je weet toch dat ik geen pakketjes meer heb?!”
Uh nee er staat dat je vanaf 25 april een week dicht bent vanwege de vakantie en het is vandaag de 24e.
“ nee je pakketje is alweer meegegeven aan de koerier naar het sorteer centrum want ik ga morgen op vakantie”.
What the fuck?!?!
“ had je kunnen weten want het staat op al mijn socials”
Ik zei wat zijn je socials dan, hoe moet ik dat weten?!
‘Facebook’
En wat nog meer dan?
“ alleen Facebook” ( - al mijn socials🥲)
Ik zei; dat heb ik niet dus ik had dit niet kunnen weten. Vind het erg vervelend, ook omdat er op je deur staat dat je pas vanaf morgen weg bent.
Ja dat was dan jammer…
Wtf!? En heb nu dus geen nieuwe trackings info, er blijft staan dat het pakketje bij haar ligt.
Iemand hier ervaring mee?