Ik kreeg onverwachts een melding dat er een pakket onderweg was van een actie bij mijn nieuwe telefoonabonnement. Bij de levering was er niemand thuis, waardoor het naar een pakketpunt ging. Dit weekend gaat het pakket terug. Ik wilde het dinsdag ophalen, maar zag een onbekend adres dat niet logisch leek. Na wat googelen zag ik dat ze afwijkende tijden hadden vanwege carnaval, dus besloot ik het niet te proberen want ze zouden sowieso niet geopend zijn.
Vandaag toch maar eens op zoek naar dat punt, op een bedrijven terrein, ik totaal verward want ik ben googlemaps gevolgd maar kwam uit bij een vaag kantoorpand. Probeer ik daar naar binnen te lopen, zit ik nog opgesloten in die draaideur want blijkbaar kon je alleen naar binnen met een pas en stapte ik natuurlijk net in toen iemand naar buiten kwam. Toch weer vrij uit die draaideur, vervolgens maar om dat mega gebouw rond gelopen.
inmiddels was ik zo’n 20 minuten bezig met zoeken waar the hell ik nou moest zijn. Heb m’n auto maar gepakt om verder op dat terrein te gaan zoeken want m’n middagpauze was inmiddels al voorbij. Oke na 25 minuten eindelijk gevonden, een of andere fatbike crack shop. Alleen het zag er best wel dicht uit. Dus ik lees het papiertje op de deur, er hingen er 100 maar ik zag het logo van post nl. Pakket punt rechts. Oke het was duidelijk niet de winkel meer maar rechts was er wel 'n ingang. Daar maar naar binnen gelopen op zoek naar waar m’n pakket nou is. Vanalles gezien, maar niks van postnl. Ik weer terug naar buiten om een van die andere 100 briefjes te lezen of er iets staat dat me duidelijkheid geeft. Is die fucking winkel nog steeds dicht vanwege carnaval en zou pas om 14:00 open gaan, het is geen carnaval meer en jezus na deze zoektocht van inmiddels 35 minuten moest ik dus nog een uur wachten en ben ik super gefrustreerd naar huis gegaan zonder pakket.
Hoezo accepteert PostNL pakketpunten die totaal buiten de bewoonde wereld zijn?
En hoezo wordt je een pakketpunt als je totaal buiten de bewoonde wereld ligt, met zo’n moeilijk adres dat googlemaps er zelfs niet aan uit komt. Volgens mij heeft die fatbike shop dat alleen maar gedaan om nog meer de gewone mens te irriteren i.p.v. enkel en alleen fatbikes verkopen