Zijn er toevallig mensen die in het Elle weekend ook een bestelling hebben geplaatst bij H&M en die nog steeds niet hebben? De status wijzigt ook niet.
Een irritatie waar een tip aan vast hangt: ik heb nu al 2 weken (met 2 pakketjes) dat ze blijven hangen in de post nl app. Ze blijven staan op âtijdstip onbekend, onderweg met de bezorgerâ maar toen ik naar het pakketpunt ging lag het er al wel. PostNL heeft volgens mij nogal wat storingen de laatste tijd. Dus als je pakketje op die status blijft staan even bij je pakketpunt checken!
Heb ik ook al een tijdje
En de opgehaalde pakketjes staan helaas vaak nog niet op opgehaald wat het dan weer verwarrend maakt
Ik heb een kinder winterjas besteld en nu is het pakket zoekgeraakt bij DHL. Er blijft staan dat hij nog niet gesorteerd/aangemeld is.
Ik vroeg natuurlijk meteen aan de winkel wanneer er over wordt gegaan tot betaling, want nu heb ik nog geen jas en mân geld niet. En het wordt steeds kouder. De winkel heeft een case aangemaakt en wacht die af.
Wanneer zouden jullie terugbetaling eisen?
Op 30 september kreeg ik het mailtje dat hij verstuurd zou worden en ik het binnen 3 tot 5 werkdagen zou ontvangen. De jas is dus nu ongeveer 4 dagen te laat.
Dat vind ik nog wel kort dag, paar weken zou ik ze wel willen geven denk ik. Week of 2 zeker wel, je moet ze wel even de tijd geven om dat pakket te kunnen lokaliseren.
Mijn bestelling was enorm vertraagd en opgedeeld in meerdere pakketen. Kan de status er ook niet van zien. Heb nog 2 onderdelen van de 4 binnen. Kreeg een mail dat er iets mis was gegaan in het magazijn en zij het heel druk hebben. Zij kunnen de bestelstatus niet weergeven nu.
Hoor van meerdere klanten dat ze lang aan het wachten zijn op hun pakketje. Er is waarschijnlijk zoveel besteld dat weekend dat ze enorm achter lopen.
Ja hier ook hetzelfde probleem!
Ik liep net naar een pakketpunt om wat op te halen en de rij was zo lang dat mensen buiten in de stromende regen stonden. Ben meteen omgedraaid. Tegenwoordig zijn er zo weinig pakketpunten, waardoor het er bij dat ene pakketpunt dat er wel is zo fucking druk is altijd Maakt ook niet uit op wat voor tijdstip je er komt blijkbaar.
Iemand een idee wat âopnieuw gelabeldâ betekent hij DHL? Het enige wat er staat is opnieuw gelabeld maar echt geen flauw idee way ik daar mee moet. Gaat het dan terug naar de afzender, was het label dan onleesbaar, was er geen plek bij het verzendpunt?
Meestal betekend het dat bijvoorbeeld het adres en postcode of iets dergelijks niet helemaal overeenkwam of inderdaad iets niet leesbaar was.
Gebeurd ook wel eens met brieven, daarna gaat het gewoon naar de geadresseerde
Dankjewel, wat raar, het gaat gewoon naar zoân kluis toe.
Dan zal het label beschadigd zijn en niet goed leesbaar. Kan altihd gebeuren
Volgens Bpost (was een pakketje uit België) is het net geleverd, nu nog een code van DHL krijgen, wat een gezeik, het is volgens dhl nog onderweg, waarom komt dat niet gewoon tegelijk.
Hebben meer mensen dat wel eens gehad? Ik laat een bestelling bij de fysieke winkel van mijn online order bezorgen, maar ik raak helemaal in de war. Op de winkel hun site staat, wordt woensdag geleverd, de track and trace die ze meesturen in mijn mail vanuit de winkel is met mijn eigen postcode en wordt door postnl niet gevonden. Dat lijkt me logisch want heel die verzending moet ook niet naar mijn postcode, als ik dat op de postnl site dan aanpas naar de winkel hun postcode staat er dat het morgen afgeleverd wordt.
En dan los van dit bericht. Waarom krijg ik de opties om tegen betaling de tijd aan te passen? Lijkt me namelijk niet dat die schoenenwinkel om 11 uur 's avonds nog pakketten gaat aannemen.
Ze mogen dat allemaal wel iets beter regelen zeg. Als ik het al verwarrend vind weet ik zeker dat mijn moeder of mijn oma hier absoluut niet mee uit te voeten kan
En wat ik ook stom vind is, dat ik op mijn persoonlijke postnl account kan zien wat mijn ouders besteld hebben?
Omdat dit een standaard optie is die PostNL bied en de app niet âweetâ dat het een schoenenwinkel is.
Een keer geen irritatie, mag dat ook hier?
Heb voor het eerst in lange tijd weer eens 2 pakketjes via dhl laten bezorgen, want onze bezorger daar was mega slecht.
Maar we hebben nu een nieuwe bezorger en die is mega chill en vriendelijk en vrolijk!
Helemaal blij mee
Haha dit doet me er ineens aan denken dat ik ook nog een pakjes-geluksmoment wilde delen, in plaats van een irritatie.
pakketjesgeluk
Ik had twee weken terug een pakketje van iemand anders ontvangen. DHL had het onder de carport gelegd, samen met twee pakketjes die wel aan mij geadresseerd waren. Heb de bezorger dus niet gezien, anders had ik het pakketje geweigerd. Snapte ook echt niet waarom, want de geadresseerde woont echt meer dan een uur hier vandaan.
Ik dat pakket in de auto gegooid, met het idee als ik langs een DHL punt zou komen, ik het wel af zou geven zodat ze het nu juist konden bezorgen. Het lag er al een paar dagen, maar vergat het steeds. Toen dacht ik, kan misschien beter even online contact met DHL opnemen. Ze snapten niet hoe het kon? Of ik zelf echt geen pakket miste? (Nee) Ik moest een foto van het label sturen. Vervolgens duurde het lang want er moesten blijkbaar allemaal dingen nagekeken worden. Toen bleek dat er een sticker met barcode verwijzend naar mijn adres op het pakket was terecht gekomen. Dat is gescand en vervolgens bezorgd. Een ophaalverzoek konden ze niet regelen, want het pakket was dus bezorgd bij het âjuisteâ adres Kreeg de tip om contact op te nemen met de verzender. Ik voelde vooral irritatie, want hoezo kun je het pakket niet alsnog juist bezorgen?
Het was een pakje van Amazon, dus toch maar even die contacten. Toen realiseerde ik me, dat de pakketten waarmee het tegelijk bezorgd is, ook van Amazon kwamen. Waarschijnlijk was de sticker ergens in het verzendproces op het verkeerde pakket terecht gekomen. Toen ik Amazon een foto van het pakket stuurde was de boodschap simpel: degene die het pakket had moeten ontvangen had waarschijnlijk al restitutie ontvangen en retourneren kon ik niet doen, want de bestelling stond niet op mijn account. Dus, ik mocht het weggooien. Of houden.
Ik had weinig verwachtingen, maar als ik dan echt mag, maak ik zoân pakket natuurlijk wel even open. Zaten daar twee heren Dockers broeken in. En echt PRECIES de maat van mijn man, die al een week of twee ernstig opzoek was naar nieuwe broeken omdat ze ineens allemaal tegelijk gaten begonnen te vertonen.
Sorry, mocht het jouw pakketje zijn geweest⊠Hopelijk heb je inmiddels je geld terug! Maar weet dat de broeken hier een liefdevolle nieuwe eigenaar hebben gevonden.
Buh, ik denk dat ik mn mailadres verkeerd getypt heb met een retour in een PostNL pakketautomaat. Nu heb ik geen ontvangstbevestiging gekregen. Hopelijk gaat het gewoon goedkomen.
Er zijn nu al 3 pakketpunten met meerdere postbedrijven gestopt in mijn buurt. Zo irritant vandaag kwam ik erachter dat mijn favo bij de sportschool ook is gestopt.