Ja ik vind het ook echt niet ok. Gelukkig degene bij wie ik de klacht heb achtergelaten ook niet
Ik kreeg laatst āLiefsā
nou dat hoeft van mij ook niet
Ik kreeg van de SNS klantenservice via Whatsapp een keer een āā, dacht bijna dat ik gescamd werd
Ik zal wel een boomer zijn maar ik wil bij āinstantiesā wel gewoon aangesproken worden met u en mevrouw. Dat Coolblue en Bol.com het niet doen a la, maar ik kreeg ook van mijn verzekering zoān domme hippe tekst en ze spreken me continue aan met je ik word er onredelijk geĆÆrriteerd door
Ik een hartje van de Gamma.
Ik heb de leeftijd dat ik er nog heel af en toe aan moet wennen als ik op straat ādie mevrouwā (oid) word genoemd, maar ik ga hier ook buitengewoon slecht op. Doe gewoon netjes
Ik heb twee pakketten in een PostNL kluis liggen maar de app heeft een storing waardoor ik de pincodes niet kan opvragen in de browser lukt het ook niet. Een gaat als het goed is vandaag naar een pakketpunt als ik hem niet afhaal maar dat is ook gezeik.
Heb je niet al een mailtje gehad?
Nee
Ik heb inderdaad ook geen e-mail gehad en kan geen pincode opvragen in de app, dan krijg ik een foutmelding. Ik hoop maar het morgen opgelost is.
Mijn pakketje zou vrijdag geleverd worden, dit werd verplaatst naar zaterdag, nouja oke, toen werd het verplaats naar vandaag, nee ook niet, nu wordt het verplaatst naar morgen. Ik weet dat het druk is hoor. Maar ik kan daardoor mn haren niet wassen omdat ik dat specifieke spul nodig heb.
Het is bij mij gelukt nu!
Bij mij is het gisterenavond ook gelukt, gelukkig!
Mijn pakket levering wordt steeds uitgesteld omdat de pakketautomaat vol zit
Kan hij niet doorgestuurd worden naar een pakketpunt? Hier gaat postnl automatisch door naar een postnlpunt binnen 2km van het automaat
Hier naar de andere kant van de stad Ik kies dus nooit meer een automaat, want uiteindelijk moet ik altijd naar een industrieterrein fietsen kn daar in de rij te gaan staan.
Sheehz, ook vandaag is het niet gelukt, het is nu 15:36 en er staat ineens wordt vandaag bezorgd tussen 8:00 en 9:00 Sure. Dit is dus de 5e wijziging.
Het enige dhl servicepunt is ineens weg en nu kan ik geen markplaats pakketjes meer versturen want die doen alleen aan qr codes. Ik stond voor niks met mijn pakketje daar en moet nu morgen ver weg gaan rijden voor zoān bemand punt. Het is sowieso echt lastig om in mijn woonplaats dingen te verzenden, er is geen Homerr of Mondial punt en dus nu ook al geen dhl, alleen van die pakketmuren.
In een ideale wereld kon je bij zoān muur ook een pakket versturen zonder dat je een printer hebt zelf
Ja dat zou handig zijn. Maar in dit geval maakt het mij niet uit want ik heb een printer, maar bij MP krijg je automatisch een qr code en je kan niks printen of de qr om laten zetten in een printbaar label ofzo.