Wel benieuwd wat diegene in die 5 minuten doet van 17:55 tot 18:00 uur
Ik had ook zoān punt die gek waren op briefjes. Hadden alleen maar een grote mond. Smeten het pakket nog net niet naar je hoofd en het stonk er ontzettend naar dieren. Konden niks anders dan zeuren, want ze hadden mijn pakket al een hele dag staan voor ik het kwam halen. Waren ook alleen in de avond open tussen 6 en 7. En ik moest toen toevallig werken. Geen begrip voor. Alsof het mijn schuld is dat ze een buurtpunt waren geworden.
Direct vaste dumpplekken geregeld met mijn bezorgers. Nooit weer heen gehoeven gelukkig.
Zou je in dit soort gevallen geen contact op kunnen nemen met de pakketdienst? Lijkt me niet dat dit voldoet aan de voorwaarden van een pakketpunt en zulke buurtpunten vangen er volgens mij best wat geld voor.
Jeetje, ik struikel helemaal over die zin āā Wij hebben naast het runnen van het buurtpunt, hebben we een privĆ©leven. āā
Lijkt inderdaad alsof ze dit graag doen.
Respecteer uzelf vind ik ook een dooddoener.
āNegeer Googleā vind ik ook zo raar, pas zelf je informatie aan als je bedrijf op Google staat?!
Google kan op dat vlak wel echt moeilijk doen hoor. Vorig jaar zijn enkele gemeentes gefusioneerd in Vlaanderen waardoor straten van naam moesten veranderd worden, Google zegt gewoon ānee we vertrouwen dit nietā en laat het op zijn beloop, desondanks dat er formele brieven worden gestuurd.
Ik had ook zoān punt in de buurt. Ik wilde een keer een pakket brengen toen kwam ze met een lulverhaal over haar dochter met oorpijn en ze kon er echt niet aan beginnen om pakketjes aan te nemen want het heb vandaag toch op dr Facebook gestaan??? Ik betaal liever wat meer om aan huis te laten bezorgen dan weer bij die meid. Ze is nu ook gestopt gelukkig.
Straatnamen laten veranderen op Google Maps lijkt me wel iets compleet anders dan openingstijden, die kan je gewoon zelf aanpassen als je zelf je bedrijf/pakketpunt/whatever op Google hebt gezet.
Het illustreert juist hoe wars en irritant google is
Ja maar straatnamen wijzigen blijft iets anders dan de openingstijden van je bedrijf wijzigen. Ik beheer zelf ook meerdere Google bedrijfspaginaās, als er afwijkende openingstijden zijn is dat met 1 klik ingevuld.
Ik probeer zelf wel eens als gebruiker incorrecte bedrijfsgegevens te wijzigen, bijvoorbeeld als er duplicaten zijn of een verkeerde naam/website. Heel vaak weigert Google het ook terwijl er letterlijk twee dezelfde bedrijven op hetzelfde adres op Google staan. Maar dan ben ik geen beheerder van dat bedrijfsaccount
DPD bezorgt hier tegenwoordig laat in de avond. Vorige week hebben ze geprobeerd om 23:49 een pakketje te bezorgen š«
Ook regelmatig gebeurt het dat de track en trace op bezorgd staat en dat ze dan alsnog een dag later komen.
Ik had twee pakketjes bij de lokale pakketmuur laten bezorgen. Tenminste, dat was het plan.
De pakketen zijn allebei op een ander DHL ophaalpunt afgeleverd, twee verschillende dus.
Dus ik mag morgen de Tour de DHL gaan fietsen om alles op te halen.
Bij mijn werk is een pakket voor een klant kwijtgeraakt en PostNL heeft het naar een totaal ander bedrijf / random adres gestuurd ondanks verzoeken het tegen te houden en het retour te sturen en nu hoop ik dat we het terugkrijgen van dat bedrijf. Pff
Ik heb bij Look Fantastic iets besteld en als bezorgopties een PostNL-punt aangeklikt. Nu hebben ze het niet verwerkt als ophaalpunt, maar als woonadres en kon het pakkekpunt mijn pakketje niet aannemen en is het teruggestuurd naar Look Fantastic. Ik heb er achteraan gemaild en de situatie uitgelegd en gevraagd wat nu de oplossing is. Nu heeft een klantenservice medewerker ervoor gezorgd dat het opnieuw verstuurd wordt, maar wƩƩr naar het verkeerde adres. Oh zo irritant dit
hebben jullie weleens gehad dat je pakketje bij de buren op huisnummer x bezorgd zou zijn, maar dat dat niet zo is? ik heb al bij meerdere buren rondgevraagd maar niemand heeft hem
Hier wel eens voorgekomen, maar vaak is het dan links ipv van rechts en vica versa. Al heb ik in de straatapp zulke berichten vaker gezien en vaak is het inderdaad ergens geleverd
Ja was het in de verkeerde straat bezorgd. Moest er zelf maar achteraan van post nl. Was aan de andere kant van de wijk. Was woest want het was een vrij zwaar pakket en had toen geen auto.
ah wat stom zeg! dus je moet maar alle straten aflopen in de hoop dat iemand het heeft? ik hoop dat ik contact kan krijgen met post nl morgen en die bezorger nog weet waar hij het afgeleverd heeft. het was een pakket waar voor getekend moest worden dus zij zitten sowieso foutā¦
Ja heb bij alle gelijke huisnummers als die van mij aangebeld. Werd er ook een beetje wantrouwig van. Heel vervelend.