Nou ik vind het super raar van die medewerker. Volgens mij staat nooit je eigen adres op het verzendlabel als het direct vanuit de verzender naar een postNL locatie wordt verstuurd.
En hoezo zou zij de rekening krijgen? Sturen ze die dan per post?
Het staat toch op jouw vriendâs naam en het is met zijn e-mailadres besteld. En wat dan nog, die webshop gaat haar echt niet dwingen te betalen als er wel sprake is van fraude.