Pakketjesirritaties

Oh dat is helemaal suf, ik dacht misschien kun je die code scannen maar ik wist niet dat het bij marktplaats zo gaat tegenwoordig

1 like

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat het pakket punt zelf een pakket kwijt maakt? Volgens dhl daar gewoon gescand vrijdag. Ben 2x langsgeweest en halfuur gewacht maar ze kunnen het niet vinden (al zoeken ze ook steeds op dezelfde plek). Ze bellen me als ze het pakket vinden maar het is zo’n ontzettende chaos daar dat ik er een hard hoofd in heb dat ze hem gaan vinden, de maken er ook geen prio van ofzo. Maar geen idee wie nu verantwoordelijk is. Want zij zijn gewoon degene die verkeerd werk leveren. Baal echt enorm.

1 like

Mijn man heeft dit gehad vorig jaar. Het was een marktplaats-verkoop dus we konden er verder niet echt iets mee en beschouwden het als verloren.
Uiteindelijk dook het pakket weken later alsnog op. Bij dat pakketpunt is het ook altijd chaos en tijdens de feestdagen nog meer.
Het lulligste vond ik nog wel dat de medewerkster mijn man vertelde ā€˜dat pakket is hier niet meer, ik heb het vanmiddag al aan je vrouw meegegeven’. Maar ik was toen niet eens in Nederland op dat moment. :rofl: En ik was niet op de hoogte van dat pakket, laat staan dat ik een afhaalbewijs o.i.d. had.

Blijkbaar hebben meer mensen slechte ervaringen met dat pakketpunt want de Google reviews zijn vrijwel zonder uitzondering negatief.

Hopelijk duikt jouw pakket nog op. :crossed_fingers:

1 like

Oh god drama. Niet meer daar laten bezorgen dus!

Bij deze ook hoor maar voor veel Vinted pakketjes heb je weinig keuze helaas. Heb best begrip voor de pakketjes chaos maar dingen kwijtraken en zichtbaar niet dat prioriteit geven vind ik niet okƩ.

1 like

Ik heb een keer aangeboden zelf in die enorme zooi naar mijn pakket te zoeken en goh toen lag het er toch
Hopelijk duikt die van jou nog op!

2 likes

Ja en dat fouten? En

De verzender! Jij hebt het pakket nog niet ontvangen, en tot dat moment is de verzender verantwoordelijk. Ik neem aan dat het over een online aankoop gaat? De verkoper moet ervoor zorgen dat jij je bestelling ontvangt (of je geld terug krijgt).

2 likes

Ja sure? Dan is het dus de verkoper van Vinted of Vinted zelf? Maar wel raar want dhl heeft zn taak gedaan en de verkoper ook, vooral de pakketwinkel niet

Dat kan DHL waarschijnlijk wel met het pakketpunt oplossen, maar jij staat daar als koper buiten

1 like

Dit staat er al vijf dagen bij twee pakketjes… Irritant

Weet iemand waarom dit zolang op hetzelfde blijft staan en of het nog goed komt? Of zijn mn pakketjes gewoon pleite

1 like

Lijkt alsof het label is aangemaakt/verzending is aangemeld maar pakket nog niet bij postnl in handen is. Dus nog niet verzonden? Ligt eerder aan de webshop dan postnl

4 likes

He bah voor niks aan het vuren op postnl

Afhaalmelding van dhl ontvangen, maar de kluis was leeg :tired_face:
Was ook nog een dure bestelling.

Ugh, de postNL punten zitten steeds vol waardoor mijn pakje niet geleverd wordt, maar thuisbezorgen is ook geen optie omdat ze het dan onbeheerd achter laten.

Edit: ugh nu is het een half uur fietsen verderop afgeleverd in plaats van 3 minuten fietsen…

2 likes

Ik begrijp echt niks van PostNL, de pakketjes hebben een dag op het PostNL punt 10 km verderop gelegen, maar nu zijn ze blijkbaar weer onderweg :woman_shrugging: En worden ze zogezegd thuis bezorgd (terwijl ik dan natuurlijk net niet thuis ben…)

Als er op het label staat: handtekening bij ontvangst / verhoogd aansprakelijk, en pakket is vervolgens gewoon in de kliko gezet (want deed niemand open en dat is de plek waar ze je dan altijd doen :wink: niet met doel het weg te gooien dus)… bij wie moet je dan zijn?
Bezorger? Verzender?

In dit geval was het een kerstpakket wat gekoeld moest zijn en we dus 2 dagen later achter kwamen want geen briefje in de bus oid

2 likes

De bezorger, maar snap wel dat als je dit altijd afspreekt, dat ze dat nu ook doen. Wel jammer dat ze niet een briefje hebben ingegooid want dat had het probleem opgelost

1 like

Verzender. Hij moet een geschil opstarten met de bezorger. Jij hebt alleen iets gekocht en getekend bij de verzender en niet bij de bezorger.

2 likes

Bij mij stond ook dat het een week lang naar post nl punt werd verstuurd, en was bang dat het kwijt was. Ben toch naar even naar het punt gegaan, en mijn pakketje lag daar gewoon.

Vrouw daar zei ook altijd komen, soms gaat het met scannen mis.

Je junt het adres van pakketpunt in de app vinden.

2 likes

Mijn pakket ligt al 11 dagen in een pakketkluis waar ik niet meer bij kan, kan geen code meer in zien. En natuuuuurlijk die code niet opgeslagen. :yawning_face:

Wordt dat op een gegeven moment niet naar een pakketpunt gebracht?

Wij hebben nu ook iets in een kluis liggen maar de mail met de code is verstuurd naar de afzender haha
In mijn ervaring gaat het na 72 uur naar de Primera

2 likes