Pakketjesirritaties

Ja maar hij blijft dus al 11 dagen op die status staan. Dat hij naar een pakketpunt wordt gebracht. En dan kan je er niet meer bij.

Oh dat is waardeloos, dan heb ik tot nu toe steeds geluk gehad dat ik wist waar het heen ging na een fout met de automaat

Ik heb als verrassing blikken met koekjes opgestuurd naar diverse mensen. Ik zag dat het bij iemand was aangekomen dus 24 uur later toch maar even vragen of het goed was gegaan, want ik had nog niks gehoord. Bleek dat ik het verkeerde huisnummer had overgenomen en dat het een paar huizen verderop was geleverd. Maar die mensen zeggen het niet te hebben ontvangen?? Zo vaag. Nu is er dus iemand die of dat blik in huis heeft en er niks mee doet, waardoor de koekjes straks oud zijn, of het gewoon lekker heeft opgegeten na ontvangst (of de postbode heeft het opgegeten). Hij woont trouwens in een klein dorp dus het is niet dat hij zijn buren niet kent, en zijn naam stond erbij.

Ik vind het echt stom, zoveel moeite gedaan en nog speciaal mooie blikken gezocht. Gelukkig is het met de andere wel goed gegaan! En ik denk dat ik nog wat leftovers aan hem ga geven.

1 like

Ik heb op 19 december een bestelling geplaatst bij een webshop en deze is nog steeds niet binnen. De webshop wijst naar DHL en DHL naar de webshop. Ik heb het nu maar als probleem gemeld bij Klarna wat dit schiet niet op. :roll_eyes:

Dit is (nog) geen irritatie , maar hier zitten natuurlijk wel de kenners en het zou een irritatie kunnen worden.

Ik heb bericht van postNL dat een pakketje bij inklaringen ligt. Dit ken ik van pakketen van buiten de EU. Maar dit pakket komt uit Duitsland. Heeft iemand anders dit wel eens gehad?

Het pakket is ook nog eens verstuurd via DHL (ik heb een track and trace van DHL, datzelfde t&t nummer staat nu in mn PostNL app) dus ik vind het sowieso raar dat dit nu bij PostNL ligt. Of doen zij alle inklaringen ?

Ok toch een irritatie om on topic te blijven: het pakket ligt nu in Den Haag en ik woon in het oosten dus dat pakket is ongeveer langs mijn huis gekomen om onterecht naar Den Haag te worden gestuurd.

2 likes

Ik kwam thuis en voordat ik de deur openmaakte zag ik een pakketje voor de deur van de buren liggen. Die laten soms wel pakketjes voor de deur want ze hebben een cameradeurbel. Ik verwachtte een pakketje dus keek even op mijn deurmat en jawel daar lag een briefje met dat het bij de buren ligt. Dus dat pakketje dat voor de deur lag was voor mij. Geen idee wat de bezorger dacht maar dit was wel iets nieuws

Wij waren net gewoon thuis en de ups bezorger belde niet aan, maar zette wel mijn pakketje met behang in de regen/sneeuw. Snap ik echt niet. Bel dan op z’n minst aan en ren dan terug naar je bus als je ziet dat we thuis zijn. Dan ben je net zo snel en dat doen andere bezorgers ook vaak genoeg. Ik kreeg nu een mail met een foto van mijn voordeur met het pakket (en ja direct al nat). Ik zag de mail gelukkig direct en mijn (voor ons op maat gemaakte) behang is dus niet nat geworden :face_exhaling:

2 likes

Ik had een custom kerstboom hanger gekocht voor m’n vriend vanuit de UK. Die is bezorgt toen ik niet thuis was waarbij iemand (bezorger of iemand anders) een handtekening heeft gezet dat het geleverd is op mijn adres. Alleen is hij helemaal niet bij mij geleverd en woon ik in een appartementen complex met 200+ buren dus kan ook niet even langs m’n buren of iemand hem voor mij heeft aangenomen (briefje in de lift heeft ook niks opgeleverd).

Afijn, ik melding gemaakt bij PostNL en de afzender. PostNL doet niks totdat de afzender zich bij hun meldt en de afzender wil het alleen via Royal Mail spelen en die zeggen dat het geleverd is op het adres want zie handtekening.

De afzender wil verder geen actie ondernemen met PostNL en ik kan niks.

Ik wil gewoon m’n pakketje of m’n geld terug.

Dit loopt nu ook al 4 weken :smiling_face_with_tear:

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik begin team DHL te worden. Echt al maanden alleen maar gezeik met PostNL. Pakketjes worden nooit meer in mijn favo automaat geleverd, pakketpunten weigeren pakket waardoor het retour gaat, pakket kwijt, pakket staat al de hele dag (zelfs nu nog) op ‘vandaag leveren’ terwijl het pakketpunt 18u dicht is gegaan.

Bij mij gaat met DHL alles snel en vlekkeloos (wel altijd pakketpunt).

5 likes

Ik zie in m’n PostNL app dat ik vandaag nog een kerstkaart ga ontvangen :clown_face:. Kreeg er vorige week ook nog een binnen.

1 like

Bij mij duurt het tegenwoordig ook zo lang voor ik de post ontvang die al in de app staat, soms gaan er wel 2 weken overheen.

Ik moest echt lachen om het nieuwsbericht dat PostNL zich zorgen maakt over de omzet omdat er minder kerstkaarten zijn verstuurd dan verwacht. Ondertussen kunnen ze de kaarten die wel verzonden zijn niet eens op tijd bezorgen omdat het te druk was. Mijn kaarten zijn nog steeds niet bij iedereen bezorgd.

12 likes

Ik heb mijn Black Friday pakket van Uniqlo net binnen :+1:t4:

Mijn pakketje van dhl stonk verschrikkelijk naar sigaretten. De walm kwam ook van de bezorger af

1 like

Oh bah dat is hier ook altijd :nauseated_face:
De laatste keer kwam de bezorger ook gewoon met een peuk op de lip aan de deur

Mijn pakket is een kluis bezorgd maar heb geen code ontvangen van de bezorger of het bedrijf van de pakketkluis :triumph:

Ja :sob: ik had afgelopen kerst echt m’n best gedaan om op zoek te gaan naar mooie kaarten enzo. Naar 5 vriendinnen verstuurd op 18 december, één vriendin appte op 7 januari dat ze hem binnen had en van de rest geen bericht gehad terwijl ik eigenlijk zeker weet dat ze of een kaartje terug zouden sturen of een appje om te bedanken, dus denk gwn dat vier vriendinnen hem nooit gehad hebben. Zal ze binnenkort eens vragen want nu maakt het toch niet meer uit haha.

1 like

Oh dit had ik laatst ook en toen ging het na 72 uur naar een pakketpunt (dit was PostNL)

2 likes

Ik had een briefje opgehangen voor de bezorger met waar die het neer kan leggen want ik was er niet, heeft de bezorger dit poppetje erbij getekend :cowboy_hat_face:

Sorry geen haat gewoon cute

64 likes

Haahahah

2 likes