pff fijn dat je hem gevonden hebt uiteindelijk, gaf post nl wel toe dat dit hun fout was? als ik een pakket aan had genomen dat na een paar dagen nog niet opgehaald was zou ik hem zelf even langsbrengen, hoop dat de mensen die mijn pakket hebben dat ook gaan doen ik voel me een beetje bezwaard om weer bij allemaal mensen die niet mijn directe buren zijn aan te gaan bellen hiervoor.
Ik heb ook wel eens gehad dat het de verkeerde straat was, maar daar kwam ik pas weken later achter toen de ontvanger het kwam brengen (geopend ook nogâŠ). Dat was een straat verderop.
Maar ook wel eens gehad dat het in een compleet ander dorp was bezorgd. En die ontvanger kwam ook weken later speciaal met de auto om het te brengen.
In beide gevallen melding gemaakt bij het bedrijf waar ik besteld had en mijn geld terug gekregen/order opnieuw gekregen voor het pakket alsnog opdook. Nadat ik eerst bij de hele straat had aangebeld en postnl had nagevraagd waar de bezorger het zogenaamd had bezorgd.
Aan Postnl heb je in dit soort gevallen echt niets. Die beweren bij hoog en bij laag dat het goed bezorgd is, dus je bent afhankelijk van je verzender.
argh wat irritant wel lief dat die mensen langskwamen met de auto. in mijn geval hadden ze het niet eens bij de buren mogen afleveren omdat er een handtekening gezet moest worden, dat vind ik sowieso al stom want het is best een duur product. ik ga er morgen maar weer achteraanâŠ
Ja, dat was hun oplossing. Verder konden ze niks doen. Daarom was ik ook zo boos. Snap wel dat de mensen het pakket niet kwamen brengen gezien het gewicht.
Die handtekening wordt sinds corona niet meer zo serieus genomen.
Hopelijk komt je pakket nog boven water.
DPD komt tegenwoordig vrijwel niet meer. Deel van de straat is afgesloten, maar mân huis is goed bereikbaar met 1 min omrijden door naastgelegen straat. Er zijn al 2 pakketten retour gestuurd zonder afleverpoging, 2 pakketten liggen al 2 weken op het depot. Ze hadden tegen verzender gezegd dat ze niet konden afleveren wegens de afgesloten straat, maar had voor dat pakket aangegeven dat het naar een pakketpunt kon en de dag ervoor was iets wel geleverd. Wat een ellende bij DPD
Normaal heb je 100 berichten in je mail met elke scheet van je pakket. Ik dacht âeens even kijken hoe ver mijn pakket al isâ en toen was DPD al bijna klaar om hem weer retour te sturen. Zo weinig communicatie is ook weer het andere uiterste. Vandaag maar snel afhalen
Eerst zou mijn pakketje vanochtend voor 10.45 uur door UPS bezorgd worden. Toen voor 13.30, daarna voor 17.00, vervolgens weer voor 19.00 uur en nu weten ze het niet meer. Ik kan het ook niet wijzigen naar een pakketpunt want dan linkt ie gewoon weer terug naar het overzicht van de t&t. Schiet echt niet op zo. Wat een vaag bedrijf
DHL zou een pakket bezorgen vandaag, gekozen voor 1 van de automaten in de buurt.
Heeft de bezorger het bezorgd in een automaat 20 (!) km verderop???
Ik ben niet in de gelegenheid het op te halen en wacht maar tot het weer retour wordt gestuurd.
Ik had een pakketautomaat gekozen in de plaats waar ik werk (ligt naast mijn woonplaats) zodat ik dit vandaag in mijn pauze of erna dit kon ophalen.
Krijg ik een melding dat de automaat niet gebruikt wordt oid, kan ik het alsnog op een servicepunt in mijn woonplaats ophalen.
Maar het is nu dus nog niet eens geleverd. Wat een gezeik.
Mân vriend heeft een pak besteld via AboutYou voor een bruiloft dit weekend (lol haha, we hadden het in de Peek en Cloppenburg gevonden en gepast, maar het jasje was daar niet in de goeie maat en overal uitverkocht behalve bij Aboutyou) en gekozen voor levering op een pakketpunt. Gisteren wilde ik het voor hem ophalen, vroegen ze bij het pakketpunt of ik ZIJN legitimatie bij mij had. Had ik niet, wel mijn eigen (volgens mij hoort dat voldoende te zijn, als je ook de track en trace hebt enzo). Nouja dat was niet voldoende, prima, dan moet hij het zelf ophalen vandaag dacht ik. Maar toen wilde ze het wel voor mij scannen en toen bleek dat AboutYou dus het adres van het pakketpunt ingevoerd ik heb dat wel eens vaker gehad, meestal geen probleem, maar nu zei ze dus meteen: ik ga dit pakket terugsturen
Ik heb echt gesmeekt of ze het alsjeblieft wilde bewaren en dat we kunnen aantonen dat het al betaald is (ze zei, anders krijgen wij straks de rekening) etc en dat hij het pak DIT WEEKEND nodig heeft ik hoop echt dat ze het straks nog hebben en meegeven en ik ben echt heel bang dat ze het toch al hebben meegegeven aan de pakketdienst
(ik kan het pas vanaf 15:00 proberen, en mân vriend pas vanaf 19:00 ofzo)
Oh wat gemeen van die vrouw.
Ja ik snap op zich wel dat ze het niet zomaar wilde meegeven, want ze zei dat zij dan de rekening krijgen als het niet betaald is. Zal wel eens voorkomen. Maar ze was echt ijskoud in eerste instantie: ik ga dit pakket terugsturen er staat een verkeerd adres op. En ik maar uitleggen dat ik zeker weet dat hij niet gewoon hun adres heeft ingevuld maar heeft gekozen voor een pakketpunt, en dat zij het dan misschien zo hebben verstuurd etc etc en gesmeekt of ze het wilde bewaren. Uiteindelijk heeft ze wel gezegd dat te doen, ik ga zo kijken of dat inderdaad zo is!!!
Irritatie is wel vooral naar die webshop eigenlijk
Kun je ook contact opnemen met about you? Mocht je pakket straks weg zijn dat ze het ergens kunnen onderscheppen of zo?
Mwuah ik denk niet dat zij iets kunnen doen als het al met de post mee is. Ik ga nu kijken of het er nog ligt er of ik het meekrijg heb âbewijsâ dat het al is betaald en dat het factuuradres ons huisadres is, en neem zijn paspoort mee.
Mân vriend wil nooit dingen bestellen maar altijd ĂĄls hij het doet, gaat er iets mis
Dan gaat je ergernis alleen maar erger worden want is echt een vreselijke webshop/klantenservice
Nou het is gelukt ik kreeg het mee!!
Oja laat mijn advies dan maar zitten. Heb daar nog nooit wat besteld, maar dat ga ik dan ook maar niet doen.
Nou ik vind het super raar van die medewerker. Volgens mij staat nooit je eigen adres op het verzendlabel als het direct vanuit de verzender naar een postNL locatie wordt verstuurd.
En hoezo zou zij de rekening krijgen? Sturen ze die dan per post? Het staat toch op jouw vriendâs naam en het is met zijn e-mailadres besteld. En wat dan nog, die webshop gaat haar echt niet dwingen te betalen als er wel sprake is van fraude.
Volgens mij heeft dit te maken met de vergoeding, als je verzenden via pakketpunt kiest krijgt het pakkketpunt betaald voor het pakket. Als je het adres gebruikt ziet PostNL dit niet als afhalen en krijgt het afhaalpunt de servicevergoeding niet.