Pakketjesirritaties

Is al zeker 1 jaar, misschien wel langer dus die mail kan ook van eerder zijn.

2 likes

O ik heb als plus member tot een paar weken terug geen retourkosten betaald…

1 like

Ja precies wat @AutumnStorm zegt… voor plus members was het gratis. Nee snap dat voor veel dingen beter is als je retour betaalt ivm milieu etc. Maar met kinderen is meerdere maten bestellen tegenwoordig een must. Want alles valt anders. Dus dan was het gewoon heel fijn.

Ik had een pakket laten bezorgen bij het pakketpunt in de buurt, een locker in de supermarkt want die is vanavond en morgen open.
Maar nu is het bij een ander pakketpunt bezorgd en die zijn alleen op kantoordagen open tussen 9 en 4. En ik werk in een andere stad, dus nu kan ik het pas volgend weekend ophalen. Heel onhandig want ik heb het vrijdag nodig

Wat is dit nu weer voor stoms? Ik heb vandaag een retourpakket in een pakketautomaat gedaan om te versturen. Gewoon retourlabel op het pakket, kon het label gewoon scannen, niets aan de hand, ging allemaal goed. Staat er nu bij de track-code: afhaalzending niet opgehaald, zending geen (correct) label. En nu? Blijft het voor eeuwig in de automaat liggen of zo, want ik kan het er natuurlijk ook niet weer uit halen. Iemand wel eens zoiets gehad?

Ja, heb ik ook wel eens gehad. Volgens mij ook in het weekend, maar op maandag werd die wel gewoon opgehaald en verzonden. Kwam dus gewoon goed.

3 likes

Oh, dat is wel echt geruststellend om te horen. Dank!

1 like

Denk niet dat de bezorger een optie kan aanklikken met de straat ligt open oid en ze daarom dit aanklikken

3 likes

Ik heb iets besteld dat verstuurd is vanuit Schotland naar Nederland, maar een omweg maakt via Braziliƫ ??? Mijn pakketjes maken mooiere reizen dan ik zelf maak :cry:

2 likes

Hahahahahahaha

1 like

Ik heb een tijd terug een pakket niet opgehaald en laten terugsturen naar H&M. Dat was al drama maar uiteindelijk is de retour alsnog verwerkt bij Klarna.

Nu kreeg ik vorige week een mail dat hij weer op een pakketpunt is bezorgd maar ik dacht laat het gaan dus hij ging weer retour? Krijg ik net een mail dat het weer op een pakketpunt is bezorgd, ben nu haast geneigd het lekker op te halen aangezien de order al is gesloten. :grimacing:

Edit:
Dit loopt ook al sinds 14 december.

4 likes

Ik had twee truien teruggestuurd naar Zalando maar nu blijkt dat ze er maar eentje ontvangen zouden hebben, nog nooit problemen mee gehad en ik heb natuurlijk geen labels of bevestiging meer :sob:

2 likes

Ah shit. Ik had het laatst met een BH a 50 euro. Ik heb de grotere maat gehouden, de kleine geretourneerd, samen met nog andere artikelen… maar volgens hun zat die er niet bij. Heb uiteindelijk maar betaald, want hoe ga ik aantonen dat ik ā€˜m wel teruggestuurd heb? Maar echt kut.

1 like

Oh wat kut! Ik was wat voorbarig want heb teruggemaild dat ik het label of bewijs niet meer heb maar dat het samen was gestuurd met artikel X van bestelling Y waarna ik heel snel een mail terug kreeg dat ze het verwerkt hebben en alles kwijtschelden. Dus als het nog eens gebeurd zou ik het zo proberen!

1 like

Zalando doet het helemaal niet moeilijk om hoor. Ik heb ook eens twee paar Vans teruggestuurd waarvan zij zeiden dat ze maar eentje hadden ontvangen. Heb gewoon het bedrag teruggekregen zonder bewijs oid.

2 likes

Nou, ik heb ook gemaild dat ik ā€˜m gewoon geretourneerd had. Toen gingen ze het nogmaals nakijken, maar gaven ze opnieuw aan ā€˜m niet te hebben. Dus heb ik maar betaald.

1 like

Anders kun je het vaak ook nog wel aan het gewicht van het pakketje zien (dus aantonen) zot nogal verschil in gewicht of je 1 of 2 paar schoenen retourneert bijvoorbeeld

4 likes

DHL die zegt dat mijn pakket bezorgd is in de brievenbus.
Niet alleen ligt daar niks, maar het is ook nog eens een pakket wat qua afmeting niet eens in een brievenbus zou passen :unamused:

1 like

Hij is weer onderweg naar mij toe :clown_face: ik ga hem dit keer gewoon aannemen en genieten van een gratis pakket.

2 likes

Mijn pakket zou een week voordat ik op vakantie ging geleverd worden, maar kwam uiteindelijk op het pakketpunt aan op de ochtend na vertrek. Direct nadat ik weer thuis was ging ik naar het pakketpunt, hadden ze het (ik was zeven dagen weg geweest) net een uur geleden weer retour gestuurd :smiling_face_with_tear: