Pakketjesirritaties

Geen irritatie maar:

Vorige x heb ik een halve dag nagedacht over de locatie van mijn pakketje; een huisnummer/achternaam/pakketpunt?? bleek het de papierbak te zijn
Deze keer kon ik mijn pakketje gelijk uit de bak vissen haha

7 likes

Dit idd dacht ik ook ff. Maar wordt dat dan niet van tevoren aangegeven? Het pakketje is van ici paris. Ik herinner me wel dat ik moest tekenen voor een pakketje van douglas maar ik dacht dat bij dat soort winkels dat niet meer hoeft?

Edit: Oh ik lees al dat dat bij ici paris niet hoeft. Ik woon hier nu iets meer dan 2 jaar en de bezorger die iets van douglas kwam brengen klaagde dat het zo irritant was dat het ondertekend moest worden.

@Druppels wat frustrerend zeg. Ik heb juist het ingesteld dat ze het in de voortuin kunnen leggen, wel veilig. En er zijn hier een zillion pakketpunten vlakbij waardoor het in het verleden dus wel eens mis ging. Hoop dat je hem snel ontvangt!

1 like

Uiteraard word ik weer bevestigd in mijn hersenkronkel, dat helpt niet. Het is volgens de track en trace vandaag bezorgd, maar ik kom net thuis en het is nergens te bekennen… Pakketjes verdwijnen hier zo vaak, ook bij buren. Zo irritant.

1 like

Raar: dat je 1 bestelling doet, met een bedrag hoog genoeg voor gratis verzenden, en dan stoppen ze het in vier pakketten die ik twee verschillende dagen bezorgd worden…

2 likes

Dhl die een gemist bericht stuurt, terwijl ze niet aan de deur geweest zijn. We zagen ze wel langs scheuren.

1 like

Oke ik heb echt teveel pakjes bezorgd gekregen de laatste tijd :grimacing:maar net werd er aangebeld want ik hoorde hem al aankomen. Hij belt aan, ik doe serieus direct open wn het pakketje ligt voor de voordeur. Dus niet eens op de afgesproken plek. En waarom bel je aan als je hem toch niet aan me overhandigd. Vervolgens schreeuwt hij vanaf de overkant waar hij ook iets moest afleveren. ā€œAlsublieft!ā€ Fijne dag!" Waarom bel je dan uberhaupt aan knul :joy:

1 like

Zodat je het pakketje kan oppakken en het niet te lang voor de voordeur ligt?
Doen ze hier ook vaak, heel irritant wel. Maar begreep dat ze echt heel erg hard moeten doorwerken om alle pakketjes de bezorgen, dus dan zal dit wel het efficiƫntst zijn?

5 likes

Maar dan kan hij het toch beter achter de struik/boom leggen. Die zit pal naast de voordeur en dat is ook aangegeven in de app. Naja ik heb het iig. Heb zelf nog nooit gehad dat iemand het voor de voordeur neerlegt eigenlijk.

Luxe dat ie nog aanbelt, hier wordt het gewoon neergetyft zonder aanbellen. Wel zo hard dat ik het hoor vallen

1 like

Die klotekast van de DHL die gewoon te HOOG is. Pakket in het bovenste vak maar gelukkig kwam er net een aardige man aan die m’n pakketje uit het vak kon pakken

1 like

Oh die onderste vind ik ook zo kut en dan knikkeren ze het ook nog helemaal achterin waardoor je op je knieƫn op dat stoepje moet :rage:

1 like

Dit doen ze hier ook vaak. Ik woon redelijk aan het begin van een doodlopende straat, hij zet het pakket dan voor de deur, belt aan, en rijdt verder (meestal zie ik hem dan net de bus in stappen en dan roept hij indd 'alsjeblieft, fijne dag!) en dan checkt hij dus als hij de straat gehad heeft en weer terug langs rijdt of het pakket weg is en zo niet neemt hij het weer mee. Ik vind het wel prima hoor, gezien ze zoveel tijdsdruk hebben.

7 likes

Geen irritatie, maar past het meeste in dit topic.
Ik kreeg net vanaf de begane grond een pakketje door mijn slaapkamer raam gegooid op de eerste verdieping :joy: dit had ik even niet aan zien komen, maar het scheelt me wel weer de trap op en af lopen want ik lag al in bed dus voelt als een win

18 likes

Hahahahaha wat

2 likes

Dit was dus ook mijn reactie :joy: bijzondere ervaring maar hee pakketje is geleverd en het kwam niet tegen mijn hoofd aan dus ik heb niets te klagen haha

2 likes

Dan had je geluk dat er niks breekbaars in zat… Of beter gezegd, de pakketbezorger heeft daar geluk mee :sweat_smile:

1 like

Ah ja dat klinkt ook wel logisch. Maar ik zou als ik die bezorger was het pakketje dan direct achter die boom zetten bij mij dan hoeft hij het niet weer op te halen en naar een punt te brengen. Toevallig gebeurd dit alleen bij ici pakketjes. Ik moet me eigenlijk ook schamen want ik kan zelfs lopend nog naar de ici hier :grimacing:

2 likes

Mijn pakket zou geleverd worden bij een pakketautomaat. Schijnbaar zat die vol, dus zou hij naar een pakketpunt gaan. Beetje balen dat het zo’n gaar punt was, maar prima.
Hebben ze hem daar ook niet bezorgd en nu geeft de app aan dat ze het morgen opnieuw proberen, maar dan op mijn thuisadres.
Vind dat zo stom, er is toch een reden dat ik een pakketpunt kies ipv thuis laten bezorgen.

1 like

Weer een pakket dat bij mij thuis bezorgd worden op een paar minuten na gemist. Vervolgens heeft de bezorger er wel voor getekend, maar is het nergens - ook niet bij buren - te bekennen. Bah.

2 likes

Hahaha ik moest hier hardop om lachen maar het is ook wel een beetje gek, haha.

1 like