Het is inmiddels goed gekomen! De winkel heeft een whatsapp en die had ik gisteravond een berichtje gestuurd. Zojuist antwoord gekregen en ze hebben m ingescand! Blijkbaar ik denk dat ik even gemist heb dat er meer stappen kwamen na âbevestigenâ.
Lag er de hele nacht wakker van hahaha
En nog iets anders DOM wat ik heb gedaan. Ik had wat oude iphones die ik wilde verkopen/recyclen en bij 1 bedrijf kreeg ik een goed aanbod en bij een ander bedrijf een minder goed aanbod maar meer dan de eerste. Wat heb ik gedaan? De telefoons van het slechte aanbod naar de eerste gestuurd. WHY. Gelukkig de goede nog niet naar het tweede bedrijf maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan! Nu ben ik benieuwd of ik ze nog kosteloos terug kan krijgen. Volgens mij is dat een van hun selling points dat als je het toch niet eens ben met het aanbod kan je het terug krijgen, maar ik weet niet of dat ook geldt als je de verkeerde telefoons opstuurt dan welke je zegt op te sturen. 