Mân vriend heeft een pak besteld via AboutYou voor een bruiloft dit weekend (lol haha, we hadden het in de Peek en Cloppenburg gevonden en gepast, maar het jasje was daar niet in de goeie maat en overal uitverkocht behalve bij Aboutyou) en gekozen voor levering op een pakketpunt. Gisteren wilde ik het voor hem ophalen, vroegen ze bij het pakketpunt of ik ZIJN legitimatie bij mij had. Had ik niet, wel mijn eigen (volgens mij hoort dat voldoende te zijn, als je ook de track en trace hebt enzo). Nouja dat was niet voldoende, prima, dan moet hij het zelf ophalen vandaag dacht ik. Maar toen wilde ze het wel voor mij scannen en toen bleek dat AboutYou dus het adres van het pakketpunt ingevoerd
ik heb dat wel eens vaker gehad, meestal geen probleem, maar nu zei ze dus meteen: ik ga dit pakket terugsturen 
Ik heb echt gesmeekt of ze het alsjeblieft wilde bewaren en dat we kunnen aantonen dat het al betaald is (ze zei, anders krijgen wij straks de rekening) etc en dat hij het pak DIT WEEKEND nodig heeft
ik hoop echt dat ze het straks nog hebben en meegeven en ik ben echt heel bang dat ze het toch al hebben meegegeven aan de pakketdienst
(ik kan het pas vanaf 15:00 proberen, en mân vriend pas vanaf 19:00 ofzo)