Pakketjesirritaties

Nee vermoed idd meerdere klachten. Hangt ook gewoon een poster in de gang dat ze daar niks neer mogen leggen, boeide dr ook niet

3 likes

Bij mij is mijn h&m bestelling in 2 pakketjes verzonden (zou niet weten waarom gaat om 3 items), maar nu is 1 pakketje vandaag aangekomen. Op de app lijkt het alsof ze zeggen dat alles is binnengekomen. Heeft een van jullie dit eerder gehad?

GLS is echt een schijtbedrijf. Waarom gebruiken bedrijven dat nog :sob::sob:. Je kunt ook helemaal niks want een telefoonnummer hebben ze niet, klachten of contactformulieren gaan ze ook maar kut mee om.

2 likes

Als ik dat zie staan ergens weet ik al dat ik me er niet op hoef te verheugen

Ik heb dus zo’n afgesproken plek bij postnl dat ze het achter de boom mogen neerleggen. Gaat eigenljk altijd goed maar nu staat er dat ik een andere plek moet kiezen en dat het naar een postnl punt gaat. De bezorger zal het wel niet veilig genoeg hebben gevonden? Of hij is direct doorgereden dat kan ook want ik heb niks gehoord.

Met dit weer buiten achter een boom? Ik vind het wel netjes dat de bezorger dat niet doet! Anders krijgt hij daar vast weer gezeik over

13 likes

Ja je hebt ook gelijk had ik niet zo bij stilgestaan.

1 like

Ik hoorde van de fietsenmaker in de straat (die een pakketpunt runt) dat het andere pakketpunt (een wasserette) acuut van de lijst is gehaald van DHL. Blijkt dat ze bij de wasserette structureel pakketten openmaakten en de inhoud stalen als er iets waardevols in zat. Ze zijn gesnapt omdat er veel klachten bij DHL binnenkwamen over lege pakketten.

Vond het er ook altijd al een teringzooi en ze konden vaak je pakket niet vinden, maar dit is wel heel ernstig zeg. En volgens mij ook strafbaar? (Al weet ik niet of hier iets mee gedaan wordt, dan zouden mensen aangifte moeten doen)

Ik denk dat die aangiftes nu sowieso gaan komen!

1 like

Oh erg maar ook zo dom van ze haha alsof het niet een keer zou opvallen en ook dan “toevalligggg” steeds bij de pakketjes bij dit pakketpunt haha

6 likes

ja zo idioot! Dat ze dachten dat ze hiermee zouden wegkomen

Bizar! Ik heb dit ook een keer gehad bij een beetje een shady kledingwinkel die als pakketpunt fungeerde. Steeds als ik daar een pakket inleverde met kleding, kreeg ik maar de helft van het geretourneerde bedrag terug van de webshop. Vermoed dus dat zij ook een deel eruit haalde. Na 2x dit gehad te hebben bij hetzelfde pakketpunt ben ik er nooit meer geweest.

Ik kreeg gistermiddag een afhaalcode van dhl dat het niet in een pakketmuur geleverd kon worden maar nu bij een afhaalpunt ligt.
Dus ik ga vandaag halen, het is een h&m pakket en dat zeg ik, hij scant mijn code en begint alle pakketten die er liggen te scannen, ook van die vinted dingen ingepakt in een vuilniszak, maar nee het ligt er niet zegt hij. Hij kijkt niet naar de namen ofzo, hij scant ze alleen en het zit er niet tussen. Ik vraag of hij dan even op die h&m zakken die er liggen wil kijken naar de naam, maar nee het is er niet zeg jij want hij heeft ze gescand. Zo frustrerend? Ik ben maar niet verder in discussie gegaan want het is het enige pakketpunt dat nu sinds kort mondial relay doet hier dus ik wil nog welkom zijn.
Maar als ik een afhaal QR krijg is dat toch alleen omdat het echt afgeleverd is? En mij dan gewoon wegsturen dat het nog niet binnen is vind ik vreemd.

1 like

Oh dit had mijn broer laatst ook! Nee we hebben het niet, terwijl de code aangaf van wel. Later nog eens terug geweest maar nee het lag daar niet. Ging het uiteindelijk terug naar de afzender vanaf jawel, dat pakketpunt. Je moest bepaalde locaties kunnen boycotten ofzo

1 like

Ja hoezo gaan ze ontkennen dat ze het hebben als er een afhaal qr is? Pff ik hoop maar dat iemand het morgen wel kan vinden. Ze hebben ook totaal geen systeem daar, alles ligt er gewoon op een hoop, en hij ging gewoon maar van alles scannen. Maar goed ik ben niet degene die moet zeggen hoe ze het moeten organiseren maar lijkt me voor hun ook fijner werken als alles op alfabet ligt bijv. zoals bij andere afhaalplekken.

1 like

Ja inderdaad of op huisnummer of nou ja in elk geval een systeem. Dat pakketpunt laat het gewoon op de container staan en dan springt het er wel een keer uit ofzo?
Ik hoop dat je morgen iemand anders treft daar en dat je alsnog je pakket krijgt.

1 like

Heb hier ooit een klacht over ingediend, toen zeiden ze bij de klantenservice dat sommige bezorgers het pakket alvast aanmelden op een locatie en het dan later op de dag of de volgende dag pas brengen. Dus zoiets zou misschien ook nog kunnen spelen?

Niet aan te raden om over bezorgers te klagen trouwens, kreeg toen van de desbetreffende bezorger alleen maar boze blikken :joy: maar hij is nu weg.

Even alvast wat context, had meer punten voor dhl over deze man. Hij reed o.a. keihard achteruit door de woonwijk waar ik woon, terwijl hij op zn telefoon zat. Hij zette pakketjes gewoon aan de straat zonder aan te bellen, of dropte alles voor de hele straat bij één huis (iedereen moest er dan zelf maar achter komen welk huis dat was) en hij heeft vaker mensen staan uitschelden op straat.

1 like

Dit is de tijdlijn van mijn pakketje
Ben ook echt benieuwd of hij nou ergens echt bezorgd is geweest of niet?
En echt hard hoofd in dat het morgen komt ook

1 like

Het baart mij wel zorgen dat er staat eerst in de brievenbus bezorgd en daarna weer onderweg met de bezorger :sob:

1 like

Ohnee mij juist minder, zal afgemeld zijn met oh past wel en toen ontdekte men dat dat dus niet ging. Ook wel eens bij mijn vorige huis gehad.

1 like