Haha jaa die man werd nog boos op mij want ik had aan de deur gezeten om te kijken of het open was en daardoor ging het alarm af en hij vond het nodig om dat 10 keer te herhalen, maar voelde me een beetje overloaden hier dus besloot het weg te halen. Heb ook geprobeerd om bovenstaande tekst nog in te korten
Maar dan ben je toch niet naar huis gegaan zonder pakket?
Ik was nog een keer terug gegaan in de middag, inmiddels heb ik inderdaad mān pakket
Mijn irritatie: Had een onderdeel besteld voor een keukenkastje. Pakketje stond vandaag voor mijn deur toen ik thuis kwam, vond het wel erg licht aanvoelen toen ik het oppakte. Maak ik het pakketje open, is het leeg. Alleen een factuur zat erin.
Lijkt mis te zijn gegaan bij het bedrijf zelf en niet bij postnl, want pakketje was nog helemaal dicht/geseald. Maar wel vermoeiend dat ik nu dus weer moet wachten op reactie van de klantenservice pff.
Ik heb een pakketjesirritatie naar mezelf:
PostNL zei dat mijn pakket bezorgd was. Ik ging bij de buren vragen, onder het tuinbankje kijken, achterom, in het krat van mijn fiets, nergens.
Kijk ik nog eens goed naar de mail, blijk ik de verkeerde postcode ingevuld te hebben.
Als ik opzoek waar die postcode is kom ik uit op een buurt verderop, een hele lange straat, maar waar het huisnummer niet correspondeert de postcode zoals bij mij.
Dus even voor de duidelijkheid: mijn adres is straat 10, 1015 AX, maar ik heb ingevuld straat 10, 1025 AX.
Diegene heeft het aangenomen maar kan er waarschijnlijk niks mee (onderdelen voor een kinderfietsje, niet veel waard). Hoop zo dat diegene het retour stuurt.
Mijn bol pakketjes zouden dinsdag zijn geleverd. Ik was niet thuis, dan wordt het altijd in de hal gedropt. Nou niet dus. Bol wil dat ik tot maandag wacht, maar ik ben nu zo achterdochtig dat ik denk dat een van mn biren ze heeft gestolen. Ik ken mijn buren alleen qua gezicht, verder nooit contact mee gehad helaas.
Update: ik heb mijn geld teruggekregen terwijl het pakketje dus nog steeds gewoon bij het afhaalpunt ligt. Ik snap er echt niks meer van. CT bleef volhouden dat ik moest wachten tot het bij hun werd bezorgd, maar die kans was dus klein omdat het op een pakketpunt ligt, maar ineens kreeg ik een mail met dat ik mijn geld terugkrijg en ze de retour hebben verwerkt. Geen verdere uitleg ofzo. Dus hie of wat is nog steeds een mysterie. Het pakketje ligt volgens de tracking nog steeds bij postnl
Heeft iemand hier ervaring met de klantenservice van Paulaās choice? Het telefoonnummer die ze vermelden in hun bestelbevestiging werkt niet en de livechat waar ze telkens naar verwijzen bestaat op mijn toestellen ook niet. Heb maar een mailtje gestuurd maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Mijn pakket is teruggestuurd naar afzender door een onvolledig adres en het ging, voor mij dan, om best wat geld en nu kan ik wel janken (ik moet ongesteld worden, voel me ziek en het zijn een stresserend paar dagen geweest dus ik ben extra dramatisch op dit moment).
Ik heb eerder eens een verkeerd artikel ontvangen. Toen hebben ze heel netjes een nieuwe opgestuurd en mocht ik het verkeerde flesje houden. Echt top opgelost. Geen idee hoe het werkt als het gaat om pakketjes, maar de klantenservice opzich is echt prima.
Dit zou in principe als retour behandeld worden toch? Dan krijg je uiteindelijk je geld terug!
En @DelilahBard , ze hebben inderdaad al gereageerd dat ze het gewoon opnieuw gaan opsturen, best snel ook.
En mijn hormonen zijn ondertussen ook al gekalmeerd, gelukkig.
Ik wilde net een pakketje ophalen, maar ze kon het pakketje niet vinden. Ik moet zeggen het was redelijk chaos en ze keek alleen een beetje om haar heen Ik mag vanavond terugkomen, hopelijk is die dan wel vindbaar.
Ik haat die pakketpunten bij mensen thuis ook echt. Zoveel overlast voor een straat. Gezinnen die in een huis wonen met pakketten tot aan 't plafond. Vind het echt in alle opzichten een vreselijk begrip.
Hier ging laatst van DHL een pakketje ongevraagd naar een pakketpunt bij iemand aan huis, dan staat er in de mail dat je zeven dagen hebt om het op te halen en wij kwamen er op dag vier achter dus meteen opgehaald, kreeg ik moppers dat ik het eerder op moest halen want zie je wel hoeveel pakketten hier staan. Ja ik neem aan dat je niet onder dwang een pakketpunt bent geworden en het was niet mijn keus dat het hier ligt
De code voor mn Budbee kluis doet het niet, dus ik kan mān H&M pakketje niet retourneren. De klantenservice is pas vanaf 9:00 uur bereikbaar, dus nu zit ik 20 minuten āvastā op de locatie van de kluis. Ik kan wel naar huis gaan en dan weer terug, maar dat kost me ook 20 minutenā¦
Ik had dit vorige week ook (gelukkig net na 9u), maar had meteen iemand aan de telefoon toen ik belde en binnen een minuut was het opgelost. Hopelijk bij jou ook.
Ja, echt 1 over 9 was het gelukkig geregeld!
Ik heb nu onlangs twee keer gehad dat mijn Zara pakket niet bij de buren werd afgeleverd als ik er niet was, maar bij een pakketpunt. Hebben anderen dit ook?
Kan het zijn dat je buren het niet (meer) aannemen of niet thuis zijn? Soms staat er op de sticker ook geen buren levering. Weet niet of dat bij jou ook is of dat er überhaupt voor getekend moet worden? Dat doe ik ook niet voor mijn buren, want hun kunnen dan als het goed is, mijn handtekening terughalen.
Mijn pakket van de Gamma heeft een rondje gemaakt en is nooit bij mij geweest en is nu retour, met ā¬5 retourkosten van mijn rekening af. Wilde de spullen al niet meer, maar wel gek.