Niet per se pakketjes maar wel online bestelling irritatie: ik had half maart een beval-bal (zo’n grote fitnessbal) gehuurd via een website, dezelfde website als waar ik dat 1,5 jaar geleden ook al eens had gedaan en een goeie ervaring had.
Zou eind maart geleverd worden, en dan voor 10 weken, precies uitgekiend dat het qua data goed samenviel met mijn uitgerekende datum.
Via iDeal betaald, bevestiging gehad, en daarna niks meer. Nu is de website offline en wordt er niet gereageerd op mijn mailtjes. Gaat om 23 euro ofzo dus geen wereld bedrag, maar vind dit wel echt irritant.
Ongevraagd advies, maar voor een stuk minder geld koop je er een. Die kun je daarna leeg laten lopen en opbergen of weggeven (of gebruiken).
Heb er ook eentje mocht je willen. Heb hem niet gebruikt tijdens de bevalling. Vond het niet fijn namelijk
Is ook heel handig om een baby mee te wiegen. Stuk minder zwaar dan eeuwig rondlopen of heen en weer bewegen.
Ja ik ging er expres eentje huren omdat het zo’n typisch ding is wat dan in huis blijft liggen en waar je nooit meer iets mee doet daarna. En dat heb je al met zoveel dingen rondom een kind krijgen vind ik.
Ik gebruik hem al sinds de zwangerschap zo veel!
Toen voor bekkenoefeningen. In het zkh ook op een bal gezeten tijdens de bevalling. Daarna voor wiegen van de baby en nu voor mijn eigen fitnessoefeningen en mijn kind springt er graag op (met hulp van papa hoor!).
Wel een irritant groot ding ja. Maar hij is ook zo weer leeg en plat als het moet.
Ik kan gelukkig die kleine meid makkelijk op de bank wiegen. Ze vindt het fijn om dicht tegen me aan te worden gehouden.
Plus ik heb de coördinatie van een paardenbloem op die bal
Ja, die van mij had dat ook nodig 24/7, maar je moet inderdaad wel een beetje stabiel kunnen blijven
Pfff ik had panty’s besteld bij Snag tights en in een van de panty’s zat na twee keer dragen een gat. Dus ik had toch maar een mailtje gestuurd erover en ze waren super vriendelijk en stuurden me gratis een nieuwe op. Krijg ik nu een bericht van PostNL dat ik er een tientje inklaringskosten over moet betalen? Laat dan maar zitten hoor
Ik zie dat ze rond de 10 euro zijn, dan zouden er 3 in dat pakket moeten zitten?
Volgens mij klopt het allemaal niet, heb maar weer een mailtje gestuurd. Ik ga het iig niet betalen.
Ik laat mijn pakketten normaal altijd afleveren bij een pakketautomaat in een XL-supermarkt. Maar blijkbaar is er sinds kort ook een nieuw pakketpunt en PostNL stuurt mijn pakketten daar nu steeds naartoe, ondanks dat ik duidelijk aangeef waar ik ze wil ontvangen. Dat is irritant, want de supermarkt is ’s avonds en in het weekend geopend.
Op deze manier wordt het zelfs aantrekkelijker om je pakket ‘asociaal’ thuis te laten bezorgen, in de hoop dat iemand in het appartementencomplex het aanneemt wanneer ik er niet ben. Dan heb je je pakket vaak sneller in je bezit, dan wanneer je dagen moet wachten voordat je naar dat nieuwe pakketpunt kunt gaan.
Ik kies nooit meer een pakketautomaat bij PostNL, want daar worden ze nooit bezorgd. Gaat dan altijd naar een pakketpunt op een industrieterrein op een flink stuk fietsen. Zo waardeloos.
Hier ging het dus gewoon 95% van de tijd goed. Slechts een enkele keer, bijvoorbeeld toen het topdrukte was tijdens de feestdagen, werd mijn pakket afgeleverd bij een sigarettenboer. Maar die winkel lag vlak naast een supermarkt (lekker praktisch), in plaats van het industrieterreintje waar je bescherming mag dragen tegen stuivend zand.
Een werk pakket ergernis die ik eigenlijk zowel de servicebalie medewerker van ons kantoorpand kwalijk neem als post NL. Vrijdag zou een pakket dat ik voor werk had besteld tussen 11 en 13 uur geleverd worden. Het pakket had eventueel in de brievenbus van het pand gepast, wat het probleem had voorkomen, maar we zijn ook van 8.30 tot 17.00 uur aanwezig op kantoor.
Om half 12 zie ik in mijn mail dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd en naar een PostNL-punt zou gaan. In m’n pauze toen ik langs de balie liep dacht ik, ik vraag dit toch even na. Heeft die baliemedewerker blijkbaar post NL weggestuurd met ons pakket omdat hij weigerde met de lift naar onze verdieping te gaan. En de baliemedewerker weigerde het aan te nemen voor ons.
En normaal gesproken werk ik maandag thuis, maar nu moet ik maandag naar kantoor, ookal zit dat post NL punt ook niet heel dicht bij m’n kantoor, mijn eigen woonplaats is nog een stuk verder.
Het is inderdaad gebruikelijk dat pakketten worden afgegeven aan de balie. Zolang het maar is bij het juiste bedrijf. Voor wie het is en waar het kantoor zit, maakt niet uit. Je kan niet van ze gaan verwachten dat ze een halve speurtocht gaan houden, om de besteller te vinden. Toen ik daar werkte kreeg ik ook regelmatig een grote mond van een baliemedewerker omdat zij dan extra werk hadden. En ook ik heb toen wel eens het pakket maar weer meegenomen.
Ja ik snap beide, maar ook beide niet. Zoals ik begreep is post NL netjes doorverwezen en zo’n ingewikkeld en groot / hoog pand zijn wij niet. Liften zitten letterlijk 4 stappen verder dan die balie en post NL is denk ik gewoon verplicht het bij ons af te leveren. Maar ik snap ook dat het fijner/sneller is als je het gewoon beneden kan afgeven.
En als baliemedewerker snap ik dat je iemand liever doorverwijst zodat de verantwoordelijkheid niet bij jou komt te liggen voor als bijvoorbeeld het pakket kwijt raakt. Maar ik begrijp dan weer niet waarom onze ontvangsthal altijd vol met pakketten ligt voor één van die 5 bedrijven in het pand, en als post NL dan toch weigert had ze ook best even kunnen informeren of wij het zouden willen komen aannemen beneden.
Ik ben ook helemaal in de war geraakt erdoor, want ik snap de functie van die balie nu niet goed meer Als dit niet bij hun takenpakket hoort, maken ze in mijn beleving enkel voor de lunch enkele broodjes en maaltijden klaar. Maar zoals ik al zei, zo’n groot pand zijn wij niet, dus waarom zijn zij dan van half 9 tot 5 aanwezig, of mis ik gewoon een hoop taken
Maar kennelijk wou de balie mevrouw het niet aannemen en zij is toch echt het aanspreekpunt. Je kan het de postnl bezorger niet kwalijk nemen dat hij niet in een random kantoor gebouw gaat zoeken, de kantoorruimtes hebben immers geen huisnummer zoals in een appartementencomplex.
Er is niks zoeken aan in ons pand als de balie je verteld om naar verdieping X te gaan. Je komt in ons kantoor als je de lift uitstapt. Maar als je weigert de lift in te stappen naar verdieping X terwijl je verplicht bent het bij het juiste bedrijf af te geven vind ik dat zeker wel kwalijk te nemen.
Maar goed, ik vind het heel dubbel. Ik snap het, maar ik snap het ook weer niet het vervelende is gewoon dat ik nu naar een post NL punt moet terwijl dit in mijn ogen zo niet nodig had hoeven zijn.
Nogmaals, hij is verplicht om het bij de balie af te geven die dat kennelijk geweigerd hebben. Een kantoorgebouw is geen appartementencomplex. Ik zou eerder bij de balie navragen wat het beleid hierin is.