Pakketjesirritaties

Die klotekast van de DHL die gewoon te HOOG is. Pakket in het bovenste vak maar gelukkig kwam er net een aardige man aan die m’n pakketje uit het vak kon pakken

1 like

Oh die onderste vind ik ook zo kut en dan knikkeren ze het ook nog helemaal achterin waardoor je op je knieën op dat stoepje moet :rage:

Dit doen ze hier ook vaak. Ik woon redelijk aan het begin van een doodlopende straat, hij zet het pakket dan voor de deur, belt aan, en rijdt verder (meestal zie ik hem dan net de bus in stappen en dan roept hij indd 'alsjeblieft, fijne dag!) en dan checkt hij dus als hij de straat gehad heeft en weer terug langs rijdt of het pakket weg is en zo niet neemt hij het weer mee. Ik vind het wel prima hoor, gezien ze zoveel tijdsdruk hebben.

6 likes

Geen irritatie, maar past het meeste in dit topic.
Ik kreeg net vanaf de begane grond een pakketje door mijn slaapkamer raam gegooid op de eerste verdieping :joy: dit had ik even niet aan zien komen, maar het scheelt me wel weer de trap op en af lopen want ik lag al in bed dus voelt als een win

17 likes

Hahahahaha wat

2 likes

Dit was dus ook mijn reactie :joy: bijzondere ervaring maar hee pakketje is geleverd en het kwam niet tegen mijn hoofd aan dus ik heb niets te klagen haha

1 like

Dan had je geluk dat er niks breekbaars in zat… Of beter gezegd, de pakketbezorger heeft daar geluk mee :sweat_smile:

1 like

Ah ja dat klinkt ook wel logisch. Maar ik zou als ik die bezorger was het pakketje dan direct achter die boom zetten bij mij dan hoeft hij het niet weer op te halen en naar een punt te brengen. Toevallig gebeurd dit alleen bij ici pakketjes. Ik moet me eigenlijk ook schamen want ik kan zelfs lopend nog naar de ici hier :grimacing:

1 like

Mijn pakket zou geleverd worden bij een pakketautomaat. Schijnbaar zat die vol, dus zou hij naar een pakketpunt gaan. Beetje balen dat het zo’n gaar punt was, maar prima.
Hebben ze hem daar ook niet bezorgd en nu geeft de app aan dat ze het morgen opnieuw proberen, maar dan op mijn thuisadres.
Vind dat zo stom, er is toch een reden dat ik een pakketpunt kies ipv thuis laten bezorgen.

1 like