Ja idd @Krelis denk niet dat PostNL een uitzondering voor jouw kantoor gaat maken omdat bij jullie wel makkelijk te vinden is volgens jou
Lijkt me geen beginnen aan joh
Je baliemedewerker heeft gewoon niet gedaan wat bij het takenpakket hoort. Als het echt zo makkelijk is als jij omschrijft, is het helemaal raar dat ze het pakket heeft geweigerd.
Post nl doet veel fout, maar nu staan ze wel in hun recht.
Vraag het ze: hey, wat doen jullie eigenlijk nog meer naast broodjes smeren?
Gister kwam mijn Vinted pakketje echt na weken vertraging aan bij mijn buurtpunt, waarop ik hem vandaag wilde ophalen, aangezien ik gisteren aan het werk was en überhaupt een week de tijd heb immers.
Kom ik net aan de deur, zegt ze heel schamper; ā maar je weet toch dat ik geen pakketjes meer heb?!ā
Uh nee er staat dat je vanaf 25 april een week dicht bent vanwege de vakantie en het is vandaag de 24e.
ā nee je pakketje is alweer meegegeven aan de koerier naar het sorteer centrum want ik ga morgen op vakantieā.
What the fuck?!?!
ā had je kunnen weten want het staat op al mijn socialsā
Ik zei wat zijn je socials dan, hoe moet ik dat weten?!
āFacebookā
En wat nog meer dan?
ā alleen Facebookā ( - al mijn socialsš„²)
Ik zei; dat heb ik niet dus ik had dit niet kunnen weten. Vind het erg vervelend, ook omdat er op je deur staat dat je pas vanaf morgen weg bent.
Ja dat was dan jammerā¦
Wtf!? En heb nu dus geen nieuwe trackings info, er blijft staan dat het pakketje bij haar ligt.
Iemand hier ervaring mee?
Het gebeurd bij mij vaker dat het pakketje naar een ander punt gebracht wordt, in princupe geen ramp omdat het vaak binnen 3km is en ik makkelijk op de fiets kan, maar het pakket waar het ju ligt heeft wel absurde tijden
Dit is toch geen doen
Lekker vriendelijk getypt ook dit Je HOEFT toch geen buurtpunt te zijn
Wel benieuwd wat diegene in die 5 minuten doet van 17:55 tot 18:00 uur
Ik had ook zoān punt die gek waren op briefjes. Hadden alleen maar een grote mond. Smeten het pakket nog net niet naar je hoofd en het stonk er ontzettend naar dieren. Konden niks anders dan zeuren, want ze hadden mijn pakket al een hele dag staan voor ik het kwam halen. Waren ook alleen in de avond open tussen 6 en 7. En ik moest toen toevallig werken. Geen begrip voor. Alsof het mijn schuld is dat ze een buurtpunt waren geworden.
Direct vaste dumpplekken geregeld met mijn bezorgers. Nooit weer heen gehoeven gelukkig.
Zou je in dit soort gevallen geen contact op kunnen nemen met de pakketdienst? Lijkt me niet dat dit voldoet aan de voorwaarden van een pakketpunt en zulke buurtpunten vangen er volgens mij best wat geld voor.
Jeetje, ik struikel helemaal over die zin āā Wij hebben naast het runnen van het buurtpunt, hebben we een privĆ©leven. āā
Lijkt inderdaad alsof ze dit graag doen.
Respecteer uzelf vind ik ook een dooddoener.
āNegeer Googleā vind ik ook zo raar, pas zelf je informatie aan als je bedrijf op Google staat?!
Google kan op dat vlak wel echt moeilijk doen hoor. Vorig jaar zijn enkele gemeentes gefusioneerd in Vlaanderen waardoor straten van naam moesten veranderd worden, Google zegt gewoon ānee we vertrouwen dit nietā en laat het op zijn beloop, desondanks dat er formele brieven worden gestuurd.
Ik had ook zoān punt in de buurt. Ik wilde een keer een pakket brengen toen kwam ze met een lulverhaal over haar dochter met oorpijn en ze kon er echt niet aan beginnen om pakketjes aan te nemen want het heb vandaag toch op dr Facebook gestaan??? Ik betaal liever wat meer om aan huis te laten bezorgen dan weer bij die meid. Ze is nu ook gestopt gelukkig.
Straatnamen laten veranderen op Google Maps lijkt me wel iets compleet anders dan openingstijden, die kan je gewoon zelf aanpassen als je zelf je bedrijf/pakketpunt/whatever op Google hebt gezet.
Het illustreert juist hoe wars en irritant google is
Ja maar straatnamen wijzigen blijft iets anders dan de openingstijden van je bedrijf wijzigen. Ik beheer zelf ook meerdere Google bedrijfspaginaās, als er afwijkende openingstijden zijn is dat met 1 klik ingevuld.
Ik probeer zelf wel eens als gebruiker incorrecte bedrijfsgegevens te wijzigen, bijvoorbeeld als er duplicaten zijn of een verkeerde naam/website. Heel vaak weigert Google het ook terwijl er letterlijk twee dezelfde bedrijven op hetzelfde adres op Google staan. Maar dan ben ik geen beheerder van dat bedrijfsaccount
DPD bezorgt hier tegenwoordig laat in de avond. Vorige week hebben ze geprobeerd om 23:49 een pakketje te bezorgen š«
Ook regelmatig gebeurt het dat de track en trace op bezorgd staat en dat ze dan alsnog een dag later komen.
Ik had twee pakketjes bij de lokale pakketmuur laten bezorgen. Tenminste, dat was het plan.
De pakketen zijn allebei op een ander DHL ophaalpunt afgeleverd, twee verschillende dus.
Dus ik mag morgen de Tour de DHL gaan fietsen om alles op te halen.